Jump to content

Ауди 80 Б3 1.8s 90 к.с.


luboboromir

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам Ауди 80 Б3, 1.8 s, 90 к.с., 1991 г., от известно време колата придърпва, като това се случва на ниски обороти, както на студен така и на загрял двигател. През последния месец, през различен интервал от време, колата отказва да запали, след като изчакам около 20 мин, пали без никакъв проблем. Смених почти всичко по запалителната система - свещи, кабели, дистибуторна капачка, палец, но проблема остана същия. Моля за помощ и се извинявам ако има друга тема, потърсих, но не намерих такава. Поздрави.

Link to comment
Share on other sites

Има един кабел, които излиза от карбуратора и се включва на капака на главата. Провери дали е включен и дали не е хлабава кабелната обувка.

Link to comment
Share on other sites

На 22.03.2018 г. at 16:13, luboboromir написа:

Здравейте колеги, имам Ауди 80 Б3, 1.8 s, 90 к.с., 1991 г., от известно време колата придърпва, като това се случва на ниски обороти, както на студен така и на загрял двигател. През последния месец, през различен интервал от време, колата отказва да запали, след като изчакам около 20 мин, пали без никакъв проблем. Смених почти всичко по запалителната система - свещи, кабели, дистибуторна капачка, палец, но проблема остана същия. Моля за помощ и се извинявам ако има друга тема, потърсих, но не намерих такава. Поздрави.

колега смени ли комутатора, има вероятнос да е от него. или датчика на хол. прекъсва ли двигателя.   не разбрах има ли АГУ или не

Edited by autounion
Link to comment
Share on other sites

Кабела е маса за празния ход, ако я няма няма да има празен ход и ще гасне. Но е добра идея да се провери. И моята придърпва но на ниски обороти само и то понякога. Не знам от какво е но ми казват различни неща и я търпя за сега.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, autounion said:

колега смени ли комутатора, има вероятнос да е от него. или датчика на хол. прекъсва ли двигателя.   не разбрах има ли АГУ или не

Колата няма АГУ, проблема с паленето е отстранен, оказа се делкото, след смяна с друго втора употреба няма проблеми. По оста на моето делко не беше останал здрав зъб.  Но проблема с придърпването остава. Не съм сменял комутатор и датчик на Хол. Когато не придърпва, двигателя работи много добре, не прекъсва. Чудя се ламбда сондата дали има някакво отношение към проблема, не съм я сменял никога.

Link to comment
Share on other sites

On 3/22/2018 at 9:20 PM, prodan said:

Карбуратор или инжекцион е ...? Букви двигател?

Колата ми е моно инжекцион, в момента не мога да посоча кода на двигателя, защото големия талон не е пред мен, но е от серията PM, JN, NE

Link to comment
Share on other sites

Колега, провери си вакумите и тампона между моноинжекцията и смукателния колектор .

Edited by steni
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...