ipb Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Здравейте. От скоро съм собственик на 8P 2004-та и искам да си сложа темпомат, онази ръчка която поддържа скоростта. Кормилото е най-базовото, освен клаксон няма нищо друго по него. Нямам намерение да го сменям, защото ще сменям фабричното радио и ще ползвам друго, съответно копчетата ще са излишни. Възможно ли е на това кормило да се сложи темпомат? В момента намеренията са ми, ако е възможно това нещо, да я закарам някъде и да ми направят тази модификация, защото ми казаха, че имало и програмиране на компютъра и сваляне на кормилото и възглавницата, което според мен си е сериозна работа, с която шега не бива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Ако колата ти има FIS (големия червен дисплей в средата), можеш да сложиш темпомат без да сменяш модули. Освен сваляне на кормило и модули, се сваля и моторчето за предните чистачки (заедно с рамената). Та работата не е малко. Да, трябва и прекодиране. Аз за това взимам 80 лева (с мой лост за темпомат). Работата не е малко и си иска познаване на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipb Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Без борд компютър съм. Дисплея е като този и само могат да светят лампи за гориво, Airbag, отворени врати и т.н. Когато всичко е наред на дисплея няма абсолютно нищо и си седи черен. Сега разгледах разни снимки и клипчета из нета и видях бордовия компютър и бих искал и аз да си сложа, ако е възможно. Показва доста информация и мисля, че ще ми е от голяма полза. 80лв ми се струва доста добре като цена. Ако можеш да ми сложиш и борд компютър, направо бих се хвърлил до София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Щом намаш FIS, нещата при теб не са толкова прости и евтини. Като за начало, за да проимаш темпомат (същото важи и за FIS), трябва да си намериш (от морга или OLX например) Steering wheel модул с VAG номер 1K0-953-549-A. Едва след замяната и обучаването му (което също се заплаща ), колата ти ще има поддръжка на темпомат и бордови компютър. Виж финансовият въпрос с "поставянето" на FIS е по-болезнен. Трябва ти табло (от морга или OLX), но задължително да е от А3 8Р произведено до март 2005-та година. За табло си приготви да те друснат подобаващо. Но, разходите не спират до тук. Обучаването на таблото към колата струва ~100 лева. Екстрата е хубава, но финансово болезнена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Моят модул, който свалихме 8P0 953 549 (без индекс) също би му свършил работа, нали? Понеже му го предложих, та да не стане объркване. Дори и мулти воланче може да сложи после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Става, но тогава автоматично минава на другия вид лост за темпомат, който струва 120 лева. Като се сложи и труд и рязане на кора, темпоматът ще му стъпи на 200 лева за лост и труд + допълнително парите на които му продаваш модулът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Ясно, не знаех че става въпрос за лостче от Голф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Колега аз имам фабричен темпомат нж съм без борд само табло ли трябво да си взема без модул някакъв Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Да, само табло ти трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 А нещо трябва ли да се активира през vag Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 И не само.... Работата през VAG е отпускащия финал. Преди това имобилайзера на новото табло трябва да се адаптира към колата (за да запалиш). Тази процедура е тежка и се извършва със скъп кабел. За това и цената е тежка, ~100 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Аха мерси за инфото Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipb Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Ок, щом бордовия е толкова скъп ще мина и без него. Аз всъщност в момента не намирам каквито и да е табла по магазините, но сигурно такова с борд ще е поне към 200-300лв. В такъв случай започвам да търся Steering wheel модул с VAG номер 1K0-953-549-A. При всички случаи първо ще трябва да се намери такова нещо. EDIT: В OLX намирам този, за който човека е написал че поддържа темпомат и борд. Ако ще стане на Аудито (би трябвало да стане) и може да му се сложи някакъв вид темпомат тогава направо го взимам. Аз като гледам нямам много избор и не мога да си позволя да избирам между евтино и скъпо. Редактирано 31 Януари 2018 от ipb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 За мен оригиналното лостче на Ауди е в пъти по-удобно. Като взех моята беше с лостче от Голф (вярно беше китайско май) и никак не ми се понрави, тъй като предишното ми Ауди си беше с две лостчета. Като слагах мулти волан, смених и него и сега е друга бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 На 30.01.2018 г. at 19:48, bsdnikolov написа: Ако колата ти има FIS (големия червен дисплей в средата), можеш да сложиш темпомат без да сменяш модули. Освен сваляне на кормило и модули, се сваля и моторчето за предните чистачки (заедно с рамената). Та работата не е малко. Да, трябва и прекодиране. Аз за това взимам 80 лева (с мой лост за темпомат). Работата не е малко и си иска познаване на колата. Колега ти беше от София нали ? Да се разберем някой ден да монтираме на моята 3ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Пиши ми на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Как може да ги слагате тия голфовски/шкодовски и т.н. ръчки на А3 не знам, не съм виждал 8P да е излязло от завода с такава. Темпоматите (с отделна ръчка) не са скъпи въобще за екстрата, която предлагат и за мен си струват всеки един лев :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Ами слагаме ги и си пасват отлично със по-стария модел лостче за чистачки. Има си всичко необходимо темпомата и е супер удобен (не се бута напред назад нагоре надолу) за разлика от този с отделна ръчка. Пламен си свърши чудесно работата на моята кола с лост от Голф който аз си донесох и не е китайски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Не казвам нищо за Пламен аз. Първите ревизии на 8P пак излизат с отделна ръчка за темпомат, която си се връзва идеално с лоста за чистачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Но цената с отделна ръчка става неоправдано висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 80 кинта е при мен, без отстъпка. Рязането на кората да кажем 20 лв. Не мисля, че цената е висока за подобно нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 преди 56 минути, fifipaldi написа: 80 кинта е при мен, без отстъпка. Рязането на кората да кажем 20 лв. С монтаж и активиране е добра цена, така вече си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Не не, без монтажа е това, само лостчетата са 80 лв. Така или иначе и монтажа няма да разклати бюджета сериозно ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 80 лева лостчета, 20 лева кора, 60 лева труд .... То си станаха едни 160 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Той темпомата не е задължителен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване