Jump to content

чукащи повдигачи


martin76

Recommended Posts

Когато колата загрее започват да чукат яко, най-тиха е първите 5 сек след запалването, докато загрее маслото, като пали също на чукащи и след 5 сек. затихва и работи супер гладко. Ауди А4 Б5 18Т АПУ код. Маслото е мотул 5W40 закупено от форумен търговец. Изводи?!!!!??? дали да не мина на 10W40 ли да се ориентирам направо към отваряне?! Чукането е предимно на тихи обороти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм се заел с решаване на този проблем сега, но тези дни ще сменям масло и си викам, дали не карам с ментаци само, въпреки че се съмнявам да съм взел от формен търговец менте Мотул...добавка не мми се слага защото съм си с оригиналната турбина да не сгафя, пазя я и я охлаждам редовно, масло сменям на 3 хиляди км,за година, че карам мн малко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Същият случай. Последните три години карам с масло от форума и миналата седмица ми блокираха няколко повдигача. Извода: Маслото е менте! Решението: Вземи си една туба промивно на приста и си внеси сам маслото от Германия оригиналното на VAG 5л. туба 5w-30 с доставката беше под 100лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Пиша месеци по-късно, маслото смених с такова https://maslo1.com/vag-vw-5w40-special, преди 3-4 месеца!!! Сега се сетих да напиша нещо за колеги с подобен симптом. Мерихме и налягането, в нормите е ми казаха. Колата замря и на студена и на загряла работи безупречно, ауспуха ми няма грам сажди избърсвайки с пръст стените на тръбите!! мърка като коте.... Значи съветвам хора с чукащи повдигачи, като при мен, когато колата е загряла и маслото се е разредило, първо да си сменят маслото. Прави ми впечатление от темите, че когато са заминали повдигачи чукат когато е студена и след малко се пълнят, при мен беше обратното- паля зачукват, след 3-4 сек затихват и като покарам и загрее, чукат пак силно. Направиха ми също впечатление  думите на майстора когато го сменяше "....ба си маслото, що е такова,,,," така и не разбрах, източеното масло какво го е учудило толкова, но каза че не е "нормално", а аз го смених на около 3000 км защото карам мн малко, по скоро сменям масло на време от колкото на пробег. беше Мотул от форумен търговец 5W40, no maj si e bil dolnoproben mentak!!! По принцип и преди ауспуха ми беше трудно да си изцапаш пръста, но все пак цапаше, сега е като хванал "ръжда" едва ли не, тръбите отиват към керемиден цвят, карам на бензин само!! Та това е от мен. Може да зключвате темата, утре мога да кача снимка от ауспуха ми

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По време на снимането си излиза дима даже се чудя защо не се еижда. Колата работеше, дима е прозраченн към сив. Мислиш ли че за 8 години докато я имам не сум я гледал по канали, на всяка интервенция се гледа в канал, имам само едно омасляване като петно, не като капка, дето излиза вала от скоростната кутия и започва кардана,

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Никога не съм карал на газ, не уважавам газта въпреки че каращите на газ си откараха И взех да се замислям, но идва време да я сменям, т.е. късно се усетих, та няма смисъл вече.  Кара се предимно градско!! Завършил съм средното си със специалност Водач и монтьор на МПС, не работя по специалността едно от нещата които запомних е ,че тръбите на здравите двигатели тр да се точно с този вид, керамичен към бял! И други тук запознати ще го потвърдят. Oт снимката личи се едно са ръждиви но на пипане са гладки и сухи, днес снимах пак на изгасен мотор, мога да снимам и под колата целия ауспух от двигателя, но ми тр канал!! Разводнихме темата но, не е зле и др с такива тръби да снимат и казват, модераторите решават, нищо специфично не правя, когато я карам- паля я лятото и не потеглям докато не паднат оборотите от автосмукача т,е около 30-40 сек, дето държи към 1100 об, като паднат забива на 910 оборота. Охлаждам редовно турбото след каране дори в градски условия където не карам екстремно-40 км средно градско. Зимата задължително работи на място м/у 3-5 мин. Това е! Миризмата на газовете е като на химикал, сещате се спецификата минаващи през катализатора. Колицата е дърта на 18 години и съм я купувал с мерак точно този мотор с куатро...и не ми се разделя с нея!! Интересното е лошото масло, какво може да ти създаде, преди ауспуха беше почти същия, но при опипване на стените оставаше черно, с новото не, пръста ми е чист!Който не вярва,колеги от плевен да дойдат да се уверят сами!!!

 

97DB609E-5B28-4D27-A381-B2F704EEB97D.jpeg

8887FD2F-3CF1-4182-A21C-1D73FD2FEC21.jpeg

2B7B4691-39E5-4850-B008-2B8C43E799CF.jpeg

F4FABC46-9ED4-4CE4-826F-0CCFFBCD5540.jpeg

688C69F4-C4BF-4DF1-92B4-BF5FF312B286.jpeg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

със смяната на маслото подмених и този чукащия клапан дето е на филтърната кутия N80 или 75 беше....ако има значение това, със същия по сериен номер и марка от морга, но от Ауди 1,8 Т 180 к.с., че на моя, накрайника на който се нанизваше маркуча  се клатушкаше мн нестабилно 

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...