buhoveca Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 колеги карам а4 б6 2.5 тди BDG 163 коня сутрин като карам на студен мотор има някакво тракане между 1600-2000 оборота , прави ми впечатление ,че на място като подавам газ няма тракане само в движение и то на трета и пета предавка , колата има съмнение са изпуснала дифтунга на дюза дали може от това да е тези дни ще се сменя тази дифтунга. ако повдигач няма ли да го прави и на място като и подавам газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 За повдигачите със сигурност и на място ще ги чуваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 гледах един клип с същия звук но е на полски и с кофти превод става въпрос за проблем с подгревна свещ , но много ме съмнява и някоя дюза да не е пак се чува от дясно от където се чува и лекото съскане заради което маистора ми си мисли че е от дифтунгата на дюзата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) Ако е изпуснала дифтхунгата, има контролни отвори на главите между тръбите на генерацията. Около 2-3мм са, ще изспуска и пляка от там.Може би отдолу ще де вижда, а може би не.... не съм гледл на сглобен мотор. Може да задържа(блокира) дюза. Може да е и друго....пистонен болт, биелен лагер. Редактирано 20 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) няма ли да го прави постоянно ако е от биелен лагер ,пак казвам само на първа трета и пета предавка Редактирано 21 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Прави го при напрежение. Или отпускане на напрежението. Тоест като подаваш газ или на празен ход форсираш и отпуснеш рязко газта. Така както споменаваш скоростите....има насока, ама няма логика. Странна работа да трака на нечетните скорости, а да идва от мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) В един клип гледах(тука ми се смейте)... Скъсана пластина(ламела или както там се казва...) в генерацията. После се отчупило парче и турбината чао. Може да се заслуша и там...да не трака някоя ламарина вътре. Варианта за блокиращ повдигач или счупена ролка също е възможен...Когато правих ремонта и слагах другите глави се натъкнах на една счупена и една посиняла ролкова кобилица.....предполагам причината е отказал повдигач. Какъв звук е издавало....не знам. Редактирано 20 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 казаха ми че от вакуум помпа също може да трака за това ли става въпрос и къде стои http://www.maxparts.bg/bg/product/i4733/Вакум-помпа-за-AUDI-A6-2.5-TDI-057145100B.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 (Редактирано) Това е помпата. На главата откъм шофьора се намира. Редактирано 21 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 (Редактирано) може ли да трака от нея , само да отбележа ,че явно не работи както трябва защото педала на спирачката ми е твърд след престои , да не е свързан и EGR на нея може ли тои да трака Редактирано 21 Декември 2017 от buhoveca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Егр не ми се вярва да трака. Губи вакум щом е твърд педала. Щом прекъсва, начи е нещо по горивната система, дифтхунгата на дюзата е вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Има голям варянт да е от дюзата или от кобилица ,въпреки ,че би трябвало и на място да трака, в движение дори е по слабо доловимо. Въпреки ,че имах случай на моя стара кола ту чукаше ту спираше,дори на студен мотор някой път не се чуваше и в един момен кобилицата се счупи. Но това почукване би могло да е от дюза, така или иначе си говорил с майстора, оправи го това пък после ще му мислиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 На 20.12.2017 г. at 20:06, buhoveca написа: колеги карам а4 б6 2.5 тди BDG 163 коня сутрин като карам на студен мотор има някакво тракане между 1600-2000 оборота , Ako чуваш тракане само като поддържаш скорост без да ускоряваш най-вероятно чуваш "тракане" заради по-ранното впръскване на горивото,когато е студен мотора.Имам същата кола и същия проблем с педала на спирачките.След не много дълъг престой се втвърдява.Една секунда след палене е ок.Ако откриете проблема,моля те сподели от какво е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 ok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) При мен проблема с твърдия педал на спирачката се реши след смяна на клапана който е на сервото и върви с тръбата която утива към тандем помпата. Този клапан трябва да пропуска само в едната посока. Редактирано 26 Декември 2017 от Ivan Gatev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achov Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Колега а случайно номер на този клапан да ти се намира? Или точното му наименование? Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Колега нямам номер защото върви с тръбата а на различните мотори тръбата е различна. Във всеки магазин ще ти го извадят по мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване