Jump to content

Информация за Audi a5


Recommended Posts

Здравейте, търся да закупя автомобил audi a5 около 2013 г. Разгледал съм почти всички теми във форума. Бих се радвал някой със този модел автомобил да сподели какви части е сменял, какви разходи е засякал, кой двигател е по-икономичен 2.0 tdi или 3.0 tdi и като цяло 500 лв на месец стигат ли за поддръжка плюс изминаване на 1500 км. 

Редактирано от Marto000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 3-ка дизел 2013-та.

Преди няколко дни стана на 100 000 км, на 60 смених съединители, на 70 вериги и обтегач на веригите. Не мога да ти кажа колко струва, защото беше в гаранция, но преди 2 седмици разбрах, че горен картер ми е протекъл и в Порше ми поискаха 4000 лева за работа + някакви там дребни за частите. 

Като цяло колата е пълен боклук и трябва да приготвиш пари на дебело за поддръжка. Сега на 120 000 ще я вкарам за смяна на масло в кутията и ще правя и въпросния картер. Ще ми излезе 5-7 бона, не се знае още какво ще излезе, очаквам съединителите пак да заминат в следващите 20-30 000 километра и там има едни 3-4000 лева. При евентуален фал на мехатроник отиват още 5-7 бона. Обслужване направих преди месец в Австрия, масло и филтри ми излезе към 700 Евра без ДДС.

Сам може да си направиш сметка. Цените са за 3-ка дизел със С-Троник.

Моят съвет - бягай далеч! 

 

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе аз едно не мога да рзбера, на всякъде я плюеш твоята кола, а продължаваш да я караш и подържаш :nixweiss: а ми разкарай я и ти. Аз имам 2.0 tdi и аз имах голямо изваждане в началото, защото правих кутията, първоначално обслужване и разни други дребни неща, но за последната година само дизел и нищо друго. За мен всичко е въпрос на късмет. Освен това смятам, че всички нови коли от премиум марките си имат свойте болежки, особенно след като станат на 5-6 години и незнайно колко км. Взимаш от магазин и сменяш преди да изтече гаранцията и тогава сигурно всяка кола ще става за теб. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не я карам вече, само я поддържам - подарих я на жена ми, аз си търся друга вече.

Прав си, че всяка кола има някакви болежи, но това Ауди освен болежки друго нямаше, дори и когато беше в гаранция всеки месец беше за нещо в сервиза, тук съм споменавал само по-сериозните ремонти, иначе постоянно имаше някаква драма. Това ми беше първата кола от ВАГ групата и не съм свикнал, че сервиза се посещава ежемесечно. Извинявам се ако хейта е малко в повече, но пък човека поиска цени и му дадох конктретни примери, в случай, че удари моя "късмет". 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не те бърка, щом в представителството я правиш. Макс 2000лв ти е отстраняването на теча от горния картер, просто явно се залъгваш, че щом е представителство качеството ще е топ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се залъгвам, знам, че са страшни каруцари, но има някаква гаранция на ремонта и е отразен в сервизната история. В ПСИ ми поискаха 4, но там и за без пари няма да я оставя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си я, бате! Колата е супер! Най-добре от Горубляне!

А тия 500 лева на месец ще ти стигнат само за каско и гражданска.

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Човек, гражданска 220 и каско 1200 това прави 1400 на година 120 на месец. Колко смяташ, че ми трябва да подържам такъв тип кола? 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък на автомобила, масла, филтри, гуми, спирачки, накладки и тн. 

 

Данък: 300 лева

Масла/Филтри - 300-500 лева

Гуми - зависи от цолажа, 300 лева за 18-ки, 500 за 20-ки

Спирачни дискове - 1000

Накладки 250-400лв 

 

Това без горивото и без това, което си написал.

Гражданска - 220

Каско - 1200

 

---------------

Минимално - 4470 / 12 = 372 левчета на месец

Максимално - 5620 / 12 = 468 

 

Това за 8ТА SB 3.0 TDI

Хипотетично, не сменяш спирачни дискове и се надяваш нищо да не се счупи...

Редактирано от Prophian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от мотора, като добавиш около 300лв. за гориво и си почти свършил с 500-те лева. Да ти споделя малко цени от преди 2г.

Масло скоростна кутия/мултитроник - около 450лв., акумулатор - 400+лв, плюсов кабел около 450лв., тампони на носачите 50лв бройкта, дискове и накладки, около 450лв, тампони на двигателя, ако не бъркам 600лв., ролки и ремъци 1250лв., термостат около 120лв. Това за 2.0 tdi 143к.с. и оригинални части, сменяни в оторизиран сервиз и с отстъпки и акции. Не знам как е при другите дизелови агрегати но този зимата няма загряване, над 75 градуса не минаваше.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста сервизи вече сертифицирани да ряботят с ДСГ кутии ...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Prophian написа:

Данък на автомобила, масла, филтри, гуми, спирачки, накладки и тн. 

 

Данък: 300 лева

Масла/Филтри - 300-500 лева

Гуми - зависи от цолажа, 300 лева за 18-ки, 500 за 20-ки

Спирачни дискове - 1000

Накладки 250-400лв 

 

Това без горивото и без това, което си написал.

Гражданска - 220

Каско - 1200

 

---------------

Минимално - 4470 / 12 = 372 левчета на месец

Максимално - 5620 / 12 = 468 

 

Това за 8ТА SB 3.0 TDI

Хипотетично, не сменяш спирачни дискове и се надяваш нищо да не се счупи...

 

Преди 4 часа, ivelin_1976 написа:

Зависи от мотора, като добавиш около 300лв. за гориво и си почти свършил с 500-те лева. Да ти споделя малко цени от преди 2г.

Масло скоростна кутия/мултитроник - около 450лв., акумулатор - 400+лв, плюсов кабел около 450лв., тампони на носачите 50лв бройкта, дискове и накладки, около 450лв, тампони на двигателя, ако не бъркам 600лв., ролки и ремъци 1250лв., термостат около 120лв. Това за 2.0 tdi 143к.с. и оригинални части, сменяни в оторизиран сервиз и с отстъпки и акции. Не знам как е при другите дизелови агрегати но този зимата няма загряване, над 75 градуса не минаваше.

На 5.04.2019 г. at 18:48, Бако Мецан написа:

Купи си я, бате! Колата е супер! Най-добре от Горубляне!

А тия 500 лева на месец ще ти стигнат само за каско и гражданска.

Благодаря ви много! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, robobug написа:

Какво представлява този кабел за 450лв?

Плюсовия кабел на акумулатора, дълъг е около 2+м, имаше сноп от кабели и други букси.Беше ми паднал акумулатора и си мислех, че е за смяна. При диагностиката се оказа, че зарежда около 1 волт по-малко от нормалното, което наложи смяната на въпросния кабел /това беше мнението на приемчика/ и всичко се оправи.Нямам идея като тръгне от клемата до къде стига.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Бако Мецан написа:

 

На 8.04.2019 г. at 17:40, Prophian написа:

 

 

На 8.04.2019 г. at 17:41, ivelin_1976 написа:

 

На 5.04.2019 г. at 18:48, Бако Мецан написа:

 

Мецане нали трябва да си прецения доходите не мисля че ще е по добре да си взема нещо и да трябва да правя ремонти за 7к и подръжката на месец да ми излиза 1000 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези сметки колкото и да ги правиш, никога няма да излязат точни. Може за една година да излязат Х ремонта и да ти излезе повече от 1000 лв. на месец, а може и цяла година само такси и гориво. Кой може да ти каже? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...