Jump to content

Помощ за дистанционното на ключа


Recommended Posts

  Здравейте.Карам а6 c4 авант.На ключа имам един бутон за централното с алармата.Преди време намирах тема за обучение и се получи.Единя ключ на контакт,с другия заключваш и натискаш два или три пъти бутона и готово.Тия дни в студа обаче това отказа.Днес смених батериите с нови.Пробвах доста комбинации,но нищо...

  Някой да каже метод за това обучение или друга възможна причина..дали има предпазител или друго,което да търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа това е процедурата:

 

1. Put 1 key in the ignition and turn it on. (Don't start the car, just turn it on until the dash lights up.
2. Roll down driver's side window. (You don't really have to do this, but I'd hate to lock my key in the car)
3. Take the second key and lock the car using the drivers door.
4. Hold BOTH buttons on the remote until the turn signals flash and the door unlocks. It should take about 5 seconds or less. Bingo! 

 

Прегледай цялата тема понеже ако добре разбирам, ако всички позиции са вече заети то трябва първо да изчистиш паметта и тогава да добавиш нов ключ.

 

копирано от audiworld.com

 

Нямам идея дали при С4 може да се обучат ключовете с VAG-COM

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси.Ще прегледам.И ще кажа...Иначе тук говорят за два бутона,а аз съм с един.

Редактирано от камен каменов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,между другото може би откакто не работи дистанционното забелязвам и,че като отворя с ключа после още поне 20сек се чува помпата на централното да бучи.Няма ли тук някой да в срещал тоя проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май да.Ще погледна тия дни.А има ли някаква връзка с моя проблем с дистанционното отключване/заключване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте колеги за да не отговарям нова тема, че са много ще използвам тази. Моят ключ също отказа да работи. Пробвах обучение,разкачих и акумулатора но уви греда нищо не се получи. Дайте идея дали има вариант да се изчистят старите ключове за да пробвам да обуча пак моя защото друго неми идва на ум. Стария работеше без проблем и отказа без причина просто спря да работи от нищото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че визираш не ключа, а дистанционното.

 

Първата стъпка е да разбереш дали изобщо предава. Трябва да намериш човек който има сканер и да видиш чува ли се нещо на честотата на която работи. Бях направил едно клипче което демонстрира това с дистанционнотo на моята Б7-ца, което работи на 315 MHz:

 

 

Иначе обучението е много просто ако това дистанционно вече е работило и само си му сменял батерията:

 

1. Вкарваш ключа в стартера и натискаш и задържаш бутона за отключване.

2. Държейки бутона натиснат, завърташ ключа на контакт и го задързаш 3 секунди без да пускаш бутона.

3. Завърташ ключа обратно в изключено положение, задържаш още 3 секунди и го пускаш.

 

Това е!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега утре ще пробвам и ще пиша. Лошото е обаче че отказа от ряз без да сменям батерии. След това ги смених но и старите имат ток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че за А6 Ц4  става въпрос. Сигналът от ключа е инфрачервен. Проверката става, като погледнеш светодиода на ключа през камерата на телефона (при натиснат бутон на ключа, разбира се). Обучението на ключа става по следният начин:

1. Даваш на контакт с друг ключ, не е задължително да бъде разпознат от имобилайзера.

2. Заключваш шофьорската врата ръчно и задържаш в положение заключено.

3. Натискаш и задържаш бутона на ключа, докато се чуе звуков сигнал(3-5 секунди най-много)

 

Вадиш ключа и вече би трябвало, да може да отключва и заключва дистанционно. 

Аз така си обучих моя преди време. В даден момент, започна да отказва да работи от към шофьорската страна, а от другата си работеше. После отказа изцяло, а  ключът си излъчваше сигнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай може и инфра реда ти да е отказал. Вземаш от морга и сменяш и си ок

За съжаление обаче при мен и така не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблема съм го решил с допълнителна китайска аларма. И без друго оригиналното дистанционно хващаше от 1,5 метра най-много и то под определен ъгъл (в смисъл зад багажника не хващаше).  Китаецът хваща от 30 метра и през стени. Двете дистанционни са от типа "сгъваем ключ", което стои по-удобно в джоба.

 

При теб какъв е точно проблемът? Ключът излъчва ли сигнал? Фабричната аларма работи ли?

 

Доколкото съм запознат, изчистването и обучаването на ключове става през Vag-Com, но трябва да знаеш пин-кода на таблото.  Пин-кодът се извлича с помощта на Vag Commander. Аз лично не бих се занимавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ако се стигне до там и аз няма да се занимавам а ще сложа и аз китаец със сгъваем ключ. При мен излъчва ключа но до там нищо не се случва повче а иначе алармата си работи като я заключа с ключа деиства тествах я и е ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...