Jump to content

Смяна на масло на мултитроник


Gushev

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да ми препоръчате добър сервиз за смяна и профилактика на маслото на мултитроник на В7/2.7ТДИ.Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В стара Загора - 0885622902, на колелото на бул.Славянски. Доволен съм от тях, цената беше около 150лв, маслото е немско, синтетично,  с цвят на шампанско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Das Auto Service - в София  , но ще е скъпичко
При колегата @ifidik - Варна .
Може да провериш в темата с Доверените сервизи.
Успех и късмет .. ще са ти нужни :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър сервиз не ти трябва.

Трябва ти некой който е сменял масло преди на автомат най малкото.

Ако си със седем скорости и филтъра ти е ефтин но не и охладителя.

Аз го смених в Кърджали и не е кой знае ква философия с машина се сменя

1 час отнема всичко.

Масло може и сам да си купиш и консумативи на мен ми взе 70 кинта за труд човека.

Ако ти се разхожда до Кърджали ще ти пиша координати телефон нямам май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези в Стара Загора са професионалисти! Занимават се само със смяна на масло на всякакви автомобили. Сменят маслото на такива кутии по желание на машина или ръчно. Досега не съм се разочаровал от тях. Не бях тук, затова не съм отговорил на предните въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здравейте, какво масло ще ми препоръчате за мултитроник на А6Ц5 6 степенен? Колата е 2003 година 3.0 Бензин. Мерси.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам това вече 6 години: цък!

 

Около 20 - 25 лв. на литър е. Ако ти се плаща за щамп на Ауди, то е в порядъка на 60 лв. на литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега!
Гледам че го дават цвят жълто, пък навсякъде пише че мултитрошляка се кара с червено, има ли някакво значение и възможно ли е да се пресече? Благодаря.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря за информацията. Вчера на качване на един бордюр на задна малко прерита. До сега никакви симптоми не е давала за проблеми. Та ще сменям маслото и ще стискам палци всичко да е точно :)

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фебито го смесих с оригиналното при първата смяна след като колата излезе от гаранция и спрях да я обслужвам в Ауди където слагаха оригинално. Не забелязах проблем или някаква разлика.

 

Иначе съединителя за задна скорост е доста слаб при Мултитроника - това и аз съм го забелязвал даже и при тръгване по рампа с по-голям наклон на задна. Добре е да не качваш бордюри на задна. Паркирвай така че да се качваш на предна, а да слизаш на задна.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета, има резон. Иначе както казах други симптоми не е давала, добре и плавно се движи без придърпвания и претрисания в движение. Надявам се една смяна на маслото да удължи живота поне малко. Забавих се няколко месеца след покупката на автомобила да сменя маслото на кутията ама правих 3 спукани цилиндъра и нямаше как :) Още един въпрос колега, как стои въпроса със ремонтите на тази кутия? Чел съм че се сменят фрикционни дискове, вариаторите ако са изядени и прочее. Имаш ли инфо за това? Питам защото поведението ми харесва и много се наслаждавам да я карам. Напълно приляга на стила ми на шофиране. :)

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си представа какво става ако се развали - не съм минавал по този път. Иначе докато работи не прави нищо, само сменяй маслото. Аз го сменям на всеки 30-40 хил. км, защото през пробката изтичат само 4 литра от 7-те в кутията.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така знам, благодаря. Просто събирам мнения. Някакви много плашещи коментари чета че ремонти те са по няколко хиляди (3, 4 хилки, което просто няма КПД) на този модел кутия, тей че спасителния парашут ще е конверсия към ръчни скорости. Дано да и се по радвам още някакво време :D

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...