Jump to content

Миризма на изгоряло масло


korekt_car

Recommended Posts

Здрвейте колеги, от началото на лятото съм собственик на А6 3,0 тди 245 със С троник кутия.

Имам следния проблем, след теч на масло от кутията заради изтървал маслен филтър, и след подмяна на масло и нов корпус и филтър остана една неприятна миризма на изгоряло хидравлично масло. колата е мита два пъти от долу и промяна няма. Няма видими течове, а и проявата на миризма не е регулярна, появява се от 3 до 10 пъти на ден за пробег от около 60-70 километра. Има и дни през който не се проявява проблема. Проявява се само когато колата е в покой с работещ двигател и работещo парно/климатик. Колата е била в няколко сервиза включително и порше Варна. Не се открива никаде теч или нещо което може да се сметне за проблем.

Някой имал ли е този проблем или идея къде да диагностицират/решат проблема ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колата е мите и чиста навсякъде отдолу, няма и следи от теч.

Включително съм махнал и корите под двигателя мислейки, че кичето при загряване може да понамерисва но няма никаква промяна.

Работата е много странна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е ясно, че щом мирише не е измита като хората и има някъде масло, което изгаря и мирише. Купи си ароматизатор най-хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, korekt_car said:

Не колата е мите и чиста навсякъде отдолу, няма и следи от теч.

Включително съм махнал и корите под двигателя мислейки, че кичето при загряване може да понамерисва но няма никаква промяна.

Работата е много странна.

 

Смени си филтъра на купето и сложи такъв с активен въглен. Той ще ти поеме миризмата и няма да ти мирише поне 1 месец. До тогава това масло където и да е ще изгори напълно. Обаче ако продължава да мирише и след като се насити въглена най-вероятно гориш ново масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да има втори теч, примерно от мотора и да капе на горещата генерация? При всички случаи капе на гърнетата, иначе нямаше да мирише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От теча мина доста време почти два месеца, мисля че за толкова време все да е изгоряло олятото и да речем не добре измито масло. Последно бях преди седмица в Порше Варна от там не откриват и следа от теч както и в другите два сервиза който съм посетил.

Махнал съм корите под двигателя в гаража съм сложил един картон на пода от месец насам и капка няма.

Предполагам, че е друг проблем съвпаднал с теча от кутията но не може да се диагностицира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата по-доре вече спомена, масло ти капе върху нещо горещо (поне 250 градуса) и се изпарява веднага. Иначе няма как да мирише на изгоряло. Затова и не можеш да намериш теч - то се изпарява много бързо. Масло загрято до 90 градуса не мирише на изгоряло и се изпарява доста бавно.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ако изпуска дихтунга на дюза може да капе по изпускателния колектор. При мен е имало същия проблем на 4-ти цилиндър. Погледни от горната страна по колектора дали има черен налеп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...