Jump to content

Мултитроник, съвет от изпатили


liderass

Recommended Posts

Здравейте!

Колата ми е Ауди А4 Б6 2.4 бензин. Скоростната кутия е мултитроник. Проблемът е следния: докато е студена колата и докато не загрее се държи супер адекватно, но загрее ли при скорост 80-90 лм/ч има играене на оборотите или по скоро колата се форсира м/у 1800-1900 оборота в движение. При по видоки обороти , няма никави проблеми, дефакто под 2000 оборота е проблема! Моля за съвет какво да правя в тази ситуация, към кой да се обърна?

Благодаря

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали те бяха ориентирали към някакъв феноменален сервиз за ремонт на автоматични скоростни кутии във Варна с представителство и в София.

Какво казаха там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло на кутия ако не е сменяно го смени преди да влизаш в ремонти

но така както го описваш може и да си закъснял.

Иначе смяната е към 400 лв с масло без филтри и охладител.

Направи и диагностика тя ще си каже какво я боли ако няма болки смени масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На диагностика показва грешка за някакво налягане на маслото при описаните обороти! Мисълта ми е , масло ли трябва да се смени с филтъра, фрикциони ли , верига ли и т.н.

 

П.С. маслото е сменено преди 40 000 км.

Редактирано от liderass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е масло, почне ли да мени оборотите кутията е заминала или съвсем скоро ще замине, спести си парите за смяна на масло и директно виж кой може да я отвори и направи, правил съм, това са симптомите + удар при смяна на предавки на място, има ли удар от D-R-D-R работата е ясна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени маслото, същите симптоми бяха и при мен.

Студено масло добре,след 30 40 мин каране едно претропване кокато съм под 2000об.

60к с Ауди брандирано с афтер маркета не змам колко ще кара.

Аз следващия път задължително и добавка ще му турим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте! 

Искам да попитам има ли развитие по въпроса, защото явно тези симптоми са доста често срещани при мултито. За съжаление всеки обяснява,,НЕЩО,,без да се конкретизира или хората които знаят не искат да помогнат. Аз говорих с Мишо за този проблем и той каза че се сменят фрикционни(за около 500 лв) и евентуално нещата ще се оправят, но сервиза му е някъде в Хърватска, мисля че... Вярно е че само с приказки нещата не се оправят в нашия случай,затова ако някой е по-светнат по въпроса нека обясни. Пък може и други майстори да разхвърлят тоя прословут мултитроник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оборотите се менят заради износени фрикционни дискове. Почти винаги има и разбит лагер, който е хубаво да се замени когато се сменят дисковете. Цената на всичко обаче, дискове, лагер, гарнитурки, ново масло, монтаж-де монтаж и труд надхвърлят доста споменатата от теб сума. Да не говорим, че след смяна на дисковете е хубаво да се смени и външния филтър, като само той е повече от 500лв. Иначе сам по себе си проблема с износените дискове дори не е авария, те са си консуматив......също като съединителя при ручните кутии. Момчето, което е писало темата споменава за грешна на налягането на маслото в кутията-ето там вече може да е доста сериозно. Аз ти препоръчвам Мишо....па дори и да биеш път до Хърватска. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

При мен също така риташе.Смених маслото и 2-3 дни каране след смаяната се оправи. Вече 4години е ок.Моето е А4 Б6 2.5тди мулти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А какво масло  и къде, защото се оказва че и със смяната на масло на нашите мултитроник и 01j, малко сервизи могат да се оправят. При мен също има огромна разлика, след смяна масло, но направих ресет и адаптация. Колата върви гладко , не проиграват оборотите. Aдаптирах на леко опъната ръчна

😋😋😋

Редактирано от cekoalex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам това вече над 5 години и нямам оплаквания. цък! (визирам маслото, а не сайта).

За смяната: всеки механик който има помпичка може да ти го смени. Моя механик в София ми взема 35 лв. за труда (по-малко ако го направя заедно със смяната на двигателното.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е този майстор, че аз съм за смяна на двете

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...