zafirovp Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Ще слагаме картони като Гюнтер не се е сетил. При Е60 нашример се затварят едни пластмаси зад решетката когато е студен, при нас се отваря една клапичка при въздушния филтър да смуче топло, но далеч не е достатъчно с тази огромна решетка. Ще му измисля някакви читави пластмаси за другата зима, благодаря за идеята за кулерите, никога не бих се сетил. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 БМВтата имат желюзи, които се отварят посредством вакуум, там е много по-добре измислено загряването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митко1998 Публикувано 22 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 5 hours ago, chefoukr said: За другата зима си вземам решетките около халогените от бензинка,там са плътни и ей го зимния сет ако запушиш решетките и кулера не се охлажда ще имаш по голям разход, аз ги махнах преди седмица.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Как така хем по-бързо загрява, хем повече гори? Ясно ми е, че студения въздух е по-добре за мотора, но чак разлика в консумацията има ли? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 (Редактирано) Стига глупости като скопите кулерите ставате само TD :))) нищо не запушвай те то така или иначе температурата се повишава от турбото и затова са тези кулери да вкарат повече кислород в двигателя и да го сгънат малко заради температурното разширение .. Редактирано 22 Март 2018 от ivo.petkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Аз съм с BMK мотор и ДПФ - 450 км в София само градско с ужасната средна скорост от 25км/ч - по борд 12.2 - на колонка закова 13. Няма как, толкова си гори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Колеги, какъв е нормалния моментен разход на празен ход на место? Моторът е 3.0 TDI 239к/с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 (Редактирано) По спомен 1.3л ми дава на мен. Редактирано 10 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Just now, chefoukr написа: преди 14 минути, Mitko1962 написа: Колеги, какъв е нормалния моментен разход на празен ход на место? Моторът е 3.0 TDI 239к/с. По спомен 1.3л ми дава на мен. Значи и при мен е нормално като ми дава от 1.4л, но понякога съм виждал и 1.7л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 (Редактирано) Аз не знам колко е нормално,споделям моят разход.Иначе като е студена преди да отпусне оборотите също върти 1.5-1.7 л.Влия е също дали си на P N D.А и с включен климатроник 1.5л. Редактирано 10 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 същия мотор карам 239 кс. На място на загряла кола на Д 1,4. На П 0,8. Когато е на П при загряла кола и показва моментен 1.0 , 1.1 пуска повече нафта заради дпф-а. При едно юркане се оправя разхода. Аз поне си го обяснявам, че тогава не пуска допълнително нафта за да чисти Дпф. Когато карам повече градско и моментния независимо дали е на Д или на П е по висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване