ares 1967 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Хубава марка на радиатора за парното А4В6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Аз сменях есента за около 85лв с отстъпка, но не помня каква марка беше. След смяната парното е огън. Сменя се сравнително лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Имаше клип как се сваля някой ако го знае. Сравнително лесно малко по подробно може ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Аз сменях моя в събота. По-малко от 2 часа работа и то защото не исках да рискувам да изтече антифриз в купето и да ми се потят прозорците цяла зима. За целта, свалих акумулатора, разкачих 2та маркуча от към мотора и през едната тръба надувах докато източа антифриза от радиаторчето. След това се сваля кората под волана - 3 винта са. Сваля се едно черно пластмасово капаче до педала на газта - с 2 винта. Развиваш 2те скоби на тръбите към радиаторчето и самото радиаторче се издърпва към педалите. Това е. Има 2 гумени уплътнения за тръбите, които аз нямах в комплекта с новото радиаторче (вероятно защото е някаква евтина версия) и трябваше много да се внимава да не се повредят старите. Препоръчвам обаче да се сменят, за да не ти протече после в краката. Има клипчета в тубата "Heating core change" като напишеш излизат няколко. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Колега Благодаря ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 По каква причина ги сменяте-запушване или протичат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 След като е точил антифриза за да не се потят после прозорците явно е бил позапушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Ами честно казано след като го свалих го проверих и не беше чак много задръстен. Имаше съвсем малки бокучета, но като духаш в единия отвор трябваше малко повече усилие от колкото на новия радиатор. Не очаквах, че смяната му ще ми реши проблема (за това и купих едно от най-евтините), но уви - реши го. Смяната се наложи след като започна да спира парното при ниски обороти и да се появява само при високите. Все още не изключвам и варианта за тръгнала водна помпа, но е сменяна преди 15-20к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Дано не ми се случва, но ако се стигне до там, първо бих опитал промивка на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 С промивка не стана при мен. Смяната не е изобщо трудна при Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Дано и при В7 да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 На един принцип са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 За това е хубаво регулярно да се сменя антифриза и да не се наливат добавки в охладителната с-ма. Поне си мисля,че ако това се спазва,не би трябвало да има проблеми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts