Jump to content

Тракане около 1600-2000 оборота 2.5 тди


buhoveca

Recommended Posts

колеги  карам а4 б6 2.5 тди BDG  163 коня    сутрин  като карам  на студен мотор  има някакво тракане   между  1600-2000 оборота   , прави ми впечатление  ,че на място   като подавам газ  няма тракане   само в движение   и  то на  трета  и пета  предавка    ,  колата има съмнение  са   изпуснала  дифтунга на дюза   дали може от това да е    тези дни ще се  сменя  тази дифтунга.  ако  повдигач  няма ли да го прави  и на   място като  и подавам газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах  един клип с  същия звук   но е на полски   и  с кофти превод   става въпрос за проблем с подгревна  свещ  , но много ме съмнява   и  някоя дюза да не е  пак се чува от дясно  от където се чува и  лекото съскане   заради което маистора ми си мисли че е от   дифтунгата на дюзата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изпуснала дифтхунгата, има контролни отвори на главите между тръбите на генерацията. Около 2-3мм са, ще изспуска и пляка от там.Може би отдолу ще де вижда, а може би не.... не съм гледл на сглобен мотор. Може да задържа(блокира) дюза. Може да е и друго....пистонен болт, биелен лагер. 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли да го прави постоянно   ако е от  биелен лагер   ,пак казвам  само на    първа   трета и пета предавка  

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави го при напрежение. Или отпускане на напрежението. Тоест като подаваш газ или на празен ход форсираш и  отпуснеш рязко газта.

Така както споменаваш скоростите....има насока, ама няма логика.:nixweiss:

Странна работа да трака на нечетните скорости, а да идва от мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В един клип гледах(тука ми се смейте)...

Скъсана пластина(ламела или както там се казва...) в генерацията. После се отчупило парче и турбината чао. Може да се заслуша и там...да не трака някоя ламарина вътре. Варианта за блокиращ повдигач  или счупена ролка също е възможен...Когато правих ремонта и слагах  другите глави се натъкнах на една счупена и една посиняла ролкова кобилица.....предполагам причината е  отказал повдигач.

Какъв звук е издавало....не знам.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми  че от  вакуум помпа също може да  трака    за това ли  става въпрос и къде стои   http://www.maxparts.bg/bg/product/i4733/Вакум-помпа-за-AUDI-A6-2.5-TDI-057145100B.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е помпата. На главата откъм шофьора се намира.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли да трака от нея   , само  да отбележа  ,че явно не работи както трябва   защото   педала на спирачката ми е твърд след престои ,  да  не е свързан   и  EGR  на нея    може ли тои да трака 

Редактирано от buhoveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егр не ми се вярва да трака. 

Губи вакум щом е твърд педала. Щом прекъсва, начи е нещо по горивната система, дифтхунгата на дюзата е вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голям варянт да е от дюзата или от кобилица ,въпреки ,че би трябвало и на място да трака, в движение дори е по слабо доловимо. Въпреки ,че имах случай на моя стара кола ту чукаше ту спираше,дори на студен мотор някой път не се чуваше и в един момен кобилицата се счупи. Но това почукване би могло да е от дюза, така или иначе си говорил с майстора, оправи го това пък после ще му мислиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.12.2017 г. at 20:06, buhoveca написа:

колеги  карам а4 б6 2.5 тди BDG  163 коня    сутрин  като карам  на студен мотор  има някакво тракане   между  1600-2000 оборота   , 

Ako чуваш тракане само като поддържаш скорост без да ускоряваш най-вероятно чуваш "тракане" заради  по-ранното впръскване на горивото,когато е студен мотора.Имам същата кола и същия проблем с педала на спирачките.След не много дълъг престой се втвърдява.Една секунда след палене е ок.Ако откриете проблема,моля те сподели от какво е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема с твърдия педал на спирачката се реши след смяна на клапана който е на сервото и върви с тръбата която утива към тандем помпата. Този клапан трябва да пропуска само в едната посока.

Редактирано от Ivan Gatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а случайно номер на този клапан да ти се намира? Или точното му наименование?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам номер защото върви с тръбата а на различните мотори тръбата е различна. Във всеки магазин ще ти го извадят по мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...