betaserk

Проблем със серво

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Имам проблем със сервото! Студена ли е колата няма грижа, загрее ли и завъртя ли докрай се получава доста гаден шум, все едно мотора се измъчва, така се усеща! Някой имал ли е подобен проблем и къде да търся виновника. Течноста беше на мин и я направих както трябва да е, но проблема си остана, някои дни не го прави, други да. Някакъв клапан има ли, или си е само помпа и рейка, новото беше малко над нормалното и днес го направих точно където трябва да е! Другото което е, течността е тъмна на цвят, дали ако я сменя цялата ще се оправи, след като долях за 1 ден нямаше проблем и като се омеси добре на другия ден като загря пак същата бира.

Edited by betaserk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може да имаш притиснат маркуч в кормилната система. Без масло може да ти се надере цилиндъра на клапана на помпата, той седи на големия маркуч за високото налягане. Свали го и виж дали е надран корпуса му. Ако да, вземи друг клапан и пробвай пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става дума за този болт или аз се бъркам нещо...

 

 

s-l1600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Развих болта и после другия болт и една пружина има, която е вътре, тази лъскавата част като буталце има доста неравности по тази част, която се търка по стените, това ли е този клапан и ако го сменя дали ще има ефект при условие че сигурно и женската част е изхабена. И как се изважда тази помпа, няма дупки отпред на шайбата за да вкарам звезда ключ за да развия болтовете, трябва да сваля шайбата, но как?

 

20180508_161532.jpg

20180508_191233.jpg

20180508_191243.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Такаа, купих друга серво помпа за волана и я смених, промяна няма! Жалко, толкова много исках да се оттърва от този дразнещ проблем, да само на загряла го прави, но все пак е дразнещо и то много. Така и така я смених тая помпа, погледнах и шайбата на генератора, блокирала е и не превърта на другия край като се завърти, тази ролка с механизъм за свободен ход ли е или е обикновена? Бученето като завъртя на ляво или дясно си остана, прави го само на загряла кола! Чува се сякаш нещо по ремъка е, дали заради тая шайба на генератора, ако е блокирала може да стане този шум?

Share this post


Link to post
Share on other sites

От ролката на алтернатива е целия проблем. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оправи си чекъра на телефонЯ!:hilezh:

Алтернатор.

Ролката на алтернатора е демпферна и като се скапе свирка пистовия ремък при най малкото врътване на волана.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ви за помоща! Утре ще погледна на канал за какво става дума, гледах в нета не е сложно/много/ да се свали алтернатора, казаха ми, че само по номер на генератора може да се поръча такава ролка, защото били много видове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На самата ролка има номер, по добре по нея, ще ти трябва специален инструмент за да я свалиш от алтернатора. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Казаха ми, че такива симптоми имало и като не било сменяно маслото на раздатката, ще проверя и там как стоят нещата, ще потърся инфо в нета.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е ли най-добре един да навие волана а втори човек да гледа кво се случва с ремъка.Що си мисля че дъмферната шайба си заменава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз съм със същият проблем, смених маслото, че беше старо, има подобрение, но звукът не изчезна напълно. Ролките и ремъците ги сменях миналата година.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема изчезна на 99%, преди беше ужасно, много силен шум с вибрации само на загряла кола, на студено нямаше грижи, сега едвам се долавя нещо подобно, дори не съм сигурен дали не е от сервото, нормално е ако задържиш на пълен ляв или десен волан да прави нещо подобно, но не такова бучене и вибриране като от торсена и диференциалите. Смених маслото на торсена с оригинално от един колега за 100 лв, за диференциалите взех Mannol 75W-90 пълна синтетика, да знам че е евтин боклук, но исках да пробвам да видя дали ще има резултат и тогава да мисля, разтрих с ръка, в едната старото и в другата манола и манола беше в пъти по-мазно от това което си е изгубило свойствата. Старото беже ужасно, черно и меришеше на изгоряло и имаше утайка след като престоя, ужас, сигурно не е сменяно от 2006 година от както е произведена колата. Друго забелязах, че смених на предния диф и имаше малко промяна към оправяне, но не се оправи напълно, след като смених на задния диф вече работата заспа, казвам го, защото човек си мисли, че предния диф е може би виновен, защото е за предните гуми и когато са завити от него прави мизерии, но задния диф също играе роля и трябва да се смени маслото му.

Edited by betaserk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@betaserk,а вибрации във волана имаше ли (все едно ABSa притриса),когато го навиваш на място или с много ниска скорост като захождаш на някъде?

Edited by kikson1979

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, но все едно двигателя тресеше, то и наистина го тресеше от вибрациите де. Днес загря много и само леко на дясно като е прави нещо, на ляво не прави нищо, може и да е от сервото сега, но подобрение има голямо. :) Може би трябва да ги сменя с оригинални масла за диф, да не направя работата дето евтиното излиза скъпо.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.