Jump to content

Инсталиране на темпомат


ipb

Recommended Posts

Здравейте.

От скоро съм собственик на 8P 2004-та и искам да си сложа темпомат, онази ръчка която поддържа скоростта. :D

Кормилото е най-базовото, освен клаксон няма нищо друго по него. Нямам намерение да го сменям, защото ще сменям фабричното радио и ще ползвам друго, съответно копчетата ще са излишни. Възможно ли е на това кормило да се сложи темпомат? В момента намеренията са ми, ако е възможно това нещо, да я закарам някъде и да ми направят тази модификация, защото ми казаха, че имало и програмиране на компютъра и сваляне на кормилото и възглавницата, което според мен си е сериозна работа, с която шега не бива.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти има FIS (големия червен дисплей в средата), можеш да сложиш темпомат без да сменяш модули.

Освен сваляне на кормило и модули, се сваля и моторчето за предните чистачки (заедно с рамената). Та работата не е малко. Да, трябва и прекодиране. 

Аз за това взимам 80 лева (с мой лост за темпомат). Работата не е малко и си иска познаване на колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без борд компютър съм.

Дисплея е като този и само могат да светят лампи за гориво, Airbag, отворени врати и т.н. Когато всичко е наред на дисплея няма абсолютно нищо и си седи черен. 

Сега разгледах разни снимки и клипчета из нета и видях бордовия компютър и бих искал и аз да си сложа, ако е възможно. Показва доста информация и мисля, че ще ми е от голяма полза. 

80лв ми се струва доста добре като цена. Ако можеш да ми сложиш и борд компютър, направо бих се хвърлил до София.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом намаш FIS, нещата при теб не са толкова прости и евтини. Като за начало, за да проимаш темпомат (същото важи и за FIS), трябва да си намериш (от морга или OLX например) Steering wheel модул с VAG номер 1K0-953-549-A. Едва след замяната и обучаването му (което също се заплаща ;)), колата ти ще има поддръжка на темпомат и бордови компютър. 

Виж финансовият въпрос с "поставянето" на FIS е по-болезнен. Трябва ти табло (от морга или OLX), но задължително да е от А3 8Р произведено до март 2005-та година. За табло си приготви да те друснат подобаващо. Но, разходите не спират до тук. Обучаването на таблото към колата струва ~100 лева. Екстрата е хубава, но финансово болезнена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят модул, който свалихме 8P0 953 549 (без индекс) също би му свършил работа, нали? Понеже му го предложих, та да не стане объркване. Дори и мулти воланче може да сложи после. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става, но тогава автоматично минава на другия вид лост за темпомат, който струва 120 лева. Като се сложи и труд и рязане на кора, темпоматът ще му стъпи на 200 лева за лост и труд + допълнително парите на които му продаваш модулът.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам фабричен темпомат нж съм без борд само табло ли трябво да си взема без модул някакъв

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само.... Работата през VAG е отпускащия финал. Преди това имобилайзера на новото табло трябва да се адаптира към колата (за да запалиш). Тази процедура е тежка и се извършва със скъп кабел. За това и цената е тежка, ~100 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, щом бордовия е толкова скъп ще мина и без него. Аз всъщност в момента не намирам каквито и да е табла по магазините, но сигурно такова с борд ще е поне към 200-300лв. В такъв случай започвам да търся Steering wheel модул с VAG номер 1K0-953-549-A. При всички случаи първо ще трябва да се намери такова нещо.

 

EDIT: В OLX намирам този, за който човека е написал че поддържа темпомат и борд. Ако ще стане на Аудито (би трябвало да стане) и може да му се сложи някакъв вид темпомат тогава направо го взимам. Аз като гледам нямам много избор и не мога да си позволя да избирам между евтино и скъпо.

Редактирано от ipb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен оригиналното лостче на Ауди е в пъти по-удобно. Като взех моята беше с лостче от Голф (вярно беше китайско май) и никак не ми се понрави, тъй като предишното ми Ауди си беше с две лостчета. Като слагах мулти волан, смених и него и сега е друга бира :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.01.2018 г. at 19:48, bsdnikolov написа:

Ако колата ти има FIS (големия червен дисплей в средата), можеш да сложиш темпомат без да сменяш модули.

Освен сваляне на кормило и модули, се сваля и моторчето за предните чистачки (заедно с рамената). Та работата не е малко. Да, трябва и прекодиране. 

Аз за това взимам 80 лева (с мой лост за темпомат). Работата не е малко и си иска познаване на колата. 

Колега ти беше от София нали ? Да се разберем някой ден да монтираме на моята 3ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да ги слагате тия голфовски/шкодовски и т.н. ръчки на А3 не знам, не съм виждал 8P да е излязло от завода с такава.

Темпоматите (с отделна ръчка) не са скъпи въобще за екстрата, която предлагат и за мен си струват всеки един лев :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами слагаме ги и си пасват отлично със по-стария модел лостче за чистачки.

Има си всичко необходимо темпомата и е супер удобен (не се бута напред назад нагоре надолу) за разлика от този с отделна ръчка.

Пламен си свърши чудесно работата на моята кола с лост от Голф който аз си донесох и не е китайски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам нищо за Пламен аз.

Първите ревизии на 8P пак излизат с отделна ръчка за темпомат, която си се връзва идеално с лоста за чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, fifipaldi написа:

80 кинта е при мен, без отстъпка.

Рязането на кората да кажем 20 лв.

С монтаж и активиране е добра цена, така вече си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не, без монтажа е това, само лостчетата са 80 лв.

Така или иначе и монтажа няма да разклати бюджета сериозно ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...