Jump to content

Разход 4.2 TDi


Georgi75

Recommended Posts

 

7 hours ago, VBI said:

От къде и за колко ги купи? При мен са счупени щипките между флейтата и там където се закача отзад на тялото с вакуумните клапани. По тази причина има луфт и не винаги флейтата се завърта в правилното положение. Мисля да махна самата флейта и да видя как ще работи двигателя.

 

Точно и моите бяха там счупени. Part № 06C 133 611. Идва в комплект с двата торкс винтове, които го държат към колектора.

@Raino ми го осигури. Ново разбира се. Цената беше 630 или 650лв. Не се сещам, щото бях поръчал и гарнитурата на дросела.

!!! Внимавай като дърпаш флейтата!!!

В задния си край флейтата лагерува на една втулка. Ако колата е под наклон назад - втулката пада в колектора. Казвам ти го от опит. :rolleyes: Затова при смяна се маха цялата жаба отгоре.

Ама и не съм сигурен дали ще излезе без да опре някъде. Всъщност при теб може и да стане, че коша ти е по-голям, ама при Б6 мястото напред е кът. Яд ме е, че не снимах като го сменям.

Ако тръгнеш да го сменяш колектора отдолу има 2 гарнитури за двете глави. Ето темата от която гледах аз - клик. Докато си махнал колектора - пръскане отвътре обилно с обезмаслител, за да се накиснат мизериите, които стават от картерната вентилация и после чистене с бензин, за да светне. Аз го комбинирах и със смяна на маркучите на вакуумите.

 

13 hours ago, Audi_FeN_1 said:

Не са вихрови клапи това. Колектора е с две дължини на въздушните пътища с цел резонансно пълнене. 

Variable Intake Manifold се казва.

Дава ти по-хубава крива на въртящия момент, по-широк диапазон от обороти.

 

Знам, че не са вихрови клапи, ама ми беше по-лесно да го напиша така. :rolleyes:

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@royce при мен има място и флейтата излиза напред ако е откачена от тялото с клапаните. Тъй като са й счупени щипките при мен флейтата е отделена от тялото с клапаните и се вади лесно. И друг път съм я вадил, но не видях втулка, отзад има ос. Тази втулка би трябвало да е пресована във всмукателния колектор и да не изпада? Възможно ли е при теб да е било разбито леглото й заради повредената флейта и затова да е изпаднала? Питам защото светнах с фенерче в дупката и въпросната втулка си седеше в дъното на колектора, сигурен ли си, че е подвижна заводски?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Е сега като запита така ... а де ... :nixweiss:

И аз веднъж бях дърпал леко напред флейтата и втулката не се помести, ама тогава не знаех, че въобще я има. Втулката е желязна тръбичка, набита в пластмасов цилиндър, който е един вид Т-образен - от едната страна, тази откъм флейтата, е с по-голям диаметър. Целия "цилиндър" падна в колектора.

Дали втулката е подвижна заводски ... нямам идея. Може при теб да е задържала от отлаганията от маслените пари по колектора. При моята сякаш нямаше износвания, мернах 2-3 диаметъра с шублера еднакви бяха, желязната тръбичка също обхващаше добре железния връх на клапата. Тя тая флейта се върти на не повече от 150 градуса, не прави цял оборот.

Та ... моята клапа не се въртеше, ама въобще, защото щипките на захватите бяха счупени почти от дъно.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/6/2018 at 21:09, yavor20v написа:

дадох едно и в понеделник ше ми ги 3д принтнат следобед

ше видиме

разходът ми се увеличи доста по някое време , сега разбирам защо след като прочетох мнението на крематора

днес друга драма обаче.....сутрешно палене, каране, после пак палене и каране, спирам пред един магазин, след 5 мин акумулаторът тотал!!!?!? дадоха ми ток, отивам с гаранционната карта , ония мерят с някъв апарат (вилка??) и викат - акумулаторът е супер , не моо го сменим! разнавиквах се , щото ме питат какво да правиме сега и си тръгнах. тестваха го три пъти подред и всичко било оке.

отивам в сервиза на един приятел, пускаме фарове, аварийни и парно , 3мин по късно акумулаторът на 8-9волта

майстора вика - тоя акум. е сдал

сложих един оборотен и в понеделник пак ше го нося да си им го връщам

междувременно след кодирането на тоя новия, в MMI ми изчезна опцията за проверка батери левъл и на парктроника изчезнаха червените обозначителни линии за паркиране

:steinigung:

Акумулатора може наистина да е здрав. Знам че за А8 акумулатора трябва да е на варта AGM нещо подобно. Моята я карах до преди няколко седмици с някъв superstar или нещо подобно и същата работа като с теб , а акумулатора няма година. Просто не е за тези модели коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce Това ли е въпросната втулка - малкия кръг/пръстен в дъното на снимката, където опира червената черта? Ако падне кое пада само втулката (малкото в средата) или цялата задна стена с втулката? Така като гледаш снимката липсва ли нещо? Снимката я правих с извадена флейта, като днес сутринта карах без нея и колата се движеше отлично, в смисъл без придърпвания или други странични ефекти. Притеснявам се да не е изпаднала въпросната втулка.

 

 

vtulka.jpg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, yavor20v написа:

Същите симптоми ли правеше? Опиши какво ставаше

Веднага като изгася колата ми излизаше ,че ако до 3 мин не запаля ще се изтощи акумулатора. Вечер като я изгася ,на сутринта като се опитам да запаля , палеше трудно. Въртеше повече отколкото трябва и се усещаше ,че тока е слаб. Затова го смених , но се оказа , че е от кабелчето. Като го подмениха се оправи всичко.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, VBI said:

@royce Това ли е въпросната втулка - малкия кръг/пръстен в дъното на снимката, където опира червената черта? Ако падне кое пада само втулката (малкото в средата) или цялата задна стена с втулката? Така като гледаш снимката липсва ли нещо? Снимката я правих с извадена флейта, като днес сутринта карах без нея и колата се движеше отлично, в смисъл без придърпвания или други странични ефекти. Притеснявам се да не е изпаднала въпросната втулка.

 

Ами ... да ти кажа може и вече да е в колектора. Аз не помня тая металната кръглата част, ама забелязах следното:

виж на твоята снимка малкия кръгъл отпечатък в средата. Имам съмнение, че там се е търкала оста от другата снимка. И като сравнявам диаметрите ми се струва, че нещо наистина липсва ...

vtulka.jpg.4a096e498d99054a505015f735002b8a.jpg

517063_x800.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce дано не стане някоя беля, вадил съм флейтата няколко пъти, преди мен също е вадена. Дано въпросната втулка да си стои кротко някъде ако е изпаднала при някое от ваденията на флейтата. Не можах да намеря снимка на въпросната втулка, нито на всмукателния колектор отдолу или схема как минават въздушните пътища за да преценя горе-долу къде може да отиде и дали има опасност да заседне в някой от всмукателния клапани ... Дори снимка на самите портове на главата на които да се виждат всмукателния клапани не намерих за съжаление ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI изчакай малко. Рисувам ти нещо на пейнт-а.

Преди това да те успокоя - мисля, даже съм почти сигурен, че няма как да стане беля, тоест втулката да отиде в някой цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI  Черното е пластмаса, червеното - метал. Метала е цилиндър. Кух цилиндър в който лагерува оная ос от по-горе.

 

Сега драскам и другото, но ще ми отнеме време.

Vtulka.jpg

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Та така. Извинявам се за грозно-нарисуваната картинка, ама сори - толкова мога.

И аз търсих снимки на втулката из нета и вчера, и сега преди да ти пиша, ама и аз не намерих.

На изглед отпред - дупката за дросела е под нивото на флейтата. Червените обеми са тръбните пътища на въздуха. Жълтия обем по средата е кухо пространство.

Пътя на въздуха е посочен с черните стрелки - отдолу, нагоре през флейтата, която затваря различни обеми в зависимост от натоварването на мотора, и после пак надолу край дюзите (сините точки на изглед отгоре) към дупките на главите за всмукателните клапани.

Въздушните пътища, така да ги наречем за всеки цилиндър са си отделни обеми от колектора и са разделени от преградни стени. Ако втулката ти е паднала в колектора, то тогава ще е в жълтия обем и там няма как да направи поразия.

На дясната рисунка зелените части не играят за газоразпределението.

Втулката донякъде не ти и трябва, защото тия белите пера на флейтата са все едно сегменти и така я държат, но все пак е по-добре да я има.  Те както си ги видял са кръгли и правоъгълни - за да уплътняват кой както си е сметнат. На моя новия детайл внимавахме като ги вкарвахме, да не счупим нещо. Еле - не успяхме да счупим.

 

Kolektor2.jpg

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce , златен си, чертежа е супер. Така както е нарисувано, действително не би трябвало да има проблем от падналата втулка, тъй като дросела се пада доста над дъното всмукателния колектор, а въздуха към клапаните реално влиза от долу нагоре. Дано вакуума, който се получава не е толкова силен, че да вдигне втулка от дъното на всмукателния колектор и да я прати към клапаните на някой от цилиндрите. Лошото е, че има метал в нея. Да се надяваме, че няма да има проблем.

В момента съм без флейтата и двигателя работи добре, така че ще има време спокойно да търся нова такава. 

 

Може би трябва да направим отделна тема за това и да преместя мненията свързани с флейтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Като тръгнеш да я сменяш клапата прави снимки за темата ...че аз тогава не се сетих. :rolleyes:

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за разход, сега пътувах до Виена и споделям резултатите

А8L 4.2i с двама човека , много малко багаж и пълен резервоар .

Сипах 139 литра газ и при движение с ограниченията+ малко отгоре(до 150) и около 100-130км не магистрално каране, минах 1017 км 

по сметки излиза 13,6 /100 , което е повече от перфектно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам пак от Варна. Айтос заредих за 100 лв от марешки ии стрелката се качи почти до пълен резервоар. Почти през цялата магистрала карах над 160-170. На моменти съм стигал 250-260. (При състезание с ново порше кайен ,което не се дръпна да го мина :D ) и ми изхарчи 45 литра до София което е около 12/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...