Viktorrr Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 (Редактирано) Здравейте!Обмислям покупката на А4/А6,на лизинг/кредит,готов съм да дам 15к първоначална вноска,имам повече пари,но не искам да ги давам всичките наведнъж. 1.8T и 2.0tfsi доколкото знам горят масло,тъй че съм се насочил към дизел.Остава 2.0TDI и 3.0 TDI.Искам колата да е по-нова година,като тавана ми е около 30 к. Оглеждам се за A4 245 к.с.,смятате ли че това е най-добрият избор?Освен това бихте ли ми споделили сервизи,които наистина разбират от S-tronic кутиите?Искам да си направя качествено първоначално обслужване,за да може колата да ми служи вярно след това. Смятате ли,че мога да взема нещо читаво за тези пари? Редактирано 17 Март 2019 от Viktorrr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 След като си се насочил към дизел и тавана ти е 30К, търси върнат лизинг от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Имаш и 3.0tfsi, по спомен 274 коня или нещо такова при фейслифта на А4, но идея си нямам какви пари вървят. Добре си направи сметката понеже втора ръка кола, на кредит е някак си не добра идея ... отделно като думне нещо по сериозно трябва да имаш едни свободни 3-4хил по всяко време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Почват от 20к евро 3.0тфси-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Взимай дизел с типтроник. С-троника е боклук, ремонтите са му скъпи, не обича да се кара градско, не сменя мазно като типтроника и прочее... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 На 3/17/2019 at 15:44, petrishki написа: Почват от 20к евро 3.0тфси-то. В момента има едно на 17к, което си е далеч по-добре от какъвто и да е дизел, с оглед на последващи драми и т.н, но пък е с ръчна кутия. Но всеки сам си решава как да си харчи парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 (Редактирано) Това не е 3.0тфси, а чипнато 2.0тфси. Иначе е хубаво. Редактирано 22 Март 2019 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 И на туй отгоре фабрично чипнато, което означава че ще му плащаш данък за 275 коня, вместо за 211 ако ти го чипнат след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 ^ В талона ли е отразено, след като е правено от ABT? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 (Редактирано) Мхм Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 Бая коне са извадили... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Март 2019 Доклад Share Публикувано 22 Март 2019 Моя грешка за тази от обявата, иначе S4-ки има по около 15к в евро, вече дали са читави е друга тема, а и няма няма да има разход като на дизела ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване