Jump to content

Ауди 80 Б3 1.8s 90 к.с.


luboboromir

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам Ауди 80 Б3, 1.8 s, 90 к.с., 1991 г., от известно време колата придърпва, като това се случва на ниски обороти, както на студен така и на загрял двигател. През последния месец, през различен интервал от време, колата отказва да запали, след като изчакам около 20 мин, пали без никакъв проблем. Смених почти всичко по запалителната система - свещи, кабели, дистибуторна капачка, палец, но проблема остана същия. Моля за помощ и се извинявам ако има друга тема, потърсих, но не намерих такава. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един кабел, които излиза от карбуратора и се включва на капака на главата. Провери дали е включен и дали не е хлабава кабелната обувка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.03.2018 г. at 16:13, luboboromir написа:

Здравейте колеги, имам Ауди 80 Б3, 1.8 s, 90 к.с., 1991 г., от известно време колата придърпва, като това се случва на ниски обороти, както на студен така и на загрял двигател. През последния месец, през различен интервал от време, колата отказва да запали, след като изчакам около 20 мин, пали без никакъв проблем. Смених почти всичко по запалителната система - свещи, кабели, дистибуторна капачка, палец, но проблема остана същия. Моля за помощ и се извинявам ако има друга тема, потърсих, но не намерих такава. Поздрави.

колега смени ли комутатора, има вероятнос да е от него. или датчика на хол. прекъсва ли двигателя.   не разбрах има ли АГУ или не

Редактирано от autounion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела е маса за празния ход, ако я няма няма да има празен ход и ще гасне. Но е добра идея да се провери. И моята придърпва но на ниски обороти само и то понякога. Не знам от какво е но ми казват различни неща и я търпя за сега.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, autounion said:

колега смени ли комутатора, има вероятнос да е от него. или датчика на хол. прекъсва ли двигателя.   не разбрах има ли АГУ или не

Колата няма АГУ, проблема с паленето е отстранен, оказа се делкото, след смяна с друго втора употреба няма проблеми. По оста на моето делко не беше останал здрав зъб.  Но проблема с придърпването остава. Не съм сменял комутатор и датчик на Хол. Когато не придърпва, двигателя работи много добре, не прекъсва. Чудя се ламбда сондата дали има някакво отношение към проблема, не съм я сменял никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/22/2018 at 9:20 PM, prodan said:

Карбуратор или инжекцион е ...? Букви двигател?

Колата ми е моно инжекцион, в момента не мога да посоча кода на двигателя, защото големия талон не е пред мен, но е от серията PM, JN, NE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си вакумите и тампона между моноинжекцията и смукателния колектор .

Редактирано от steni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...