korekt_car Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Здрвейте колеги, от началото на лятото съм собственик на А6 3,0 тди 245 със С троник кутия. Имам следния проблем, след теч на масло от кутията заради изтървал маслен филтър, и след подмяна на масло и нов корпус и филтър остана една неприятна миризма на изгоряло хидравлично масло. колата е мита два пъти от долу и промяна няма. Няма видими течове, а и проявата на миризма не е регулярна, появява се от 3 до 10 пъти на ден за пробег от около 60-70 километра. Има и дни през който не се проявява проблема. Проявява се само когато колата е в покой с работещ двигател и работещo парно/климатик. Колата е била в няколко сервиза включително и порше Варна. Не се открива никаде теч или нещо което може да се сметне за проблем. Някой имал ли е този проблем или идея къде да диагностицират/решат проблема ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Има ли следи още от маслото, напръскайте с обезмаслител където е имало масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korekt_car Публикувано 12 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Не колата е мите и чиста навсякъде отдолу, няма и следи от теч. Включително съм махнал и корите под двигателя мислейки, че кичето при загряване може да понамерисва но няма никаква промяна. Работата е много странна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Доста е ясно, че щом мирише не е измита като хората и има някъде масло, което изгаря и мирише. Купи си ароматизатор най-хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 2 hours ago, korekt_car said: Не колата е мите и чиста навсякъде отдолу, няма и следи от теч. Включително съм махнал и корите под двигателя мислейки, че кичето при загряване може да понамерисва но няма никаква промяна. Работата е много странна. Смени си филтъра на купето и сложи такъв с активен въглен. Той ще ти поеме миризмата и няма да ти мирише поне 1 месец. До тогава това масло където и да е ще изгори напълно. Обаче ако продължава да мирише и след като се насити въглена най-вероятно гориш ново масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 Да не би да има втори теч, примерно от мотора и да капе на горещата генерация? При всички случаи капе на гърнетата, иначе нямаше да мирише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korekt_car Публикувано 17 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 От теча мина доста време почти два месеца, мисля че за толкова време все да е изгоряло олятото и да речем не добре измито масло. Последно бях преди седмица в Порше Варна от там не откриват и следа от теч както и в другите два сервиза който съм посетил. Махнал съм корите под двигателя в гаража съм сложил един картон на пода от месец насам и капка няма. Предполагам, че е друг проблем съвпаднал с теча от кутията но не може да се диагностицира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2018 (Редактирано) Както колегата по-доре вече спомена, масло ти капе върху нещо горещо (поне 250 градуса) и се изпарява веднага. Иначе няма как да мирише на изгоряло. Затова и не можеш да намериш теч - то се изпарява много бързо. Масло загрято до 90 градуса не мирише на изгоряло и се изпарява доста бавно. Редактирано 17 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2019 Ако изпуска дихтунга на дюза може да капе по изпускателния колектор. При мен е имало същия проблем на 4-ти цилиндър. Погледни от горната страна по колектора дали има черен налеп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване