ares 1967 Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Здравейте от два месеца имам проблем с парното.Започна да духа топло когато си поиска .Някой ден работи нормално друг на ниски обороти започва да духа студено при повишаване на оборотите започва да духа топло друг път на ниски или високи обороти все си духа студено.Днес го промиха радиаторчето с машина. Ефект никакъв.Оказа се че в радиатора не влиза антифриз.Като надуят през казанчето през радиатора минава антифриз а на запален мотор не преминава.Водната помпа е сменявана преди около три хиляди километра заедно с ангренажа .Колата не загрява със самото охлаждане на мотора проблем няма.КАЖЕТЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Може да е от гарнитура на глава.Най- лесния начин за проверка е ,като извадиш тънкото маркуче от казанчето,през него трябва постоянно да върви вода при запален двигател.По принцип при издухана гарнитура или цепка в главата,първо изчезва парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
giorgio_vn Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Здравейте от два месеца имам проблем с парното.Започна да духа топло когато си поиска .Някой ден работи нормално друг на ниски обороти започва да духа студено при повишаване на оборотите започва да духа топло друг път на ниски или високи обороти все си духа студено.Днес го промиха радиаторчето с машина. Ефект никакъв.Оказа се че в радиатора не влиза антифриз.Като надуят през казанчето през радиатора минава антифриз а на запален мотор не преминава.Водната помпа е сменявана преди около три хиляди километра заедно с ангренажа .Колата не загрява със самото охлаждане на мотора проблем няма.КАЖЕТЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е . Кой двигател е това? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Мотора е AVJ 150 Коня 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 (Редактирано) преди 33 минути, герги написа: Може да е от гарнитура на глава.Най- лесния начин за проверка е ,като извадиш тънкото маркуче от казанчето,през него трябва постоянно да върви вода при запален двигател.По принцип при издухана гарнитура или цепка в главата,първо изчезва парното. То духа кога на него му скимне.А и нямам някаква голяма и чувствителна загуба на антифриз Редактирано 1 Март 2018 от ares 1967 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 За диагностика дали сте мислили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Какво по точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Ами като начало дали работят клапите на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Когато и ако духа топло каквото положение нагласиш това изпълнява . В това отношение проблем няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 1 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Проблема е че или не влиза или влиза малко антифриз в радиатора и от там нямам парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Направи си процедурата по обезвъздушаване на радиатора на парното. 1. Доливаш антифриз до максимум. 2. Махаш скобата на горната тръбичка към радиатора(до акумулатора) и изваждаш частично маркуча. 3. Откачваш механично разширителя(който си допълнил до MAX) и го повдигаш над нивото на горната тръба на парното. 4. Доизваждаш маркуча от т.2 докато спрат да излизат балончета и тръгне антифриз. 5. Възстановяваш всичко по обратен ред. Внимание! Процедурата се прави на изгасен двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Преди 8 часа, Patrokal написа: Процедурата се прави на изгасен двигател. И как ще "бутнеш" балоните до горе? Прави се при НАПЪЛНО ЗАГРЯЛ РАБОТЕЩ двигател, като се отваря предварително капачката на разширителния съд, пуска се мотора, долива се докато спре да.поема течност, изчаква се да отвори двата кръга, издърпва.се маркучето с дупчицата, затваря се капачката на разширителния съд и се чака да извади въздуха, внимава се с горещия антифриз, може да пипаш с ръкавици и един парцал, не е нещо особено страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Нека пробва колегата ares 1967 и по двата начина и да каже резултат. Моята Б7 не успя да се "самообезвъздуши" по посочения от Вас начин, докато по описания по горе стана от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Март 2018 Доклад Share Публикувано 3 Март 2018 Става от раз, ако по някаква щастлива случайност балона е бил вече в маркучите на парното. А и тези мотори по принцип се обезвъздушават сами, на отворена капачка и работещ двигател се долива, докато нивото се стабилизира и спре да излиза въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 4 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Всичко това е правено.Лошото е че след 10-15 дена нещата се повтарят.Прегледана е за течове нищо не се вижда или не може да се видят.Общо взето нещата стават сложни.Мислих за гарнитура на главата но нямам симптоми явно от някъде засмуква въздух и то бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Прилагам доказателства за правилно обезвъздушаване на парното(Виж страница 9). Източник: ЕЛСА. Казанчето го повдигам за да имитирам машината. Ако има пробив във горния маркуч е възможно от там да засмуква въздух при изгасен двигател. Все пак разширителя седи по-ниско от горната тръба. Audi B6 obezvyzd 1.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 (Редактирано) Колега аз обезвъздушавам по-следния начин. Доливаш през 30мин. може да оставиш нивото леко над максимума. Когато спре да поема затваряш капачката,парно на макс,направи 1 2 кръгчета до като загрее, предполагам ще имаш парно само тогава когато подаваш газ. След това я покарай над 3500-4000 оборота за около 10мин. Парното вече трябва да е постоянно,спираш проверка ниво на охл.течност не се отваря капачката на загрял бензинов двг. ако има нужда от доливане само на студен двг. Редактирано 4 Март 2018 от barash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex-b6-fen Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Някой открил ли решение на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 4 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Смених радяторчето и за сега нещата заспаха всичко е ОК.Даже като го смених не съм обезвъздушавал колата сама го направи около пет минути на по- високи обороти докато се отвори термостата и всичко е готово.Радяторче поръчах от Германия марка HELLA оказа се че в България няма и за три дена пристигна .Цената с доставката беше 124 лв.Сайта е https://www.autodoc.bg/hella/7884680. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 От тънкия маркуч, който влиза в горната част на разширителния съд наистина ли трябва да излиза постоянно антифриз? При мен излиза само когато рязко се подаде газ. Ако се задържат оборотите, без значение колко точно са, от там спира да излиза каквото и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване