Jump to content

климатроник функций A6 4F 2008


spr87

Recommended Posts

Ръчно си го пуснах защото като натисна екон светят и двете мисля иначе като цъкна пак изключва екона а и не мисля че има проблем вчера я закачвах на диагностика. Просто ме интересуваше дали е необходимо на екон или без него да я карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбрах, че не можеш да изключиш екон...сори.

Екон просто спира компресора, и климатроника се мъчи да се справи с температурата без него. Тоест караш само на парно.

При по-ниска външна температура от 5градуса, автоматично се изключва компресора, тогава лампата не свети. Това с екон, е за лятото, когато искаш да не настиваш или караш на отворени прозорци или искаш да правиш икономия. Зимата....дори да не свети екон...пак няма да включи компресора заради външната температура.

Аз карам постоянно и целогодишно с изключен(не светещ) екон. Разчитам, че системата е интелигентна(дори на по-стари модели).

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че си прав за auto зимата - тогава си работи компресорът и климатика и изсушава въздуха повече, ако имаш проблем със запотяване.

на екон си е на парно, тук си прав, но лятото на екон... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресорите са два вида, не знам кой къде и от кога-до кога се монтира. Единия е със съединител на шайбата. при светещ екон е отцепена шайбата посредством магнитния сединител .Другите са постоянно зацепени, при светещ екон е отворен преостатния клапан(май така се казваше) и не прави налягане, въпреки, че върти постоянно. Един вид разтоварен режим.

Компресора не включва под 5градуса външна температура, заради обледеняването и свръхналягането.

Охлаждането в тоя случай се постига само със вкарване на студен външен въздух през питата(изпарителя) на климата.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам над 5градуса работи компресора, под 5градуса не включва. Ако включи значи датчик външна температура не показва коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е.Под 5 градуса няма значение ECON-а дали е включен или изключен-Компресора не работи.Може да си направите лесно проба.Даваш борда на моментен разход и когато температурата е над 5 градуса като изключиш ECON-а ще се покачи моментния разход с поне 0,2л заради товара на компресора.И когато стане студено направи същото и ще видиш,че няма да се промени моментния разход ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще даде толкова разлика в движение :) дава 0.2 . 0.3 l/h като изключиш компресора  на празен ход  но не знам на в движение  дали ще се отрази толкова много .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от разликата в температурата,в големите жеги, средно около Литър/100км може и по-малко. Също зависи от мотора, Големия мотор...не чувства, малкия се задъхва и качва чувствително.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, ivo.petkov написа:

Не знам дали ще даде толкова разлика в движение :) дава 0.2 . 0.3 l/h като изключиш компресора  на празен ход  но не знам на в движение  дали ще се отрази толкова много .. 

Аз говоря за разлика на празен ход,не в движение.В движение мисля че покачва разхода с повече дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...