Jump to content

Audi a8 4.2i d3


Recommended Posts

Здравейте колеги, мисля да сменя малко возилото и съм се насочил към а8 4.2i, ако може да ми помогнете и дадете малко инфо какво трябва да гледам при покупка точно на този модел, кой са им слабите места и  какви са ви впечатленията ?   Най вероятно колата ще се кара с газ, ако няма ще и се сложи. Благодаря.

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите отзад, автомата е здрав, но покарай колата и студена и топла и виж как сменя във всички режими. Ако е еднаква студена и топла, това говори главно за мозъка на кутията дали е ок. Като я караш, насмитай кутия с кик дауни и редене на предавки много. Не трябва да има никакво приритване между 1-2-3 най-вече, тъй кати това са най-ползваните скорости. Както и сваляне на скоростите 4-3-2.

Може раздатката да е тръгнала, навиваш волана пълен ляв/десен с малко газ. На моята има леки вибрации, които уж били нормални. Но съм виждал как направо ще ти откърти ръцете от тресене.

С газова е мойта, така я купих, все още е гаранционна. Нямам оплаквания.

Често срещани проблеми още са МАФ сензора, свещи, бобини (нормални неща ьа бензинов мотор)

Колелцата на екрана за ММИ(има за 50лв. ремонтен комплект и процедурата е елементарна, има клипове в ютуб стъпка по стъпка). Има случай с прецакани кормилни колони, самото моторче, което отключва и заключва. Не знам дали се ремонтират, приятел даде 2000лв. в порше, защото е с CP. Но мисля че вече ги правят. Рядко се прецакват, но не е невъзможно.

Ако колата е с кейлес, има много хора, които се сблъскват с консумация на ток от някоя от бравите.

Компресора на окачването се гледа през вцдс, ако е в добро здраве, трябва да прави от 11-12 атмосфери до 15.

Аз като купувах колата, се разбрах с продавача да не я пали, за да я слушам студена за веригите.

Виж всичко ли работи, подгреви, климатроник и тн.

Механично е много солидна машина и попаднеш ли на читава, ще ти носи само кеф!

За сега това се сещам, иначе диагностиката си показва повечето неща. Ако се сетя още нещо, ще драсна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря ти за инфото , твойта  да не би да е продаваш случайно :D 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този етап не :D Карам я от няколко месеца и съм адски доволен. Един компресор(като я купих с ясната идея, че е тръгнал) и възглавница правих. Няма какво по-добро да купя на този етап и в този ценови диапазон. Силите в джоба не стигат за Д4

Сега вече разбирам отговора на @yavor20v когато го питах дали не продава неговата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли остаряват вече и им почват проблемите дори при най-запазените. Практичните хора биха избягали от такива модели,, защото все пак е бил скъп автомобил и поддръжката му не е като на А3/А4 естествено. На мен много ми харесва колата, супер комфортна е и има екстри които по-ниският клас няма дори и в по-новите им изпълнения. Голяма, сигурна и просторна кола за возене. За вървене изобщо не става дума, далеч е от бегачка но всеки който иска такава кола би следвало да го знае.

Аз съм много доволен, взех мойта на 187 000км, сега е на 235 000 и не съм имал кой знае какви проблеми. Разход на газ съм постигал 13.5/100 на дълго с ДО 140км/ч , 16.5/100 с до 200км/ч основно 160-180 и 25/100 чисто градско с много време работа на празен ход , защото докато чакаме нещо/някой/пред магазина искам да е топло на дечицата и не я гася. Най-често лятно време в града дава около 19/100 да речем...?

Като избираш, гледай да има колкото може повече екстри разбира се, моята нямаше завиващи фарове и камера, но я сдобих...

 

 

безключовото палене е супер яка работа, ключът си стои в джоба.... имам проблем с едната брава, купил съм друга но нямам време да я сменя. при мен не е теглило ток от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода при мен е 1:1. И е много приемливо. Да, колата няма претенции за бегачка, но се мести адски прилично и такива легенди, че чипнат тръц върви повече са меко казано несериозни. На моята съм пълнил километража. Истинското удоволствие е шофирането :) Страшно ергономична, всичко ти е на удобни места. Единствен минус за мен е липсата на толкова големи джобчета като в Д2ката. Там в къп холдера си слагах всичко и като цяло имаше повече място за вещите ти. Това да му е кусура. Явор е прав, гледай максимално екстри да има, повече неща са за разваляне, но си заслужава. Мойта няма някой основни като кейлес, автоматично затваряне на багажника например, съжалявам на моменти, но тогава гледах технически да е топ. Ако споделиш бюджет, можем да помогнем в избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,бюджета ми е интересен и на мен.Аз също имам сериозен интерес към модела. Гледам,че екземпляри до 150к км под 15 000 евро няма,говоря за 2007г фси.А на какъв пробег им се разхлопват веригите долу горе?

Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си,сега загрях,че идеята е да се газифицира.А при веригите едва ли ще е съществена разликата или?

Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вериги може и на 250-300к да се разтропат, няма правило че на 150 или 200к ще са за смяна, това са митове и легенди!!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма закономерност на колко километри ще се разхлопат. Както има разтракани на 140к, така има и коли на по 350-400 с оригиналните обтегачи още :)

Ако ще купивам фейсова кола не бих се спрял на 4.2фси, 4.2тди си мисля че по-добрия избор.

Но това е встрани от темата. Нека автора да сподели бюджет, ако желае или ако още нещо го интересува, примерно цени на части и т.н. Ще помагаме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 20к търся нещо, мисля че от първите са с ремък ако не се лъжа ? Преди месец изпуснах 1-2 който бяха доста добри , поне визуално и от екстри но ... В момента карам 4ф а6 , доволен съм , но определено конфорта от а8-цата ми липсва, преди време имах този модел в вариянт 4.0тди с пълен фейс от 2009 но го продадох поради страшният разход на гориво който ми бъркаше много в джоба, иначе от чиста гледна точка на купе/возия/екстри, уникална кола :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://mobile.bg/11514627272887361 Това може би е една от малкото, която си заслужава разкарването в момента на пазара :(

Но мисля че няма газ. Което с оглед покупната цена + слагането на газ, достигаме лимита на бюджета.

Да, с ремък са, но има отзад вериги на валовете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, krassi_110 said:

 

http://mobile.bg/11514627272887361 Това може би е една от малкото, която си заслужава разкарването в момента на пазара :(

 

Но мисля че няма газ. Което с оглед покупната цена + слагането на газ, достигаме лимита на бюджета.

Да, с ремък са, но има отзад вериги на валовете :)

 

Тази е гледах онзи ден , даже и за бартер говорихме но незнам колко е читава,ще трябва да отида да е погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след всичко прочетено за 4.2, 1-2 секунди тракане на студено и 0.2-0.5 примерно на топло е нещо като задължително на тоя мотор след 150к. :) Има доста колеги сменявали обтегачи и вериги без тракането да спре.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не трака и 3 дена да я оставя. Всичко е строго индивидуално. 1-2 секунди изтракване на студено казват, че е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последните дни не съм я чувал мойта, но има някои сутрини дето изтраква се едно няма масло

верно е за 1-2 сек ама не знам защо ту го има, ту не??

на топло не съм чувал никога

 

не е нормално, но тия шпорове са на по 13 години и отгоре все пак :hilezh:

(затва приемаме, че е нормално :lol:  )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да чуваш клапаните да изтракват докато напълни масло, то даже не е тракане, а едно "кххххх". Това е съвсем различно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако имаш интерес към дизела , продавам моята. В мобиле съм я пуснал на 18 000 . Мотора й е 4.2. Има за смяна вериги на мотора , но ще ти сваля цената за тях . Exclusive изпълнение е , отзад с фабрични монитори и още други джафжи.

Има сервизна история 2016 година беше на 177 000 км , сега е на 280 000. 

Не сменям веригата защото мисля да я давам и да доплатя за F10ка или новата 6ца. 

Редактирано от Georgi75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.02.2018 г. at 12:36, yavor20v написа:

изглежда доста добре колата, бих я видял

сменили са й всичко вътре с 2010 год, дори корите на вратите

Притеснителното е, че току що е сменила собственик. 100% сегашният не е сменил дори корите на вратите, а някой преди това.

Иначе от 2007-ма е в БГ. Близки снимки само на задните дискове, предните и по далечните снимки са надрани,

воланът без да съм Иво Динков ми прилича на боядисван в час по трудово, вАзможен бартер и Удобрение за 1 мин. в текст в обява мен ме отказват за по-малко от една секунда.

Това е прекупена кола с идеята да се маскира и да се изкара някой лев.

Втората също е партал неземен, как не му е било неудобно да я снима с тия ръждясали дискове и проблем с ключа не знам.

Отново тотално неграмотно написана обява.

Може и аз да съм сбъркан, но бих купил твоята кола на по-висока цена (примерно) и никога не бих си купил кола от полуграмотен препродавач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...