Jump to content

Някой гледал ли е тази А6 1.8Т


Recommended Posts

Здравейте колеги, тази кола е от отдавна в мобиле.бг, доработвана е и ми е интересно, някой знае ли нещо за нея и гледал ли я е?

Това е обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511439524746264&slink=6nn8wc

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е творено по тая кола, а такива проекти обикновено не се правят качествено и следващия собственик може да го заболи главата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, DJANO написа:

Много е творено по тая кола, а такива проекти обикновено не се правят качествено и следващия собственик може да го заболи главата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Забелязвам,че във всякакви теми се изказваш мноооооого компетентно.

Разкажи ни за тази кола/проект/ какво не е направено както трябва както и за собственика да се ограмотим?

Преди 13 часа, nichirenshu написа:

Мноог цигански джанти.

Абсолютно!

Едната джанта по-скъпа от колата,да не говорим за визията

Преди 13 часа, robobug написа:

Продавачът е написал съвсем ясно - колата по талон е с 1.8Т, двигателят е сменен с 2.7 и не е минала техностест.

Продаба само за хора с лична карта Софийско........да не говорим,че вече правят проверки/сверки талон - мотор и става интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на мотор не е ли творено? За мен е напълно достатъчно да я пропусна. Също така, казах че по принцип не се правят добре тези неща, а не че в конкретната кола е така. И къде съм се изказал мнооооого компетентно, че чак си докачлив като ощипана мома?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 1 страна - купуваш кола на която само цената на Суапа и мотора е толкова.
От друга купуваш нещо дето трябва да минеш през технотест, щото иначе може да ядеш голЕмо дърво.

От трета - купуваш си 2.7Т с постно купенце на 1.8Т
По-добре 2000лв отгоре за читаво 2.7Т седан ръчка (читаво документално и излязло така от завода - дали технически е читаво е въпрос на проверка и късмет) и без таралежи в гащите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво имаш предвид - има читави такива коли. Просто не са на цената за 2 нови турбини. Има и такива читави но те са изключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че никой не я е гледал и всички са притеснени от смяната на двигателя. Това че може да се прехвърли само в София мен лично не ме притеснява, джантите също не ме притесняват, човека ги продава отделно, така или иначе аз интерес към тях нямам.

Ще взема да ида да я видя и ще пиша пак ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, DJANO написа:

Смяна на мотор не е ли творено? За мен е напълно достатъчно да я пропусна. Също така, казах че по принцип не се правят добре тези неща, а не че в конкретната кола е така. И къде съм се изказал мнооооого компетентно, че чак си докачлив като ощипана мома?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Извинявай!

Просто още съм докачлив на тема проекти откак се набих сумати години пари и нерви и знам колко трябва да си тъп и упорит да не си вземеш нещо от завода с мощност.

Тази кола беше на Веско,не помня как се подвизаваше тук и знам,че докато беше при него беше уау.

Сега в какво състояние е ,нямам идея,но явно има причина да се продава толкова скоро бих казал.

А и с тези неизрядни документи ще се гризне дръвцето рано или късно.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Понеже автора на темата явно подсъзнателно и отчаяно иска някой да му каже колко е добра колата въпреки очевадното. Аз ще кажа - Взимай братче,  взимай! За всеки влак си има пътници стига да ти се занимава. :) 

Цецо ти е отговорил :respekt:

Аз не бих я припарил :)

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей, колега!

 

Не знам дали си ходил да гледаш колата и дали имаш още интерес към нея, но нека оставя моите 2лв. по въпроса.

В момента карам  Allroad 2.7t, който купих от въпросния Веско и да кажа никак не съм доволен от измамите, които ми наговори при покупката. Разчитах, че уж е известно лице в авто средите и си залага репутацията и ето до къде доведе това и моята непредпазливост. Колата я тествах на леко градско каране и си я диагностицирах на място с компютъра. Не изведе никакви грешки освен на ламбда сонди заради газовата и премахнати катализатори. Колата я купих на доста ниска цена, което си подшушваше за проблемите :) Изрично няколко пъти го питах как е автомата и той се кълнеше, че е перфектен. При диагностиката след кратко каране не отчете грешка. Веднага като се прибрах с новата придобевка изкара грешка за торк конвертор. За сега не дава сериозни ядове, но очаквам такива в скоро време. Колата е с махнати възглавници, заменени с пружинно, регулируемо окачване, като с него е много ниска и както разбрах, че ми е спестил, е трошила няколко пъти карета. Разчитах на лоялност като каза, че има достатъчно ход на окачването  колата да се вдигне на приемлива височина. Е, оказа се че е повдигната на макс и няма никакъв шанс да се вкара в норма, освен ново окачване, с което се занимавам в момента. Сподели, че имало някаква вибрация при по-висока скорост, която била от джантите. Усетих я с излизането от София. След консултации тук се оказа липсваща планка и 2 болта на връзката на кардана с диференциала(добре че не разбих нещо, карайки я така). Колата има добавян USB чейнджър. Копчетата на мултиволана не работеха, като ми беше обяснено, че проблемът се е появил след поставяне на въпросния чейнджър, а преди това работели. Не, оказа се че CD плеърът е сменен със по-старо поколение, което не поддържа CAN шина. И това е оправено след преправяне на инсталацията. Успях да осъществя връзка с по-предишния собственик на колата и след като поговорихме се оказа че колата е била буквално погромена от Веско. Още дребни неща, които не бяха в кондиция, но сам прецених, че са отстраними при покупката. Отлепени писти на подгрева на задното стъкло при отлепяне на фолио, скъсан маркуч за пръскалката също към задното стъкло(кофти проблем, който мокри тавана и отлепя тапицерията), неработеща ключалка на задната врата(вероятно породено от скъсаната ос на пръскалката за задното стъкло), мосово потрошени пластмаси в интериора при опити за отстраняване на проблеми, неработещи механизми за пепелник и държач за чаши, теч на антифриз и масло от всевъзможни места, уж беше със слаган наскоро акумулатор(60A брандиран от Аутохит - на 2.7Т-хаха), който се оказа, че има вътрешна отечка и се самоунищожи...

 

Като заключение ще кажа, че не бих купил повече кола, която е била негова собственост, защото освен немърливото стопанисване, си ме лъжеше право в очите, не по-зле от дупнишки джамбазин.

Вземането на кола "тънко" не е риск, ами ясна диагноза :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, vladimir_dl написа:

 

ба , винаги съм подозирал вътрешно ,че тоя пич е удивителен и завършен идиот . на allroad да махнеш въздуха ... наред и с другите дъпотии. поне с един комплект джанти на снимки го докарваше мноО фИЕшън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, vladimir_dl said:

 

Като заключение ще кажа, че не бих купил повече кола, която е била негова собственост, защото освен немърливото стопанисване, си ме лъжеше право в очите, не по-зле от дупнишки джамбазин.

 

Всъщност "дупнишкия джамбазин" няма толкова информация за колите, които продава.....т.е. не може да лъже толкова :)

Новия внос винаги е по-неизгоден, но и с потенциално по-малко "творения" и замазване на проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, vladimir_dl написа:

Здравей, колега!

 

Не знам дали си ходил да гледаш колата и дали имаш още интерес към нея, но нека оставя моите 2лв. по въпроса.

В момента карам  Allroad 2.7t, който купих от въпросния Веско и да кажа никак не съм доволен от измамите, които ми наговори при покупката. Разчитах, че уж е известно лице в авто средите и си залага репутацията и ето до къде доведе това и моята непредпазливост. Колата я тествах на леко градско каране и си я диагностицирах на място с компютъра. Не изведе никакви грешки освен на ламбда сонди заради газовата и премахнати катализатори. Колата я купих на доста ниска цена, което си подшушваше за проблемите :) Изрично няколко пъти го питах как е автомата и той се кълнеше, че е перфектен. При диагностиката след кратко каране не отчете грешка. Веднага като се прибрах с новата придобевка изкара грешка за торк конвертор. За сега не дава сериозни ядове, но очаквам такива в скоро време. Колата е с махнати възглавници, заменени с пружинно, регулируемо окачване, като с него е много ниска и както разбрах, че ми е спестил, е трошила няколко пъти карета. Разчитах на лоялност като каза, че има достатъчно ход на окачването  колата да се вдигне на приемлива височина. Е, оказа се че е повдигната на макс и няма никакъв шанс да се вкара в норма, освен ново окачване, с което се занимавам в момента. Сподели, че имало някаква вибрация при по-висока скорост, която била от джантите. Усетих я с излизането от София. След консултации тук се оказа липсваща планка и 2 болта на връзката на кардана с диференциала(добре че не разбих нещо, карайки я така). Колата има добавян USB чейнджър. Копчетата на мултиволана не работеха, като ми беше обяснено, че проблемът се е появил след поставяне на въпросния чейнджър, а преди това работели. Не, оказа се че CD плеърът е сменен със по-старо поколение, което не поддържа CAN шина. И това е оправено след преправяне на инсталацията. Успях да осъществя връзка с по-предишния собственик на колата и след като поговорихме се оказа че колата е била буквално погромена от Веско. Още дребни неща, които не бяха в кондиция, но сам прецених, че са отстраними при покупката. Отлепени писти на подгрева на задното стъкло при отлепяне на фолио, скъсан маркуч за пръскалката също към задното стъкло(кофти проблем, който мокри тавана и отлепя тапицерията), неработеща ключалка на задната врата(вероятно породено от скъсаната ос на пръскалката за задното стъкло), мосово потрошени пластмаси в интериора при опити за отстраняване на проблеми, неработещи механизми за пепелник и държач за чаши, теч на антифриз и масло от всевъзможни места, уж беше със слаган наскоро акумулатор(60A брандиран от Аутохит - на 2.7Т-хаха), който се оказа, че има вътрешна отечка и се самоунищожи...

 

Като заключение ще кажа, че не бих купил повече кола, която е била негова собственост, защото освен немърливото стопанисване, си ме лъжеше право в очите, не по-зле от дупнишки джамбазин.

Вземането на кола "тънко" не е риск, ами ясна диагноза :)

Нали се сещаш ,че веднага взривих Веско в 1ч снощи и неговата версия е друга.Нито го защитавам,нито каквото и да било,но и той има какво да каже,най-малкото като купуваш Олроуд с 2.7ТТ за 5000лв и очакваш да е като такъв за 10 000 примерно.

Преди 12 часа, CheFolino написа:

ба , винаги съм подозирал вътрешно ,че тоя пич е удивителен и завършен идиот . на allroad да махнеш въздуха ... наред и с другите дъпотии. поне с един комплект джанти на снимки го докарваше мноО фИЕшън

Първо не го е махал Веско окачването,второ - познаваш ли го лично?

Или от един пост и правим генерални заключения?

Утре някой ще напише нещо за твой ,приятел или роднина и предполагам веднага ще се обадиш да му кажеш какъв завършен идиот е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ай-малкото като купуваш Олроуд с 2.7ТТ за 5000лв и очакваш да е като такъв за 10 000 примерно " е особено голям довод да се оправдаят лъжите. Очаквам да чуя останалите. Има регистрация тук, нека пише, ако иска. Основната ми идея за написаното от мен е не да хуля Веско, ами именно да обясня, че при тънки цени, колите са в кофти състояние. Не съм купил колата с идеята, че е перфектна, но разчитах, че проблемите по колата са в рамките на представените ми от продавача. По никакъв повод обаче не толерирам директните лъжи! Едно е да си оглеждаш сам всичко и да си сърбаш попарата. Съвсем друго е да питаш конкретни въпроси и да те мами човек, държащ на името си.

Редактирано от vladimir_dl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах му ,ако иска да пише.Всеки си гледа от неговата камбанария.НИто искам да оправдавам някой,нито каквото и да било.

Стиснали сте си ръцете и това е.Щеше да е добре и Веско да се изкаже,но каквото реши.

Аз ,лично не вярвам,че може да продаде такъв вид автомобил и да прикрие толкова много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...