Ceckata011 Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги. Автомобила е ауди 80 б4 с мотор aah 2.8 v6. Първо ще кажа, че е само на бензин и мисля че никога не е имала газ. Проблема не е кой знае какъв, но искам да го оправа преди да се задълбочи. Та значи като е студена и по рязко и подам газ попридърпва леко. Ако и подам по плавно газта, някак си не поема веднага. Като и дам газ на празен ход малко заглъхва, падат леко оборотите и след това се форсира. Щом позагрее малко се оправя. Преди няколко дни я настъпих здраво на околовръстното и ми се струва, че след 4500 оборота сякаш се спъва. Тя е с доста дълги скорости и има прекъсвач на около 5500 оборота, но на 3та като я настъпих до доло едвам стигна 5000 оборота и направо си спря да ускорява докато не и набих 4та. а не беше още стигнала до прекъсвач. Редактирано 8 Януари 2018 от Ceckata011 Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Провери налягането на бензиновата помпа, горивен филтър сменял ли си скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Колега не съм го сменял, защото на тази кола дори незнам къде е горивния. Преди нея карах б3ка карбуратор и нямат нищо общо помежду си, на тази ми е по-трудно да се справям сам, но мисля още днес да се заема. Редактирано 9 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 На моята горивния е отдолу вдясно към задното колело, малко след резервоара. Не вярвам да има някаква разлика в позицията при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Да за съжаление е там. Ще трябва да търся канал. Обаче четох теми че имало някакви шайби които обикновено изпускали след смяна на филтъра и почвало да тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Тези шайби си идват в комплект с филтъра и се сменят заедно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Аз си купих нов филтър, казаха ми че шайбите(дифтунгите) са 4 на брой, но те се оказаха 2, после прочетох, че филтъра е български и разбрах, че и две са много.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Колбеншмидт е 15-16 лв. Дават го с медни дифтунги 2 бр. Редактирано 9 Януари 2018 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Преди 4 часа, slona написа: Аз си купих нов филтър, казаха ми че шайбите(дифтунгите) са 4 на брой, но те се оказаха 2, после прочетох, че филтъра е български и разбрах, че и две са много.... Днес купих някакъв уш полски за 20 кинта, на кутията пише произход poland, а на самия филтър пише made in bulgaria. Има 4 медни шайби към него, две дебели и две по тънки. Не знам колко ще ми трябват. Утре ще се пробвам да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 Добре де,казваш,че нищо не разбираш от въпросният автомобил,а тръгваш сам да човъркаш по него. Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 10 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 (Редактирано) Един филтър все ще мога да сменя. Не е някаква супер сложна процедура. На б3ката разглабях и сглобявах карбуратора като нищо, едвали смяната на филтъра е по трудна задача. Редактирано 10 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване