4olakov Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Здравейте, моля да препоръчате някой изпитан истински майстор, който да работи и със закупени от мен части ако може да не лъже като циганин и да е в София . Благодаря ! Редактирано 22 Ноември 2018 от 4olakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) За какъв ремонт става дума по-точно? Редактирано 22 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Днес бях при един "майстор" и каза че стабил. щанга ми е за смяна 2 тампона на носачите маншон на карето и 2 биалетки 1000лв ми обяви и ми се сториха много ... отидох пак с препоръка, но не ми вдъхна доверие.. Редактирано 22 Ноември 2018 от 4olakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Ще ти изпратя телефона на моя майстор на лично, но трябва да знаеш точно какво искаш да се направи. Той не се специализира в диагностика, така че ако идеш при него само със симптоми и искаш той да ти каже какво да се сменя не ти го препоръчвам. Обаче ако знаеш точно какво трябва да се направи се справя идеално. Работи с твои части ако желаеш и не лъже нито като циганин, нито като българин. Редактирано 22 Ноември 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 тампоните на стабилизиращата щанга са от предишната А8мица 4.2 и струват по 7 лв парчето само да знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 22 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 (Редактирано) Тоя ми каза,че цялата щанга трябвало да сменям,може ли да ми препоръчаш някой разбиращ майстор,от който си останал доволен. Редактирано 23 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 е казвам ти, само тампоните сменям три или четри пъти изкарват по около 20-25 000км тоя който ми поддържа колата ме е помолил да не му пиша номера повече по интернет, защото му звънят за какво ли не и искат диагнози по телефона.... и го разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Преди 11 часа, 4olakov написа: Днес бях при един "майстор" и каза че стабил. щанга ми е за смяна 2 тампона на носачите маншон на карето и 2 биалетки 1000лв ми обяви и ми се сториха много ... отидох пак с препоръка, но не ми вдъхна доверие.. При какви хора ходите не знам ама така като гледам в Порше може и да е по-евтино.Ремонтите по окачването са най-елементарното нещо и всеки гаражен майстор би се справил.Хиляда лева са страшно много пари за този ремонт.На кои носачи тампоните са за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 24 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Каза "кривите горни носачи" . Препоръчайте някой преди година и половина ходих при един който прави по обикновенни коли и той ми смени всички тампони,обаче малко след това ходих за накладки в по луксозен сервиз и казаха,че не бил сложил носача под какъвто ъгъл трябвало и щели скоро пак да се скъсат тампоните. Затова искам някой, който е виждал такива коли и знае всичко как се прави ако може да препоръчате ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Тия тампони са по 15-20лв и тия яко те къпят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 не знаех, че стабилизиращата щанга се сменя, освен тампоните в края ѝ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 24 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Разбрах че ме къпат точно по тази причина направих темата, някой с такава кола да каже къде си я подържа и да купя частите и да отида там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 кой град? много пъти майсторът има отстъпки и той и за теб не са по-скъпи часите, а и той прави лев от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 24 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 гр.София аз имам 40% отстъпка на частите и предпочитам аз да ги купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 Малко стара тема, но актуална за мен. Сега се борих с тампоните на стабилизиращата щанга. Новите, които взех, са с по-малък вътрешен диаметър, не ми хареса как застанаха на колата... отделно, оригиналните тампони са ги залепили с някакво извънземно говно, счупих си ръцете докато ги отлепя от щангата и черупката. Имам още един нов, ще го снимам за сравнение със стария. Новият, нахлузен на щангата, прави “ключ” 5-6 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 Да, тампоните на стаб. щанга са доста брутално залепени. Играх го и аз това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 Знам как застават, остава една фуга от около 5мм , ама 20 000 км е тишина! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4olakov Публикувано 12 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2019 И аз сложих от старата и вече 10000 съм минал и не тропа мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване