Jump to content

Разход на гориво на А6 3.0 quattro tiptronic 2009


Митко1998

Recommended Posts

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

10 hours ago, snk1 said:

Ти ще излети бре . Какви са тия 250 аз не знам но свети Петър явно ти е роднина. Нека малко по сериозно да се отнесем по темата. Колегата защо не прочете по сериозно преди да купиш колата.

3.0 тди автомат куатро не е за икономично каране а за комфорт и хора които могат да си го позволят.

Успех и ако при диагностика при специалист всичко е точно-свиквай.

 Просто пробвах колата както казах след ремап, кой кара подобна лодка с 120-130км/h? Лично аз под 150km/h не карам на магистралата , разхода си е приличен за тази кола. В Пловдив последно време стана страшно с трафика, под 12 не падам дори и има случай който отивам на 15-16 гадско. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Stan с 250 е карал между Франкфурт и Дармщат, там са 3 ленти и ограничението е мощността на автомобила и лудостта на шофьора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за полезните коментари, моля и да споделите от коя бензиностанция зареждате, за сега имаме само веднъж Газпром G drive ... очаквам и други колегите колеги да споделят опитите си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я караш тази 4F-ка? То дори и да са от една верига, някои са франчайз и пак има разлики. От ОМВ и Газпром нямам оплаквания. Еко Авио и Лукоил - не зареждам, защото съм сменял горивен филтър заради парафин при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Кърджали я карам но през няколко дена ходя до село който е на 30 км отиване връщане 60 км на завои, града е малък следователно и растоянията са малки, задръствания се получават на обяд и след 5,

също и през лятото най-често заради румънците които пътуват за Гърция... стрелката на резервуара в момента е на средата и съм изминал 350км  като знаем че обема е 80 лътра и ако изкарам още 350 км значи средно ще ми гори малко над 10 литра... Поръчил съм  нови летни гуми, и мисля да ги сложа края на този месец ще видим дали ще се отрязи на разхода, снощи ми направи впечетление че на  мишелинките икономичността е клас F, a на  тези които поръчих за летни са клас Б...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късите разстояния също са фактор. Но до селото трябва да ти дава под 9. Зареждай пълно/пълно до спиране на пистолета без да ти доливат. И си следи разхода. Нормален е. Не гледай моментния. Даже в началото не гледах и трип1, че ми изглеждаше хипер много. Сега все на трип 1 си карам и си го гледам. На трип2 среден за над 10 хиляди ми е 10.7л/100, което е добре.

Ако се замислиш, какъвто и бензин да вземеш, някой с конете на мощен миксер и си го караш на бензин, ще ти удари 10л в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трип1 е средният ти разход за моментната отсечка, откакто си се качил да кажем сутринта. Нулира се след 2 часа престой. Ако е по-малко от 2 часа, продължава да смята среден разход от първоначалната точка.

Трип2 не се нулира само  и е среден разход, откакто си го нулирал сам. Ако никога не го нулираш, ще ти показва среден разход за хиляди км. 

Трип1 е доста изкривен в много случаи. Може и 17 да ти даде - 2 км, задръстване, студено. Трип2 е по представителна извадка за твоя разход. Може и да го нулираш всеки път в началото като си пълниш резервоара до горе и да си гледаш него, съответно сравняваш показанието със средния на колонка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Кърджали, зареждай дизел на Ромпетрол, и ще си доволен. Знам, че имате бензиностанция на тази верига и горивото им е добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, kainy написа:

Колега, докато не си видиш разхода на колонката, и то поне след 2-3 зареждания изобщо не търси проблем. На борд компютъра нямай вяра ей така. Като видиш реалния разход и с колко ти бяга борда, тогава ще може да почнеш да се ориентираш. И преди съм го писал, имал съм 2 BMK-та, и двете са минали през различни състояния - развалено турбо, скапани дюзи, стокови, ремапнати, с ръчна или автоматик (на едната и двете :) ), с/без вихрови клапи и т.н. - разхода не мърда. Магистрала 9-10. Извънградско 8-10, градско 13-15 (София). На извъндържавно държи здраво 8, ама заради ограниченията, не заради по-хубавото гориво :) Всичко под 8 е благодарение на шофьора и пътната обстановка. А5-ца с мотор като твоя и ръчни, на мой колега дава с по 1 надолу, и то не винаги.

 

Единственият бонус който имаш при големите дизели спрямо бензина, е че като решиш да натиснеш газта, разхода се качва с до 2-3 литра, не с 5-8 :)

Подкрепям мнението на колегата. Направи 4-5 резервоара и сметни разхода по колонка. След това пиши какъв разход ти е дала. Хрумна ми дали въздушния и горивния филтър имат значение ако не са сменяни скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, OvivO said:

трип1 е средният ти разход за моментната отсечка, откакто си се качил да кажем сутринта. Нулира се след 2 часа престой. Ако е по-малко от 2 часа, продължава да смята среден разход от първоначалната точка.

Трип2 не се нулира само  и е среден разход, откакто си го нулирал сам. Ако никога не го нулираш, ще ти показва среден разход за хиляди км. 

Трип1 е доста изкривен в много случаи. Може и 17 да ти даде - 2 км, задръстване, студено. Трип2 е по представителна извадка за твоя разход. Може и да го нулираш всеки път в началото като си пълниш резервоара до горе и да си гледаш него, съответно сравняваш показанието със средния на колонка. 

 

При мен лично, след 10 замервания поне, спрямо разход по колонка и борд, разлика 1.5л. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но на таблото може да се коригират показанията с VCDS да показва вярно - позволява увеличаване/намаляване на показанията с 15%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, maisuda said:

Подкрепям мнението на колегата. Направи 4-5 резервоара и сметни разхода по колонка. След това пиши какъв разход ти е дала. Хрумна ми дали въздушния и горивния филтър имат значение ако не са сменяни скоро.

 

Днес си ги смених маслен  филтър, горивен, въздушен   и филтър купе, в края на седмицата ще сложа и летните гуми да видим и ще засичам  пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 12 в София да паднеш няма как. Моментния разход няма какво да се гледа, само по колонка пълно-пълно.

 

Когато започне да гори над 16-17 градско може да има проблем, но много преди това ще започнат пушеците. Тия мотори не са като старите бензинки, да ти гори 30 на 100 без симптоми.

Дефинирайте какво значи душманско каране в градска среда, газ до 3000 оборота или кикдаун на всеки светофар. Често карам на S -  сменям си FIS-a да не ми изписва разхода, че се плаша.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам, колеги, как шофирате в планински местности с изкачвания, спускания и много завои. Някои казват, че на такъв терен е по добре ръчен режим, а други на автомат спорт режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи предимно на  S   рядко на ръка , понеже нямам пера на волана .  ако имах може би от там на ръчен :) ...   както ти доставя най  голямо удоволствие :) а за разхода в планински местности :) в родния ми град за  60км  преход  25 на сто по комп :)  но тя и повече от 3 та не качи ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не карам на ръчен, иначе D, S - ако искаш да ги изпреварваш. Надолу - ако имаш пера - може да сваляш с предавка, а да не се засилваш много.

Както си те радва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много рядко използвам перата и спорт режима, но в планински райони със завои, на "D" понякога започва много на често да сменя от една скорост на друга, и се чудя дали е добре за кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д ме изнервя много в такива моменти и си я карам на С понеже ме мързи да превключвам дори и с перата не ми е удобно в завой се чудя кое перо къде ми е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Mitko1962 said:

Да попитам, колеги, как шофирате в планински местности с изкачвания, спускания и много завои. Някои казват, че на такъв терен е по добре ръчен режим, а други на автомат спорт режим.

 

Ами ... аз лично напоследък почнах да ги ползвам перата на волана, че като че качвам към платото понякога ми включва на много висока предавка. Явно си гони икономията с по-ниски обороти.

А аз там от бензиновата А4-ка съм свикнал да е малко в обороти колата.

За спускания - също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да D  малко не се ориентира правилно :) поне при мен ...  при големи нанадолнища  а на баир леко да олекне и минава на горна :) после връща и така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...