Jump to content

Проблем с ABS Ауди а6 4ф


Dynkata

Recommended Posts

20190406_222116_HDR-1-1.jpg20190406_222021_HDR-1-1.jpg20190406_222021_HDR-1-1.jpgЗдравейте, отскоро ми се появи проблем с ABS. Странното в цялата ситуация, е че не е редовно а го прави когато си иска(което ме навежда на мисълта, че ABS е здрав). Другото, което ме озадачи, е че грешката, която записва е abs control module-check dtc memory i esp-соленоид. Такааа, това, което немога да си обясня е как след като ABS си губи паметта си сработва пак после (в смисъл аз мисля, че би трябвало да е изгоряла електрониката ако си загуби паметта) и защо от там показва повреда и в esp-соленоида? Възможно ли е да е лош контакт или пък бушон и ако да, къде да гледам за лошия контакт и къде са бушоните за ABS и ESP?-разбрах, че били някъде отпред под капака но мисля, че има и отсрани или бъркам?

Номера на модула е 614 517 L- заменя ли се с друга буква (с N примерно или друга?) или задължително трябва да е тази?

Възможна ли е смяната само на соленоида на esp или не?

Изчетох всичко свързано с проблема във форума но....

Колата е Ауди а6 4ф 3.0тди, куатро. Слагам и снимки на грешките само, че нещо неискат да се качват така, ще ги напиша: 01316-abs control module

013-check dtc memory-intermittent

01418-switch valve 1 for esp (N225)

Благодаря на отзовалите се.

Редактирано от Dynkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, гледам го и не само него, и пускам тест на abs и при тестовете си работи нормално. Даже го чувам как работи при теста. А за N225 не мисля, че има тест за него

Редактирано от Dynkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко описано съм го направил. Не съм проверил само бушоните, тъй като неможах да намеря къде стоят. Навсякъде пише, че са отстрани на шофиора но някои казват, че имало и отпред под предния капак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има отляво и отдясно като отвориш вратите и там има капачета.

Има и отзад отдясно в багажника при крика

https://acislovensko.sk/wp-content/uploads/2015/12/A6-C6-4F-FuseList-EN.pdf

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, ще ги погледна. А отпред под предния капак за какво са бушоните? Защото за там няма диаграма, даже въобще не фигурират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай го във Варна мисля че ги правеха тия модули. Иначе буквата и цифрите трябва да са същите и след смяната трябва го обучиш и на волана някаква калибрация се правеше. Най-добре си оправи твоя модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз знам, че трябва да е същата буква отзад.

Преди да свалиш твоя му прочети coding и го набий същия на "новия".

След това се правят basic settings на G85 steering angle sensor

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го номера 617 514 L

Намерих доста модули но с буква L накрая няма никъде. Прочетох, че ги заменяли с N мисля. А относно ремонта, звъннах на няколко фирми и дори хора от форума и всеки казва, че ремонта е неуспешен за дълъг период от време и няма смисъл. По-добре да търся друг. Само една фирма във Варна (softelecteonics...извинявам се ако се счете за реклама, не е така) ми казаха, че може ли да го ремонтират, но ми обявиха цена от 350лв. при цена от 200лв. втора ръка, и ми давали гаранция само 6 месеца....айде нЕма нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не знаеш къде да годиш и н можеш да ползваш търсачката. Пиши на @vladi. Безсмислено е втора ръка, рециклирането е оферта за дълъг период.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.04.2019 г. at 19:47, petkan_ivanov написа:

Като не знаеш къде да годиш и н можеш да ползваш търсачката. Пиши на @vladi. Безсмислено е втора ръка, рециклирането е оферта за дълъг период.

А дано да е така....Колко "дълъг" е дългия период, че всеки различно може да го разбира?

Оправиха ми един проблем на модула, но май не  завинаги. Сега е друга грижата, но май пак е свързана със самия модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Относно модулите, за които говорите двамата. Значи модула на Ц5 няма нищо общо с модула на Ц6. При стария ESP-то е отделно а при новия всичко е заедно. Така че прецака ли се есп-то пак се сменя целия абс, независимо, че не е там проблема. В моя случай както дава грешка в соленоида на есп-то, разликата е само в това, че може да е породен от лоша връзка между есп и абс, и дефакто да е здрав. Лошото, е че няма как да се породи или поне така си мисля аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте. Имам проблем с настоящия абс, който някога е бил сменян не от мен. Колата е 2.4 бенз, а този абс е бил от 2.7 дизел с въздушно окачване. Явно тогава са сложили друг абс, различен, който си работеше нормално, само имаше грешка за въздушното окачване, но не оказваше никакво влияние. Сега трябва да търся друг абс и въпросът ми е дали стават всички и имат някаква настройка само или трябва да гледам нещо да е еднакво? Според справка по раама на колата излиза бош номер, като са изброени и други модели коли за които явно се ползва същия абс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза това, но има и списък със номера, които са алтернативни, което би трябвало да значи, че трябва да станат предполагам..

IMG-2cb63a27da7d4f7d592e310f785bec37-V.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...