bluelabel Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Губя мощност след като карам 15,20 километра извън градско...турбината надува,геометрията е наред и компютъра не ми показва грешки...някой може ли да предположи какво е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 (Редактирано) Моторът е? На 8Р се слага широка гама двигатели (с турбина). Къде не ти показва грешки?!? Ако очакваш на таблото ти да изпише пренадула турбина, в заблуда си. Грешките се четат с кабел, колата не ги "казва". Редактирано 7 Февруари 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluelabel Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Закачал съм я, всичко е наред....търбината си надува колкото трябва, нито повече нито по малко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Вси пак, какъв е двигателя? И как разбра че надува нормално. Турбина те тества при натоварване. На 3-4 предавка и при обороти. На място не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluelabel Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 2.0 ТDI14o k.c Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluelabel Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Пропуснах да кажа,че след като за губи мощност не може да вдигне повече от 120 км...все едно влиза в някакъв авариен режим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 (Редактирано) Не е добре да не записва грешка. Щом губиш мощност, има проблем. Ако когато я изгубиш отбиеш, загасиш колата и пак запалиш, и всичко е ОК, от геометрията е. А за да не записва грешка, се сещам курвенския номер който на мен ми бяха погодили авто "продавачите". Бяха ми префлашнали компа на двигателя, но с изтрити редове с грешки. Каквото и да и станеше на колата, грешка не записва. Трябваха ми 4 месеца и много нерви, докато разбера какво са направили. Редактирано 7 Февруари 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenbv Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 (Редактирано) При мен се получаваше същото, когато се беше спукала едната пластмасова тръба към интеркулера, но започваше да мига лампата за подгряващите свещи след като влезе в авариен режим. Турбото и геометрията бяха ОК. Както казва адаша, при теб явно е магарено по компа, щом няма грешки... :S Редактирано 7 Февруари 2018 от plamenbv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluelabel Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Да,след като я изгася и пак я запаля си върви както трябва...утре ще проверя дали няма спукана тръба...дано е това и най-накрая да се оттърва от този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Потърси и защо не записва грешка! Липсата на грешки не е шега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reya Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Какво се оказа в крайна сметка? Защото и моята прави така, когато дълго време не е излизала на извънградско и не е продухвана. Ако я изкарвам поне веднъж в седмицата на дълъг път, нямам такъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Дизелът иска газене, а не галене. Това е причината. Той е създаден за път, а не за градско. Решението е често излизане на извънградско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 22 Април 2018 Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 Пичове не ви го прави така , защото в градско няма къде да направи такова налягане.Трявба да карате на околовръстното например евентуално и там може би ще направи такова налягане . От опита ми в сервиза това е някакво временно решение.Почнало ли е така, турбото трябва да се носи на ремонт. Едно време имах голф 4 1.9 тди . Да карах го много рядко извънградско, но съм го настъпвал в града. Излезна ли извънградско и едвам стигах до морето или до някоя друга точка.Понякога ми го правше през 10 минути дори, понякога на 2 часа веднъж.Спираш , загасяш колата , палиш пак и всичко е ок , докато не забие потново.Дали е турбината или клапана не може да се каже с точност докато не се свали от колата и не се занесе на хора, които се занимават само с турбни и имат нужната апаратура.В сервиза на 20 човека са идвали така и единствреното спасение е било рециклиране на турбо , ако искате да сте сигурни ,че на 100% няма да ви го направи повече. Нашите коли са стари коли, нормално е да има вече износване в елементите на турбото.Дори да го ръчкате, не е гаранция,че няма пак да имате същият проблем. И попринцип турбините са си консуматив.Те си имат някакъв живот.Да зависи кой как кара и какво масло слага и тн и тн , но след 150000 км нагоре почват да сдават багажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 Сдават багажа , защото повечето не знаят как се кара кола с турбо. Съгласен съм, че е консуматив. Но спокойно едно турбо може да надживее и двигателят на колата ако стопанинът му знае как да го пази. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 В случая пазенето означава газене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 С тия масла , където всеки си ги купува от кауфланд или практикер няма никакъв шанс да надживе . Колата си е направена да се кара нормално. Не да караш като луд , за да си спасиш турбото. Коли на 10-15 години няма как да не се прецака турбото. Просто всяко нещо си има време . Нормално е за 10 години да се износи нещо в турбината. Все пак прави сумати обороти за тоя период. Разбира се , че ако се кара по-често извънградско ще и се удължи живота. И пак казвам в сервиза са идвали доста от vag групата с тоя проблем. И решенивто е едно, за да сте сигурни и спокойни на пътя. Това прочистване е бошлав работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 Васко, аз така "бошлав" си се радвам на колата вече 4 години. След едно хубаво извънградско, колата заработва на пушка. Просто си иска поне 1 път в месеца малко разходка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 Пламене първо ти изключение.Първото което е знам как се грижиш за колата си и знам какви масла слагаш . Второто което е , този проблем се появява при висока скорост и то не винаги на момента а след някакво време. Дали ще е след 20 мин или след 20 км никой не може да каже.Все пак никой в софия не кара 30 мин на 3-та предавка на 3000 оборота.Тогава натоварването е най-голямо и тогава може да се прояви тоя проблем.Още повече при тебе това е почти невъзможно освен, ако не си включиш спорт режима , защото автоматика сменя предавките на много малко обороти.Затова и няма как да ти се случи тука в града .Няма как да има проблем като турбината не пренадува.Преди с голфа същото.Бях с ръчни скорости тука в града ми го направи веднъж за 3 години , а всяко лято като ходих до морето ми го правеше по 5-6 пъти в едната посока и в другата.Просто натоварването е съвсем друго извънградско и градско :)Нали това което го правиш няма лошо, но този проблем се решава генерално като се смени турбината и си свиркаш още 150000 км и си я караш как искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Не е задължително само извънградско да се "ръчка" колата.....важното е,при смяна на предавките (до 3та скорост) в града да се дава хубаво газ за да може да се движат от край докрай лопатките на геометрията и така да се "самопочиства" турбината от нагар.Казвам до 3та скорост,защото все пак става въпрос за градски условия и не е много желателно да се стига до 100 км/ч. Та с една дума смяна на предавките с цедене до 3000 оборота минимум,а не на 6 скорост с 200 км/ч на 2500 оборота 100 км каране. Движение на лопатките на геометрията е нужно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Така е. но не забравяй,че вашите турба се управляват от вакум, което се намира под кората на двигателя. От влагата доста,често се прецаква и ръждясва и после самото лостче запецва в едно положение и като не иска да се върне за момент и тя влиза в авариен режим. А някой път се спуква и самата мембрана в клапанчето. Аз лично съм виждал поне 10 такива и толкова ръждясали ,че няма мърдане на лостчето на ръка камоли тоя вакум да го командва Не случайно новите туброта са всички отгоре на колата , пък и вече са електирчески Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Клапана или така наречен актуатор ръждясва и блокира....трябва задължително да се смени ако е в окаяно състояние,защото иначе ефекта от раздвижването му чрез агресивно каране е нулев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Преди 3 часа, audibluesky написа: на 6 скорост с 200 км/ч на 2500 оборота 100 км каране Минавам на дизел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 24 Май 2018 Доклад Share Публикувано 24 Май 2018 Само малко офтопик френските турбини искарват по 150 000 км ,мойта турбина я смених на 300 000 км и си беше оригиналната ,смених само средна част ,геометрията и черупката си остаха старите и вече 2 години си свиркам Мотора ми е 1.9 105 hp Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Колега аз също имах подобен проблем, оказа се спукан маркуч към интеркулера. Сега пак си върви прилично... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване