Jump to content

Б4 Придърпва/Губи мощ


Ceckata011

Recommended Posts

Здравейте колеги. Автомобила е ауди 80 б4 с мотор aah 2.8 v6. Първо ще кажа, че е само на бензин и мисля че никога не е имала газ. Проблема не е кой знае какъв, но искам да го оправа преди да се задълбочи. Та значи като е студена и по рязко и подам газ попридърпва леко. Ако и подам по плавно газта, някак си не поема веднага. Като и дам газ на празен ход малко заглъхва, падат леко оборотите и след това се форсира. Щом позагрее малко се оправя. Преди няколко дни я настъпих здраво на околовръстното и ми се струва, че след 4500 оборота сякаш се спъва. Тя е с доста дълги скорости и има прекъсвач на около 5500 оборота, но на 3та като я настъпих до доло едвам стигна 5000 оборота и направо си спря да ускорява докато не и набих 4та. а не беше още стигнала до прекъсвач.  

Редактирано от Ceckata011
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери налягането на бензиновата помпа, горивен филтър сменял ли си скоро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм го сменял, защото на тази кола дори незнам къде е горивния. Преди нея карах б3ка карбуратор и нямат нищо общо помежду си, на тази ми е по-трудно да се справям сам, но мисля още днес да се заема.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята горивния е отдолу вдясно към задното колело, малко след резервоара. Не вярвам да има някаква разлика в позицията при теб :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за съжаление е там. Ще трябва да търся канал. Обаче четох теми че имало някакви шайби които обикновено изпускали след смяна на филтъра и почвало да тече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих нов филтър, казаха ми че шайбите(дифтунгите) са 4 на брой, но те се оказаха 2, после прочетох, че филтъра е български и разбрах, че и две са много....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, slona написа:

Аз си купих нов филтър, казаха ми че шайбите(дифтунгите) са 4 на брой, но те се оказаха 2, после прочетох, че филтъра е български и разбрах, че и две са много....

Днес купих някакъв уш полски за 20 кинта, на кутията пише произход poland, а на самия филтър пише made in bulgaria. Има 4 медни шайби към него, две дебели и две по тънки. Не знам колко ще ми трябват. Утре ще се пробвам да го сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един филтър все ще мога да сменя. Не е някаква супер сложна процедура. На б3ката разглабях и сглобявах карбуратора като нищо, едвали смяната на филтъра е по трудна задача.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...