liderass Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Здравейте! Колата ми е Ауди А4 Б6 2.4 бензин. Скоростната кутия е мултитроник. Проблемът е следния: докато е студена колата и докато не загрее се държи супер адекватно, но загрее ли при скорост 80-90 лм/ч има играене на оборотите или по скоро колата се форсира м/у 1800-1900 оборота в движение. При по видоки обороти , няма никави проблеми, дефакто под 2000 оборота е проблема! Моля за съвет какво да правя в тази ситуация, към кой да се обърна? Благодаря Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Нали те бяха ориентирали към някакъв феноменален сервиз за ремонт на автоматични скоростни кутии във Варна с представителство и в София. Какво казаха там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Масло на кутия ако не е сменяно го смени преди да влизаш в ремонти но така както го описваш може и да си закъснял. Иначе смяната е към 400 лв с масло без филтри и охладител. Направи и диагностика тя ще си каже какво я боли ако няма болки смени масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liderass Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 (Редактирано) На диагностика показва грешка за някакво налягане на маслото при описаните обороти! Мисълта ми е , масло ли трябва да се смени с филтъра, фрикциони ли , верига ли и т.н. П.С. маслото е сменено преди 40 000 км. Редактирано 20 Май 2018 от liderass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Не е масло, почне ли да мени оборотите кутията е заминала или съвсем скоро ще замине, спести си парите за смяна на масло и директно виж кой може да я отвори и направи, правил съм, това са симптомите + удар при смяна на предавки на място, има ли удар от D-R-D-R работата е ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liderass Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Удар при смяна няма, ама абсолютно си стои в покой. Единствено при описаните обороти има игра! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 22 Май 2018 Доклад Share Публикувано 22 Май 2018 Смени маслото, същите симптоми бяха и при мен. Студено масло добре,след 30 40 мин каране едно претропване кокато съм под 2000об. 60к с Ауди брандирано с афтер маркета не змам колко ще кара. Аз следващия път задължително и добавка ще му турим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cekoalex Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Здравейте! Искам да попитам има ли развитие по въпроса, защото явно тези симптоми са доста често срещани при мултито. За съжаление всеки обяснява,,НЕЩО,,без да се конкретизира или хората които знаят не искат да помогнат. Аз говорих с Мишо за този проблем и той каза че се сменят фрикционни(за около 500 лв) и евентуално нещата ще се оправят, но сервиза му е някъде в Хърватска, мисля че... Вярно е че само с приказки нещата не се оправят в нашия случай,затова ако някой е по-светнат по въпроса нека обясни. Пък може и други майстори да разхвърлят тоя прословут мултитроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Да, оборотите се менят заради износени фрикционни дискове. Почти винаги има и разбит лагер, който е хубаво да се замени когато се сменят дисковете. Цената на всичко обаче, дискове, лагер, гарнитурки, ново масло, монтаж-де монтаж и труд надхвърлят доста споменатата от теб сума. Да не говорим, че след смяна на дисковете е хубаво да се смени и външния филтър, като само той е повече от 500лв. Иначе сам по себе си проблема с износените дискове дори не е авария, те са си консуматив......също като съединителя при ручните кутии. Момчето, което е писало темата споменава за грешна на налягането на маслото в кутията-ето там вече може да е доста сериозно. Аз ти препоръчвам Мишо....па дори и да биеш път до Хърватска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гюзелев Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 При мен също така риташе.Смених маслото и 2-3 дни каране след смаяната се оправи. Вече 4години е ок.Моето е А4 Б6 2.5тди мулти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cekoalex Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) А какво масло и къде, защото се оказва че и със смяната на масло на нашите мултитроник и 01j, малко сервизи могат да се оправят. При мен също има огромна разлика, след смяна масло, но направих ресет и адаптация. Колата върви гладко , не проиграват оборотите. Aдаптирах на леко опъната ръчна 😋😋😋. Редактирано 7 Август 2019 от cekoalex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Аз слагам това вече над 5 години и нямам оплаквания. цък! (визирам маслото, а не сайта). За смяната: всеки механик който има помпичка може да ти го смени. Моя механик в София ми взема 35 лв. за труда (по-малко ако го направя заедно със смяната на двигателното.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 8 Август 2019 Доклад Share Публикувано 8 Август 2019 (Редактирано) Къде е този майстор, че аз съм за смяна на двете Редактирано 8 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Август 2019 Доклад Share Публикувано 8 Август 2019 Изпратих ти инфото на лично, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване