Jump to content

Мнения за А4 Б6 3.0


Stanilow

Recommended Posts

Преди 12 часа, plamenkooo написа:

Пичове, много сте ми интересни. Явно знаете по-добре от мен колко ми гори колата :D Супер забавни сте ми :)  Дори когато живеех в Дианабад и минавах през центъра пак никога не съм имал разход 20. Винаги се е въртял около 18/100. Сега по околовръстното ми е доста по-малко. Са кажете аз ли съм виновен, че работя на хубаво място, където няма много трафик :Д ?т

Ама карай я тая кола, не я носи на гръб. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, robobug написа:

Колите от последните 20-25 години имат "борд компютър".

Толкова ли е трудно да се напише - като карам със средна скорост XX на градско имам YY разход.

Моята средна скорост се движи между 16 и 20км/ч в София. През 400-500км се сещам да я нулирам...но промяна няма.

 

Може при една и съща средна скорост да имаш само няколко спирания и тръгвания, може да имаш много. Разхода ще е различен.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Привет на всички колеги съфорумци.

Собственик съм на А4 Б6 АСН 3.0 Quattro avant automat 2005г

За 4 г. , шофиране ми предстои 2ра смяна на ангренаж, по горе цифрите за обслужване са що годе вярно 700/800 без и 1700/1900 с ангренаж

Маслото е 5/40 kixx,  а всичко останало е вюрт.

Колеги не го бъркайте с 1.8т .... няма нищо, ама нищо общо.

Вярно е , капризен автомобил , но и гроздето е кисело.

Чета и аз като колегата се чудя къде ми е сбъркана колата, защото повече от 18 градско в Сф нямам.

От Редута до Летището в града , а извън съм 8/10 магистрала.

Колеги това е 6так и ми е през .... колко гори.

Като не искаш да гори си взимаш Корса , а  и да кажеш че караш кола и то Ауди БМВ и Мерцедес и да се чешеш колко гори си вземи нещо което можеш да поддържаш.

Бих я сменил само за 4,2 

Не ви ли прави впечатление , че постовете са основно от малолитражки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви малолитражки говориш, колега? Писали са основно хора, които са купили и платили четворно след това тая ламя. За година и половина ми изгори 3 цистерни газ сигурно :) Това 8 извънградско на някое спускане ли ти се привидя? Иначе като за “гроздето” си прав, но за тия пари за обслужване и разход може да се кара по-нова и приятна кола.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега

До тук от постовете двама са имали такава.

Днес се прибирам от Пампорово и ми изгори точно 27 литра газ, като на магистрала съм с поне 150, мога и клип да ти пратя на 180км, така че аз я карам и и плащам горивото, въпреки че като си купиш такава кола мислиш най-малко колко харчи.

Тази седмица ми е основното обслужване+ангренаж + масло скорости+ Кардан и т.н 

Ще постна на колегата да се запознае колко е едно пълно обслужване относно разхода.

Горе колегата с поста за ловно рибарската среща и разхода е абсолютно прав.

Конкретно този модел има сериозни недостатъци , вярно е , но в никакъв случай не бива да се пренебрегва. По-нова да, прав си , но с оглед и “новия внос” по-нова година е страшно.

Пример , купихме на първия ми братовчед ,миналия месец А8L 4.2 бензин 2008г., и още не можем го изкараме от сервиза:))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я сравнявам с моята "малолитражка", конете ти почти същите (220 срещу 200), ускорението ти почти същото (7.1 срещу 7.3 секунди от 0 до 100 км/ч), само дето поддръжката ти е 2 пъти по-скъпа. Но всяка лястовичка своето гнездо хвали.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Моята масло не гореше, между друго. 1.5-6 за 10 к км.
Оффтопик: Моя АSN замина, минах аз на печка пауър:D Като цяло не беше лоша колица, но ще ми липсва единствено звукът ѝ. Издържа доста душманско каране.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждах две с задрали бутала, харчещи поголовно масло,  на третата блока беше здрав и се продаде още  щом се свалиха главите за друга, която и тя си хапваше масло. Така че може би има и читави някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега CVT,

както сам се изрази ....”почти”... не е като също:)))), а и оригинала си е оригинал.

Колата е стара , вярно е , амортизирана и това е вярно , но ДАВА КЕФ, и в крайна сметка си струва .

Като се счупи , нов английски двигател и това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...