kmkk Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Здравейте, падна ми акумулатора (нямаше ме известно време) ключалката на багажника ми е клеясала ... къде има изведен плюс в отсега на двигателя или някъде другаде за да си подам ток. Колата е 4.2 бензин 2005 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 (Редактирано) Няма плюс терминал при мотора на D3, само в багажника. Така че пръскай WD40 в ключалката и се моли да се отключи от нея. Редактирано 16 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 През запалката може ли да капне ток? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 (Редактирано) Не, тази кола е прекалено "луксозна" за такова просто свързване на запалката. С електронно управление е. Редактирано 16 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Тогава ако свали дясната пасажерска кора, под едно капаче е снадката на дебела жица, която води директно до плюса на батерията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmkk Публикувано 16 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Визираш пластмасовата кора от дясно по жабката ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 На стартера би трябвало да има директен + от акумулатора........Релето на компресора за въздух също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Да, която се пада ръбче на прага и колоната. Една широка черна пластмаса защипва всички кабели, и ЗАД нея има черно капаче, в което се крие снадка на жицата от алтернатора до акумулатора. Предполагам, че и на много други места има директно плюс не през контакт, ама не ги знам. За компресора на въздушното трябва да сваляш подкалника, а за стартер/алтернатор трябва да сваляш кора и да лягаш под колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmkk Публикувано 4 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2019 Здравейте, проблема реших без да разколачвам кори за да подавам ток... а с половин флакон ВД40 напръсках обилно ключалката на багажника която беше клеясала и около нея след ....което напръсках и ключа с ВД40 и натиснах с малко повечко сила и ключа влезна .... раздвижих го много трудно но се получи... благодаря за другите съвети..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonkov Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 колеги като се наложи да знаете, плюсовия на снопчето с кабели на Буксата за управление под ДЯСНАТА (ПАСАЖЕРСКА) седалка... е достатъчно да и се подаде ток оттам... аз съм го правил именно за отваряне на багажника, но върши работа. ПРи интерес, ще ви снимам кой точно е кабела . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Добре де, отзад на багажника нали има патрон за ключ, защо не отворите с ключа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 преди 44 минути, DJANO написа: ......на багажника нали има патрон за ключ, защо не отворите с ключа? На 16.03.2019 г. at 10:04, kmkk написа: ........ключалката на багажника ми е клеясала..... На 4.04.2019 г. at 16:36, kmkk написа: .......проблема реших........ с половин флакон ВД40 напръсках обилно ключалката на багажника която беше клеясала и около нея след ....което напръсках и ключа с ВД40......... ключа влезна .... раздвижих го много трудно но се получи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване