Jump to content

А4 Б5 ADR подготовка за писта


Recommended Posts

Разбирам ги аз кодовете :hilezh: Почвам работа в Megaparts от утре и ще е трудно, но не съм се отказал. Имам време до септември или когато надявам се почна университет, за да е на ключ. До тогава имам багер за сглобяване и продаване, покрай него и буса. Направо не ми се мисли :Х :wall: За сега съм изрязал задните плафони от инсталацията и съм почнал премахване на излишното от инсталацията, за да ми е по лесно да открия проблема в захранването на борд компютъра. 

Там без човешка намеса си е*а мамата. Не съм сигурен дали въобще компютъра е здрав. и си мисля, ако е батисан да взема от 1,8 Т компа с турбината и всмукателните колектори.Как мислите?:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Възможно ли е от разкачената газова инсталация да не иска да запали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за съжаление трябва да обявя фалит за този проект. Ще се насоча към ученето, а пък дрифтърка ще търся да развиват на 1.8Т куатро база. Мисля да е червена, като на видеото ? Ако някой има интерес 0893263236. Документално изрядна с платена гражданска за цяла година, с към нови части и три комплекта гуми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали за да стане нещо от тоо гроб, трее първо да ретрофитне Таунуса, а после да го продаде и с парите да се пробва да свърши нещо, па после, и ипотека моо му пусне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам търпение за следващия проект - "дрифтърка" на базата на А4 B5 куатро с 1.8Т. Очаквам поне 600 коня, за да има някакви бегли опити за дрифт с това куатро...

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ученето ми е по важно! Колата пречела и трябва да я разкарам.Иначе за дрифтърка ще търся 1.8 турбо куатро. Деликатно е разбирателството вкъщи или по скоро липсата на такова .. Мой проблем. Ще има продължение, но с друга кола. Не съм се отказал от идеята, само от конкретната кола. Иначе университета е на първо място после, ако имам време ще си оправя първо наличната техника и тогава ще се мисли за дрифтърка!Таунуса няма да се продава. Има сантиментална стойност, но той е далече от възстановяване. Първо да си изкарам пари за себе си, защото стана тежко последно време ..

Редактирано от Taunusa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младеж, ти имаш ли идея какво конкретно означава drift и drifting в частност? Какво куатро спрягаш тука........^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO става си и с куатро, но първо мощността трябва да е доста над тази, която си представя младежа за бъдещия си проект и второ мотора не е 1.8Т за тази цел. За справка могат да се ползват колите на ALM Racing :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, vermeer написа:

Вий па - малко заварки по диференциали и хората си карат на задно :)

 

Ти пък много ги разбираш ахахаха :hilezh: Пък и автора каза, че "дрифтърката" (аз си представям някоя сгодна мома :blush:) ще е куатро, което трябва да рече, че ще е на четири крака евентуално :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се забавлявате. Точно от ALM rasing ми е вдъхновението. Приемете, че във всяка къща има проблеми. Колкото до дрифта, като гледам червеното А4 как изчезва в мъгла от бял дим и 90-ката купе как взима завоите не ми ги хвалете тия със задното..точно за дрифт. Човек, когато е целустремен забавя,но не забравя. Мотор може би от RS4 или више.

Темата може да я изтриете, защото нямам възможност да се занимавам с колата и нямам и парите ....

P.s. учил съм се да карам на 124 комби и знам как е зимата, if you know what i mean ??

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала пич !
Поне си реалист, а не като други с "псевдо- тунЕк проект", включващ в началото, големи неща, но само на думи-


В края се разяснява, че всъщност ще се боядисвят калник и капак, ще се обслужи двигателя и ей, такива подобни - които е правил всеки за колата си- явно за него са недостижими !
Тънкач, който иска да му сипват инфото за всяка стъпка без да оценява, че инфото е безценно и питаните колеги са заплатили за да постигнат резултатите си !
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, eic-idimitrov написа:

Евала пич !
Поне си реалист, а не като други с "псевдо- тунЕк проект", включващ в началото, големи неща, но само на думи-


В края се разяснява, че всъщност ще се боядисвят калник и капак, ще се обслужи двигателя и ей, такива подобни - които е правил всеки за колата си- явно за него са недостижими !
Тънкач, който иска да му сипват инфото за всяка стъпка без да оценява, че инфото е безценно и питаните колеги са заплатили за да постигнат резултатите си !
 

Г-н Драгомиров,мился че бяхте.

Имаме ли някаква лична вражда и отношение към колегата ole?

Че му преливате денонощно и неограничено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Це пусни малко инфо от първа ръка, колко $ струва тръц 200 к.с, 300 к.с. ПК (пестин коня). Да знае младежа колко бригади в УСА-то трябва да изкара за да подкара дрифтачка ауди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трийте темата, че не ме кефи какви са коментарите. Аз имам техника, скоято мога да работя в бг не ми се налага да ходя по бригади. Имам достатъчно акъл да изкарвам пари с честен труд тук!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...