proscrip Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Здравейте, Интересува ме А6 куатро комби, трябва ми кола за магистрално 90 % и черно 10 % няма да е офроуд по-скоро черни пътища, сняг и като разкаля да ме изкара, колата ще минава около 40 - 50 000 годишно, не съм привърженик на автоматите, но се оказва, че ръчка са по-скоро единични бройки. Колко може да товари колата - хора и багаж, трябват ми към 500 кг, какъв и е реалния просвет с 300-400 кг товар. Всъщност и бензинови двигатели ми вършат работа, стига да не харчат над 10-11 магистрално със 130. Другия ми вариант е Субару Аутбек, там със сигурност просвета е 20-21 см, но дизела им е под всякаква критика и бензините са само два - 2.5 и 3.6. Има вариант и за малко ремарке, да хвърлям багажа там, но е малко трън в ... с маневриране, паркиране и тнт. Третия вариант е пикап - но предвид огромните разстояния по магистрала се чудя дали няма да се навра в голямо комби - основно е алпийско оборудване, въжета и хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 За 50к км. на година за мен по удачно е да търсиш дизелов автомобил. От написаното предполагам става въпрос за Ауди А6 С6. Между 2.7ТДИ и 3.0ТДИ разликите са минимални. Аз на твое място бих се насочил към 3.0ТДИ. Имат голям багажник. Колкото до черните пътища, може да погледнеш вариантите allroad. Те са по-високи. Защото падне ли по корем колата, quattroto трудно ще те изкара. А А6-цата не е от най-високите. Другия вариант е както ти каза някакъв джип Ако се спреш на Ауди А6 дизел задължително да я закараш в читав сервиз, или търси кола с доказана история. Понеже мотора е с едни вериги и смяната е скъпа и трудоемка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 500 кг е серизен товар за тази кола. Не знам какво си намислил, но няма автомобил 4х4 натоварен с 500 кг и 130 км.ч да гори 10 според мен. За този пробег си за газ. Дизелово 3.0тди така натоварено и 130-140 ще гори 8+ нафта. Това работен кон ли трябва да е? Какъв е бюджета ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 (Редактирано) Мда, А6 allraod 3.0 тди е перфектен избор. С толкова много магистрално каране е по-добре комби, отколкото СУВ. А и комбито събира повече багаж. P.S. Кашкаваленото окачване е мит, разбира се Редактирано 12 Май 2019 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
proscrip Публикувано 12 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 (Редактирано) Бюджета е 30-40 000, може и 50 000лв, ако има нещо читаво, дърпам се за пикап, щото съм му ял попарата по магистралите и на L200 и на Hilux - просто не са за толкова каране по магистрала, то се клати, то с под 300 кила отзаде е едно въртене на гуми, отделно ако има силен страничен или насрещен вятър е кошмар с над 110, а и реално, аз тежък офроуд нямам, багажи над 500 кила, също - с пасажерите барабар. СУВ не искам, не ми изглежда читаво това нещо - ни лека кола, ни джип, няма особени достойнства, ни багаж, ни разход, ни нищо . Форестъра е малък, Аутбека е със същия просвет, че и отгоре - а е доста по-голям, но там отивам на 3.6 бензин, 2.5 е доста умрел, него поне го знам, че е корав като окачване, Мда - аз съм се насочил към Олроуда, значи, но понеже не съм много в час с аудитата, мислех че куатрото и олроуда нямат особени разлики - нямам никакви наблюдения над окачване и поведение, май ще е с някое малко ремарке целия цирк. Возил съм се в 2010 куатро комби, А6 3.0 Д, но беше свалено допълнително. Предлагат ми нов Хайлукс за 60 000 лв оборудван с хардтоп и теглич с ДДС, но първо, че не знам как и колко ще тръгне работата и не ми се вкарват такива пари в пикап, който след 2 г може и да се наложи да стои паркиран. Ако Олроуда с 4 говеда по 100 кила - върви прилично и дава приличен разход със 130 -140 ме урежда, едно малко ремарке отзад за другото - приличен, да не минава 9 нафта, или 12 бензин, щото Хайлукса ми даваше 8 със 130 на магистралата, ама той е на 3000 об и е шумно вътре. ПП Сега видях, че С7 е с просвет 165, а С6 със 180 мм Редактирано 12 Май 2019 от proscrip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 (Редактирано) А за багажник на тавана мислил ли си? Това като частично решение на проблема разбира се, но ~300 литра обем (до ~90кг) не е за подценяване! Иначе багажника на А4 B8 allroad e малко по-голям от този на Аутбек. Вече като вътрешно пространство не знам дали ще ви е Ok. В8 не е толкова тясна като старите А4ки. Тази на клипа нито е комби, нито е allroad, но предполагам вътрешното пространство е сходно: B8 я споменавам, защото с твоя бюджет може да вземеш много прилична фейслифтова с 2ка дизел и ръчни скорости. Просвета е добър и не си на въздух. С един чип, а и без него, 177 коньовата върви задоволително Редактирано 12 Май 2019 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Човека иска просвет, място за 4-ма човека по 100 кила и багаж, това са три непосилни за Б8 неща ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 (Редактирано) 2 hours ago, aRobben said: Иначе багажника на А4 B8 allroad e малко по-голям от този на Аутбек Това изобщо не е вярно. В момента имам Б8 Авант, а предишната ми кола беше Аутбек Б13 и багажника му беше доста по-голям. Не вярвам при следващите модели да се е смалил. Редактирано 12 Май 2019 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 ^ Така пише в нета, не знам.... B8 Минимален обем на багажника 490 л. Outback III Минимален обем на багажника 459 л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Не познавам продавача и колата, но влиза в бюджета и изглежда добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
proscrip Публикувано 14 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 Да, като се прибера в БГ ще го проверя, само дето тез 20 золови джанти ще му ти оставя на човека. Това въздушно окачване колко позволява ход на горе и на долу, на алроуда? Колко струва едната възглавница нова - на субаруто бяха около 900 лв бр, което не е болка за умиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris a4 Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 здравеите в момента карам а4 2.5 тди 180кс карам я 2 години и не съм имал никакви проблеми та мисълта ми е че искам да я сменявам с а6 3.0 тди 224 кс. комби или 2.7 тди пак комби дали са им подръжките по скъпи от 2.5 тди за разход не ме притеснява и коя бихте ми препоръчали не съм от бързаците които дават много газ понеже повечето карам градцко няколко пъти в годината карам към море или на почивки. е хода си и на село един два пъти в месеца .БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 Да, по-скъпи са за поддръжка. Търси 233 коньовата версия.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване