Jump to content

Губя мощност след 15-тия 20-тия км на дълаг път


bluelabel

Recommended Posts

Губя мощност след като карам 15,20 километра извън градско...турбината надува,геометрията е наред и компютъра не ми показва грешки...някой може ли да предположи какво е ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът е? На 8Р се слага широка гама двигатели (с турбина). 

Къде не ти показва грешки?!? Ако очакваш на таблото ти да изпише пренадула турбина, в заблуда си. Грешките се четат с кабел, колата не ги "казва".

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вси пак, какъв е двигателя?

И как разбра че надува нормално. Турбина те тества при натоварване. На 3-4 предавка и при обороти. На място не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре да не записва грешка. Щом губиш мощност, има проблем. Ако когато я изгубиш отбиеш, загасиш колата и пак запалиш, и всичко е ОК, от геометрията е. А за да не записва грешка, се сещам курвенския номер който на мен ми бяха погодили авто "продавачите". Бяха ми префлашнали компа на двигателя, но с изтрити редове с грешки. Каквото и да и станеше на колата, грешка не записва. Трябваха ми 4 месеца и много нерви, докато разбера какво са направили.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получаваше същото, когато се беше спукала едната пластмасова тръба към интеркулера, но започваше да мига лампата за подгряващите свещи след като влезе в авариен режим. Турбото и геометрията бяха ОК. Както казва адаша, при теб явно е магарено по компа, щом няма грешки... :S

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,след като я изгася и пак я запаля си върви както трябва...утре ще проверя дали няма спукана тръба...дано е това и най-накрая да се оттърва от този проблем 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Какво се оказа в крайна сметка? Защото и моята прави така, когато дълго време не е излизала на извънградско и не е продухвана. Ако я изкарвам поне веднъж в седмицата на дълъг път, нямам такъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът иска газене, а не галене. Това е причината. Той е създаден за път, а не за градско. Решението е често излизане на извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не ви го прави така , защото в градско няма къде да направи такова налягане.Трявба да карате на околовръстното например евентуално и там може би ще направи такова налягане . От опита ми в сервиза това е някакво временно решение.Почнало ли е така, турбото трябва да се носи на ремонт. Едно време имах голф 4 1.9 тди . Да карах го много рядко извънградско, но съм го настъпвал в града. Излезна ли извънградско и едвам стигах до морето или до някоя друга точка.Понякога ми го правше през 10 минути дори, понякога на 2 часа веднъж.Спираш , загасяш колата , палиш пак и всичко е ок , докато не забие потново.Дали е турбината или клапана не може да се каже с точност докато не се свали от колата и не се занесе на хора, които се занимават само с турбни и имат нужната апаратура.В сервиза на 20 човека са идвали така и единствреното спасение е било рециклиране на турбо , ако искате да сте сигурни ,че на 100% няма да ви го направи повече. Нашите коли са стари коли, нормално е да има вече износване в елементите на турбото.Дори да го ръчкате, не е гаранция,че няма пак да имате същият проблем. И попринцип турбините са си консуматив.Те си имат някакъв живот.Да зависи кой как кара и какво масло слага и тн и тн , но след 150000 км нагоре почват да сдават багажа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сдават багажа , защото повечето не знаят как се кара кола с турбо. Съгласен съм, че е консуматив. Но спокойно едно турбо може да надживее и двигателят на колата ако стопанинът му знае как да го пази.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия масла , където всеки си ги купува от кауфланд или практикер няма никакъв шанс да надживе . Колата си е направена да се кара нормално. Не да караш като луд , за да си спасиш турбото. Коли на 10-15 години няма как да не се прецака турбото. Просто всяко нещо си има време . Нормално е за 10 години да се износи нещо в турбината. Все пак прави сумати обороти за тоя период. Разбира се , че ако се кара по-често извънградско ще и се удължи живота. И пак казвам в сервиза са идвали доста от vag групата с тоя проблем. И решенивто е едно, за да сте сигурни и спокойни на пътя. Това прочистване е бошлав работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко, аз така "бошлав" си се радвам на колата вече 4 години. След едно хубаво извънградско, колата заработва на пушка. Просто си иска поне 1 път в месеца малко разходка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламене първо ти изключение.Първото което е знам как се грижиш за колата си и знам какви масла слагаш . Второто което е , този проблем се появява при висока скорост и то не винаги на момента а след някакво време. Дали ще е след 20 мин или след 20 км никой не може да каже.Все пак никой в софия не кара 30 мин на 3-та предавка на 3000 оборота.Тогава натоварването е най-голямо и тогава може да се прояви тоя проблем.Още повече при тебе това е почти невъзможно освен, ако не си включиш спорт режима , защото автоматика сменя предавките на много малко обороти.Затова и няма как да ти се случи тука в града .Няма как да има проблем като турбината не пренадува.Преди с голфа същото.Бях с ръчни скорости тука в града ми го направи веднъж за 3 години , а всяко лято като ходих до морето ми го правеше по 5-6 пъти в едната посока и в другата.Просто натоварването е съвсем друго извънградско и градско :)Нали това което го правиш няма лошо, но този проблем се решава генерално като се смени турбината и си свиркаш още 150000 км и си я караш как искаш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително само извънградско да се "ръчка" колата.....важното е,при смяна на предавките (до 3та скорост) в града да се дава хубаво газ за да може да се движат от край докрай лопатките на геометрията и така да се "самопочиства" турбината от нагар.Казвам до 3та скорост,защото все пак става въпрос за градски условия и не е много желателно да се стига до 100 км/ч.

Та с една дума смяна на предавките с цедене до 3000 оборота минимум,а не на 6 скорост с 200 км/ч на 2500 оборота 100  км каране.

Движение на лопатките на геометрията е нужно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. но не забравяй,че вашите турба се управляват от вакум, което се намира под кората на двигателя. От влагата доста,често се прецаква и ръждясва и после самото лостче запецва в едно положение и като не иска да се върне за момент и тя влиза в авариен режим. А някой път се спуква и самата мембрана в клапанчето. Аз лично съм виждал поне 10 такива и толкова ръждясали ,че няма мърдане на лостчето на ръка камоли тоя вакум да го командва :) Не случайно новите туброта са всички отгоре на колата , пък и вече са електирчески :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана или така наречен актуатор ръждясва и блокира....трябва задължително да се смени ако е в окаяно състояние,защото иначе ефекта от раздвижването му чрез агресивно каране е нулев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Само малко офтопик френските турбини искарват по 150 000 км ,мойта турбина я смених на 300 000 км и си беше оригиналната ,смених само средна част ,геометрията и черупката си остаха старите и вече 2 години си свиркам

Мотора ми е 1.9 105 hp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...