Nikolai 1.8t Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Доколкото знам номерата на модула трябва да съвпадат на 100%.При мен във Ваг Ком сега ми показва друга буква накрая ,а по принцип е J,Не знам как се шашна този модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 (Редактирано) Ето картинка на прославения куплунг на шофьорската седалка. Снимката е доста калпава, но това, което трябва, се вижда добре. До единицата се вижда езичето, с натискането на което се освобождава куплунгът. 1 - кафяв 2 - бял 3 - зелен 4 - кафяв 5 - кафяв 6 - син Някой може ли да каже какви сигнали и напрежения има по тези проводници? И къде може да се върже резистор за емулация? (в краен случай) Редактирано 22 Февруари 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin76 Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 На 2.02.2019 г. at 12:46, Rattleshirt написа: Еми още преди 1 месец ти казаха, че е нещо често срещано, ти щеше съпротивления да напояваш... добре че си се оправил колега и със здраве да си караш колицата. е послушах ви за съпротивленията, бях стигнал до извода, че стандартно се оправя с тях на старите коли, понеже има нарушени параметри в сензорите на седалката с времето, но ме стреснахте и потърсих друг електричар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Ти си се оправил. Честито. А слагането на резистор вместо възглавницата е добре като диагностика. Ако сигналът AIRBAG изчезва след триене, значи няма проблеми с кабелите и управляващия блок за възглавниците. Ако при възстановяване на връзката със седалката пак се появява, ясное къде е причината. Затова по-горе питах къде точно се слага съпротивлението, за да не направя някоя грешка. При мене излизат две грешки по AIRBAG: Friday, 22 February 2019, 19:27:48:0 VCDS-Lite Version: Release 1.2 Control Module Part Number: 8D0 959 655 J Component and/or Version: Airbag Front+Seite 1001 Software Coding: 00106 Work Shop Code: WSC 06325 VCID: 3D0DBAF72469 2 Faults Found:01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Чистенето на конектора не доведе до резултат, поне за първата грешка. Каня се да подменя конектора с друг, към който да може диагностично да се слага заглушка с резистор. "Лекуването" на втората грешка може да е по-сложно. Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai 1.8t Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Досега никъде в нета не успях да намеря лекарство за 65535.Варианти досега са препрограмиране или замяна на целия модул.Забелязох,че дори и да оправиш другите грешки ,щом 65535 я има не искат да се изчистят и другите! П.С.Мога и да греша! Редактирано 24 Февруари 2019 от Nikolai 1.8t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent Това последното означава "непостоянно". RossTech посочват като възможна причина и неизправности по кабелите. Но "препрограмиране" означава изчистване на област от EPROM на управляващия модул и може да се извърши с VAG-Commander. За знаещия "препрограмирането" е елементарно. За незнаещия е голям риск. Предлаганият от Склад66 VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4 обаче не включва в списъка 8D0 959 655 J , макар че е доста вероятно да поддържа и него. Заради всичко изброено по-горе и съгласно твърдението на колегата Nikolai 1.8t, пробата с резистора става задължителна. Все пак си мисля, че резисторът трябва да се свърже към проводниците 2 и 3, съгласно картинката по-горе, а проводниците към AirBag да се защитят срещу статично електричество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai 1.8t Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 (Редактирано) При мен тази грешка я заби една сутрин и то заради спад на напрежението.Отделно забелязвам ,че и в екуто има такава за ниско напрежение.Както колегаta NIKO е цитирал Ross-Tech дори и да оправиш/смениш модула е хубаво да сложиш реле за защита от пад на напрежението /Ако някой може да подскаже точно какво реле и къде е добре да се сложи.. / " Due to low Voltage the Control Module does not complete it's Self Test successfully. Replace Airbag Control Module and install a low Voltage Protection Relay to ensure future mishaps won't cause this again. UPDATEThe Protection Relay may not be available anymore, though the Parts Catalog lists updated Control Modules now." Редактирано 25 Февруари 2019 от Nikolai 1.8t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 (Редактирано) В Ръководството по експлоатация на Audi A4 B5 има много странна забележка: Внимание: При наличие на странични въздушни възглавници, преди включването на акумулатора да се включи запалването. Вратите да са затворени, никой не трябва да бъде в салона на автомобила. Тогава да се присъедини минусовият проводник към акумулатора. Пак в ръководството посочват, че свързването на акумулатора при включено захранване води до повреда на ECU. Нещо криво има в тия инструкции. Вероятно горе са имали предвид включване на запалването за определено време за разреждане на всичкото електричество по блоковете, след което да се изключи и тогава да се присъедини акумулаторът. Нещо много "кекава" електроника са измислили дойчовците, без защита на входовете и изходите на електронните блокове от статично електричество. Редактирано 25 Февруари 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Докато не се изчисти грешката в паметта 65535 е невъзможно да се изчистят съобщенията за грешки от лош контакт, примерно. Не само това, ако се появят нови грешки, те остават записани заедно със старите и също не могат да се изтрият. След изчистването на грешката 65535 системата се нормализира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMJY Публикувано 27 Август 2020 Доклад Share Публикувано 27 Август 2020 Моята лампа за airbag светна и след чистене и диагностика не успя да се махне. Намерих един майстор, много добър дианостик е, не претупва нещата, човечен и подхожда с внимание към всеки, откри че след катастрофа година по-рано не са ми сменили предпазния колан, заместен е със съпротивление, което дори не е запоено, разместило се е от дупките и е светнало... Оправи всико. Препоръчвам майстора, казва се Иван, 0899808085 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 27 Август 2020 Доклад Share Публикувано 27 Август 2020 То хубаво, но тия съпротивления не са решение. Въпросът е всяка кола ли има букси под седалките, нямам странични. Само шофьорски и пасажерски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване