Jump to content

Два въпроса за CAN и VAN


Marto7777

Recommended Posts

1 hour ago, KCV said:

Ето ти схемите на CAN bus на А4 B7 2005:

 

http://dox.bg/files/dw?a=c59af62981

 

Дано ти помогнат да се ориентираш.

Мерси

 

14 hours ago, svoenraven said:

Това са снимки на предните врати така ли?

Дай снимка на новите кабели на задните врати.

 

Днеска ги погледнах.То са некви от 2001-2002 година май, което значи че може би са от тия които ти казваш, че са от старите модели дето нестават на тези след 2003.Незнам по номера дали ще ги разбереш.Иначе машинките се пак мога ли да ползвам тези които съм взел ? Ето снимки на  инсталацията която бях зел за тетрофит на задни ел.стъкла:

 

 

28034139_10204098346816483_379237841_o.jpg

28034435_10204098346856484_507821533_o.jpg

28054157_10204098346976487_799177853_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Със сигурност инсталацията не става!

Машинките,ще си тръгнат няма да е проблем.

 

Окабеляването на вратата трябва да е с номер-8Е0 971 687L

 

П.С-По късно,ще имам достъп до лаптопа и мога да ти дам всичко необходимо което ти трябва.

   

 

                                   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето всичко  необходимо от части,през инсталирането,до кодирането

 

- съвпадение на комфорт модула трябва да се инсталира 


номер на частта честота DWA краката осветление Електрическа стъкла Ръчно регулиране на прозореца
8E0 959 433 BG 433 MHz    
8E0 959 433 Сутиен 433 MHz      
8Е0 959 433 BJ 433 MHz    
8Е0 959 433 BK 433 MHz        
8E0 959 433 BL 315 MHz        
8E0 959 433 BM 433 MHz  
8Е0 959 433 БН 433 MHz    
8Е0 959 433 ВР 433 MHz  
8E0 959 433 BQ 433 MHz      
8Е0 959 433 BR 433 MHz    
8E0 959 433 BS 433 MHz  
8Е0 959 433 BT 315 MHz  
8Е0 959 433 CA. 433 MHz  
8Е0 959 433 ЦБ 433 MHz
8Е0 959 433 CC 433 MHz    
8E0 959 433 CD 433 MHz      
8Е0 959 433 СЕ 433 MHz    
8Е0 959 433 CF. 433 MHz кА
8Е0 959 433 CG 315 MHz  
8Е0 959 433 CH 433 MHz    
8Е0 959 433 CJ 433 MHz
8Е0 959 433 СК 433 MHz      
8E0 959 433 CL 433 MHz        
8Е0 959 433 CM 433 MHz    
8Е0 959 433 КН 433 MHz  
8E0 959 433 CP 315 MHz
8Е0 959 433 CQ 433 MHz        
8E0 959 433 CR 433 MHz

 
 
- панелите на вратите (8E0867303 ф 8E0867304 + Index цветен код.) 
- ключ Window 4-път напред (8Z0 959 851b + Index цветен код) 
- превключвател на задното стъкло (8Z0 959 855 + Index цветен код) 
- врата блок за управление HL (8E0959802 Index A или д) 
- врата блок за управление на човешките ресурси (8E0959801 Index A или д) 
- 2 LS (за колан врата 8E0971687 Index L ( .. се вземат предвид при окабеляване от 2004 година) или електронна поща (построен 2001-2003 г.)), моля 
.. 2х LS врата панел (8E0971693 индекс L (от 2004 година), или F (построен 2001-2003 г.) 
- 2x щепсел за B-стълб (8E0 972 701) 
- захват Fesnterheber преден ляв 8Е1 867 171 B (+ цвят Index код)
- захващане Fesnterheber задното ляво 8E0 868 393 А (+ индекс цветен код) 
- захващане Fesnterheber задната дясна 8E0 868 394 А (+ индекс цветен код) 
- кабел FLRY 2.5 mm² около десет метра или 000979981A 
- кабел FLRY 0.5 mm² ca.10m или 000979984A 
- автобусна линия 000 979 987 
- предпазител (15А) е малък (S223) * 
- предпазител (30А) 443937105A * 
- предпазител носител 4A0937530 *

- пинов конектор B стълб 2x 000979228E 
- пинов конектор B стълб 4x 000979012E 
- Pin предпазител носител 1x 000979227E * (ако е необходимо, когато S37 и S228 достъпно 000979306E) 
- Pin предпазител кутия (S22 и S223) и 1х 000979133E 00979225E *
- 4 * и 2 х пръстенни терминали M6
- 8Х гофриране 0.35-0.5 mm² или Würth запояване RED 
- 6x гофриране 0,5-1 mm² или Würth запояване RED 
- 2х гофриране 1-1,5 mm или Würth запояване BLUE 
- 5Х гофриране 2.5 mm² или Würth поялник BLUE 
- 2x нагъване 2,5-4mm² или Würth поялник BLUE или YELLOW 
- тъкана лента D373125A2 
* не е необходимо за 2001 година до около 2003 г., когато предпазители S22. S223 (23); S37 и S280 вече съществуват. 
!! Тъй като се е променило икони мощност прозорци за 2003 г., нова мощност прозорец ключ е възможно 
страната на пътника е необходимо (8Z0 959 855 + Index цветен код) !!

[скрий] - [горе]Разлики в окабеляването на модела години

Основно изискване за окабеляване Bj.2001-2003 е S22; S228 (23); S37 и S280 са налични и 
се използва колан за врати 8E0971687E .
 
attachment.php?attachmentid=129282&d=132
attachment.php?attachmentid=129284&d=132










Но ако S223 и S280 не са налице, трябва да бъдат свързани, за да прокарвате Bj. От 2004 г. с използване 8E0971687E или L , тъй като Audi има произволно променения окабеляване на страничен прозорец на водача (VL + HL) и страната на пътника (отпред + отзад) на предните прозорци (отпред + VL) и регулатора на задните прозорци (HL + HR). 

В Yr. От 2004 е 8E0971687L използва и тя трябва да бъде допълнена предпазители S223 и S280 .
 
attachment.php?attachmentid=130743&d=132







 

[скрий] - [горе]Монтаж / Демонтаж

Обличане на врати

Първо, изтрийте лентата, просто я издърпайте от автомобила с усещане и решете трите видими винта. Под дръжката на вратата има малка дупка, в нея е и скрит винт, който трябва да бъде решен.
 
attachment.php?attachmentid=130750&d=132
attachment.php?attachmentid=130751&d=132


Капакът на манивелата може просто да се издърпа, след това с помощта на отвертка лост от капака и дръпнете назад. 
Сега разхлабете третия винт и издърпайте панела напред. Ако клиповете се разхлабят, просто издърпайте и панелът ви е изключен. 
Сега извадете щепселите от контактите и свалете кабела на Bowden.
 
attachment.php?attachmentid=130752&d=132
attachment.php?attachmentid=130753&d=132


B-стълб -> А-колони

трябва да разпореди на долната странична колона тапицерия за разбиване на първо горната част да бъде решен, премахнете винт зад Airbag икона, а след това най-добре да се измъкнат отзад на мястото, показано с отвертка парчето внимателно, сега можете да намалите Издърпайте черната част отгоре. 
Панелът на входовете и отстрани на арматурното табло също е просто подстригва изважда Просто бъдете внимателни. 
Съдовата кутия и панелът под волана са закрепени отдолу.
За волана завъртете един винт върху кутията с предпазители и две на дъното. В кабината има три винта вътре и две в долната част. Когато разхлабвате, е важно да се помни, че първо трябва да поставите нещо меко в бедрената кост, за да избегнете повреда в жабката.
 
attachment.php?attachmentid=130754&d=132
attachment.php?attachmentid=130755&d=132


Врата колан

цел трябва да се промени системата от ремъци за вратата на сив мат се решават всичко надолу и само внимавайте да издърпа, така че да се ангажират с врата и стари окабеляване може откачете. 
След това изключете всички съединители и издърпайте кабелите от отвора към колоната "B". Моля, не забравяйте обновен окабеляването да се присъедини отново заключване на вратите и стари конектор B-стълб по този начин остава затворен х превозно средство за всеки случай. 
Сега инсталирайте новата колана на вратите и свържете отново двигателите / кутиите. 
След това отново свържете щепсела с B-колона.
 
attachment.php?attachmentid=130759&d=132
attachment.php?attachmentid=130760&d=132










 

[скрий] - [горе]електрическа мрежа

Окабеляване година 2001-2003
 
attachment.php?attachmentid=129308&d=132









Окабеляване от Bj.2004
 
attachment.php?attachmentid=129309&d=132


В тази снимка някои грешки са се вмъкнали в куплунга на колоната "Б" от страната на шофьора. Номерацията на щифтове трябва да е същата като конектора от страната на пътниците. Например, оранжево-зеленият кабел за CAN на страната на водача е точно толкова, колкото и на щифт 20, както на предния пътник (не на щифт 5). Другите кабели се държат аналогично.






 
attachment.php?attachmentid=129289&d=132














 
[скрий] - [горе]кодиране

Задвижете се до Audi и оставете системата за контрол на комфорта да се адаптира или да спре кодирането си на свой собствен риск. 

Контролер кодиране

STG 46 (комфорт система) изберете
STG кодиране -> 07 функция

база кодиране: 000 000

000 002 - потвърждение DWA мига
000004 - SZV - селективен Zantralverrieleglung
000008 - DWA - активиране на DWA
000016 - Heckentriegelung около 5 км / ч заключена
+ 000032 - автоматично заключване / отключване (заключване от 15 km / h)
000 064 - комфорт функция чрез радио
000128 - RHD
000256 - Avant
000512 - безжичен потвърждение близост (мига)
001024 - потвърждение близост (DWA рог)
+ 002048 - логика на регулатора на врати / прозорци
004096 - Thatcham-DWA (винаги) 
016384 - страничните прозорци в стъклопакети Controller корекция STG 46 (комфорт система) изберете настройка STG -> функция 10 -> канал 061 (вариант ECU)0 - не на мястото за краката светлини / осветление пакет, четири контролни врата единици 2 - с Светлини за краката / светлинен пакет, четири врати за управление -> канал 062 (функции за комфорт) Стойността по подразбиране за Германия е 095 (базовата стойност е 000). 001 - Comfort затваряне с радиоуправление дистанционно за прозорци +002 - отваряне Удобство по радио и дистанционно управление за прозорци +004 - Comfort затваряне с цилиндрична ключалка за прозорец












 
Редактирано от svoenraven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, svoenraven said:

Окабеляване от Bj.2004

 
attachment.php?attachmentid=129309&d=132


В тази снимка някои грешки са се вмъкнали в куплунга на колоната "Б" от страната на шофьора. Номерацията на щифтове трябва да е същата като конектора от страната на пътниците. Например, оранжево-зеленият кабел за CAN на страната на водача е точно толкова, колкото и на щифт 20, както на предния пътник (не на щифт 5). Другите кабели се държат аналогично.

 

 

Тук на снимката са дадени разликите между инсталацията която имам E и инсталацията която ми трябва L ли ? Ако е така пиновете нали пак съвпадат, а кабелите аз ги реда по цветове ? Както и да е ще взема инсталация с L накрая.А имаш ли я статията оригинално на английски ? Или тя е на друг език ? Че на някой места при превода ми е трудно да разбера.

DWA аларма ли е ? и ако я имам трябва ли да връзвам и на навигацията RNS-E - DWA пина ?

 

При кодирането не разбирам какво трябва да направа.Това което знаех и правех досега е да влезна в Adaptation на канал 61 и долу където пише 1 (ръчни прозорци) го сменям на 0 (ел.стъкла) и цъкам Save.Сега обаче гледам че и в Coding май трябва да се преправи нещо.

 

Quote

От 2004 г. с използване 8E0971687E или L , тъй като Audi има произволно променения окабеляване на страничен прозорец на водача (VL + HL) и страната на пътника (отпред + отзад) на предните прозорци (отпред + VL) и регулатора на задните прозорци (HL + HR). 

Инсталацията която имам е първата написана, завършващата на E.Доколкото разбирам се слага и след 2004 просто пиновете са разменени ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Четеш през редовете ми се струва

Преди 1 час, svoenraven написа:

2 LS (за колан врата 8E0971687 Index L ( .. се вземат предвид при окабеляване от 2004 година) или електронна поща (построен 2001-2003 г.)), моля 
.. 2х LS врата панел (8E0971693 индекс L (от 2004 година), или F (построен 2001-2003 г.) 

Ясно е,че двете инсталации имат разлика,то ако нямаха щеше да си върви с една инсталация

Темата по принцип е на Немски,така си я копирах тогава и това имам.

DWA  е заводска аларма да,но комфорт модула ти не поддържа такава така,че не виждам какво може да свързваш там.

 

 

Бях се заиграл и аз да правя задните ел.. на предното Ауди, безмислен ретрофит според мен.

Нито на него,нито на сегашното Ауди което си е ел.задни имам спомен задните прозорци да са се отваряли.

Аз не стигнах до смяната им,нито до кодирането,не мога да ти отговоря на въпроса.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорт модула ми е 8Е0 959 433 ВР, отбелязано е в схемата че поддържа DWA.Ако имам задължително ли е да се върже ? Че незнам къде е.Като свалих касетофона предишния - concert 2 на захранващата букса имаше 3 кабела - + - и Illumination. Сега на РНС-ето не виждам Illumination да има така че тоя сивия кабел отпада. Това RFSL, което май се води обратен ток 12в задължително ли е да го връзвам ? Защото и него незнам каде. А K-line трябва ли ми ?

 

Намерил съм точното окабеляване за мойта кола завършващо на L и утре най-вероятно ще го взема и ще го пробвам.И аз най-верояно няма да го ползвам.Ама машинките така или иначе отдавна съм ги взел, а инсталацията отзад малко ще трябва да се пипа, защото на оригиналната няма колони в задните врати, а вече с БОСЕ-то ще има.И вместо да пробивам дупки в буксите и да права мизерни работи ще ползвам от оная инсталация.Пък ако не тръгнат здраве да е.Другите работи са ми много по-важни.Това е най-незначителното.

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K-line разбрах защо ми е и как да го свържа.На 15ти пин на ОБД буксата.Ще го направа това.

Остава върпоса дали е задължително да свързвам DWA и RFSL ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска взех инсталация от B7 завършваща на L и изпълних всичко останало, но задните прозорци просто неискат да тръгнат.Централното заключване иначе работи с новата инсталация.В Central Conv. не ми излзиат никакви грешки за вратата която тествам, но прозореца не работи.На шофьорската кора постоянно свети задраскано задни прозорче със жълт цвят.И да го натискам не се променя нищо, свети си лявото.Дали не трябва да се смени и инсталацията в шофьорската кора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свети е забранено свалянето, но дали само от копчетата на задните врати или и от шофьорската не съм пробвал.Като натиснеш копчето трябва да спира да свети ако копчето работи.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само отзад е забранено.На всички коли е така.От шофьорската кора винаги трябва да може да се управлява. В момента обаче кората която имам е със инсталацията от старата ми кора без задни ел.стъкла и оттам може да е проблема.С оригиналната инсталация за 4те стъкла на новата кора никое стъкло неиска да работи.Незнам защо.

 

Според тази схема къде трябва да вържа двата кабела оградени в червено ? Единия червено с жълто май си ходи попринцип до вратите задните и без да имат ел.стъкла и мога да го взема от там, но дали е същото или трябва да го закарам на постоянен + ? А Червено/Синьо кабела ?

 

Capture.JPG

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка,трябва да разбереш какъв е комфорт модула, поддържа ли задни ел.прозорци.

Ако е ВР няма как да тръгнат,ако е ВQ и си направил всичко както трябва  би трябвало да тръгнат.

 

А заводска аларма има ли колата?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата модула поддържат електрически стъкла.На самия модул пише BP.Като влезна с ВЦДС в комфорт модула мисла че беше BQ, но и двата в листа ги дава да поддържат.

Quote

8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank).
8E0 959 433 BQ - 433MHz, power windows in the rear.

 

Отзад всичко съм свързал както си му е реда.Червената със синьо и червената с жълто са на +. Оранжевите се връзват към оранжевите от колата.Червена със сиво се връзва към комфорт модула на Конектор Д, както си е по схемите и кафявото е на маса.Машинките са сложени на място и е свързано централното.Централното заключване работи без никакви проблеми.Обаче машинките неискат да тръгнат./На шофьорската кора свети постоянно лявото прозорче в жълто.Това сигурно е че са блокирани задните прозорци да се пипат отзад.Обаче и отпред неискат.В комфорт модула на колата нямам никакви грешки, което значи че всичко си е добре.Няколко неща незнам дали трябва да са така:

- Дали задните машинки стават за мойта кола

- Оригиналната шофьорска машинка която ми беше на колата за 2 ел.стъкла поддържа и 4 ел.стъкла или трябва да се смени.

- Инсталацията на шофьирската кора.Пробвах и тая от кората с 4те стъкла и от мойта кора с 2те ел стъкла.И двете инсталации подкарват само предните прозорци.Преди с тая за 4ел стъкла не тръгваха но сега работат.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих днес на задните машинки номерата са същите като тези на Б7мицата от която свалих инсталацията.Прегледах инсталацията в задните кори и е същата като тази от Б7мицата пак от която свалих инсталацията. 

Остава шофьорската машинка дали мойта става за 4 ел.стъкла , както и инсталацията в шофьорската кора.Макар че с нея си тръгват предните прозорци просто задните неискат да тръгнат нито отпред, нито да се разблокират от копчето за да ги пробвам отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влезнах днеска в комфорт модула през ВЦДС и видях че вижда задните машинки.В Meassurement block също виждам че предните копчета подават сигнал към задните машинки, но нищо не се случва.

28216895_10204116547951500_4110416_o.jpg28208006_10204116547991501_240943189_o.jpg28312617_10204116547911499_1421826344_o.jpg

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш тази кодировка,за сваляне от дистанция,така ще знаеш дали е от модула на шоф.врата или от друго,има и за шибедаха,че и той е към комфорта

15189839955112028193442.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя модул е точно с кодировка 95, обаче пробвах и нищо не се случва.Дори предните нито ислат да се свалят нито да се вдигат.Преди работеше, това го помна, сега защо неискат незнам. Да не е проблема в шофьорската инсталация на Кората? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В комфорт модула грешки нямам никакви.В компютрите на вратите немога да влизам.И преди да правя нещо по колата пак неможех да влизам.Нито в предните, нито задните.Говорих с няколко други човека с Б7, и те също казаха че немогат да влизат в компютрите на вратите.Незнам защо се получава така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В такъв случай, техните грешки не трябва ли да излизат във Fault codes на Central Electric ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.02.2018 г. at 23:26, Marto7777 написа:

Моя модул е точно с кодировка 95, обаче пробвах и нищо не се случва.Дори предните нито ислат да се свалят нито да се вдигат.Преди работеше, това го помна, сега защо неискат незнам. Да не е проблема в шофьорската инсталация на Кората? 

Пробва ли със задържане на ключа в шофьорската врата за няколко секунди в положение отключено/заключено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...