martin76 Публикувано 21 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2018 Когато колата загрее започват да чукат яко, най-тиха е първите 5 сек след запалването, докато загрее маслото, като пали също на чукащи и след 5 сек. затихва и работи супер гладко. Ауди А4 Б5 18Т АПУ код. Маслото е мотул 5W40 закупено от форумен търговец. Изводи?!!!!??? дали да не мина на 10W40 ли да се ориентирам направо към отваряне?! Чукането е предимно на тихи обороти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 24 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 Толкова хора прочетоха темата и никой ли няма да каже мнение?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 Сменяй повдигачите, но първо за всеки случай измери налягането на маслото. С 10/40 няма да подобриш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 24 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 мерси колега,имаш съмнение да не е маслена помпа?!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 (Редактирано) А и е добре да почнеш проверките от най-лесното и евтино. Редактирано 26 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 25 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 аз не съм се заел с решаване на този проблем сега, но тези дни ще сменям масло и си викам, дали не карам с ментаци само, въпреки че се съмнявам да съм взел от формен търговец менте Мотул...добавка не мми се слага защото съм си с оригиналната турбина да не сгафя, пазя я и я охлаждам редовно, масло сменям на 3 хиляди км,за година, че карам мн малко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Същият случай. Последните три години карам с масло от форума и миналата седмица ми блокираха няколко повдигача. Извода: Маслото е менте! Решението: Вземи си една туба промивно на приста и си внеси сам маслото от Германия оригиналното на VAG 5л. туба 5w-30 с доставката беше под 100лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Е то няма нищо вечно. Провери си налягането преди да сменяш маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 7 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Пиша месеци по-късно, маслото смених с такова https://maslo1.com/vag-vw-5w40-special, преди 3-4 месеца!!! Сега се сетих да напиша нещо за колеги с подобен симптом. Мерихме и налягането, в нормите е ми казаха. Колата замря и на студена и на загряла работи безупречно, ауспуха ми няма грам сажди избърсвайки с пръст стените на тръбите!! мърка като коте.... Значи съветвам хора с чукащи повдигачи, като при мен, когато колата е загряла и маслото се е разредило, първо да си сменят маслото. Прави ми впечатление от темите, че когато са заминали повдигачи чукат когато е студена и след малко се пълнят, при мен беше обратното- паля зачукват, след 3-4 сек затихват и като покарам и загрее, чукат пак силно. Направиха ми също впечатление думите на майстора когато го сменяше "....ба си маслото, що е такова,,,," така и не разбрах, източеното масло какво го е учудило толкова, но каза че не е "нормално", а аз го смених на около 3000 км защото карам мн малко, по скоро сменям масло на време от колкото на пробег. беше Мотул от форумен търговец 5W40, no maj si e bil dolnoproben mentak!!! По принцип и преди ауспуха ми беше трудно да си изцапаш пръста, но все пак цапаше, сега е като хванал "ръжда" едва ли не, тръбите отиват към керемиден цвят, карам на бензин само!! Та това е от мен. Може да зключвате темата, утре мога да кача снимка от ауспуха ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 (Редактирано) Редактирано 11 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 я виж отдолу, да няма някъде байпас покрай крайното гърне и да дуА преди него, тая работа не е нормална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 9 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 (Редактирано) По време на снимането си излиза дима даже се чудя защо не се еижда. Колата работеше, дима е прозраченн към сив. Мислиш ли че за 8 години докато я имам не сум я гледал по канали, на всяка интервенция се гледа в канал, имам само едно омасляване като петно, не като капка, дето излиза вала от скоростната кутия и започва кардана, Редактирано 9 Март 2019 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Защо да не е нормална, ако колата е на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 9 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 (Редактирано) Никога не съм карал на газ, не уважавам газта въпреки че каращите на газ си откараха И взех да се замислям, но идва време да я сменям, т.е. късно се усетих, та няма смисъл вече. Кара се предимно градско!! Завършил съм средното си със специалност Водач и монтьор на МПС, не работя по специалността едно от нещата които запомних е ,че тръбите на здравите двигатели тр да се точно с този вид, керамичен към бял! И други тук запознати ще го потвърдят. Oт снимката личи се едно са ръждиви но на пипане са гладки и сухи, днес снимах пак на изгасен мотор, мога да снимам и под колата целия ауспух от двигателя, но ми тр канал!! Разводнихме темата но, не е зле и др с такива тръби да снимат и казват, модераторите решават, нищо специфично не правя, когато я карам- паля я лятото и не потеглям докато не паднат оборотите от автосмукача т,е около 30-40 сек, дето държи към 1100 об, като паднат забива на 910 оборота. Охлаждам редовно турбото след каране дори в градски условия където не карам екстремно-40 км средно градско. Зимата задължително работи на място м/у 3-5 мин. Това е! Миризмата на газовете е като на химикал, сещате се спецификата минаващи през катализатора. Колицата е дърта на 18 години и съм я купувал с мерак точно този мотор с куатро...и не ми се разделя с нея!! Интересното е лошото масло, какво може да ти създаде, преди ауспуха беше почти същия, но при опипване на стените оставаше черно, с новото не, пръста ми е чист!Който не вярва,колеги от плевен да дойдат да се уверят сами!!! Редактирано 11 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Това е перфектно изгаряне, на бензин. Ако е черно е бедна сместа, ако не гори масло. Супер е двигателят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 9 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 (Редактирано) със смяната на маслото подмених и този чукащия клапан дето е на филтърната кутия N80 или 75 беше....ако има значение това, със същия по сериен номер и марка от морга, но от Ауди 1,8 Т 180 к.с., че на моя, накрайника на който се нанизваше маркуча се клатушкаше мн нестабилно Редактирано 9 Март 2019 от martin76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване