Jump to content

Ауди А6 C6 - какъв двигател да избера?


Recommended Posts

  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Единствената причина да предпочетеш 3.2 ако го искаш ръчка и/или на предно. Разликата иначе е минимална в обслужването, в по старите 4.2 до 2006 може да се сложи и нормална газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има нещо снимката от профила....не е ли по-добре да й дадеш това жълтото? 

Майтапа настрана , не съм имал 3.2...но имам 4.2i....но не мисля, че има голяма разлика в обслужването. Като цена.

Според мен си вземи 4.2. Даже, ако не е проблем по-голямата кола....си търси А8 с 4.2. Реално даваш еднакви пари за поддръжка на две различни коли. Мотор, кутия, въздушно....едно и също е като разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамън го регистрирах днеска жълтото, не ми се дава веднага :D 

Ако целта е бюджетът да бъде оправдан, т.е. Да се играят всичките 15к, дори не виждам къде е дилемата. И аз бих взел 4.2. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми за магистрала от София до Бургас и обратно предимно, пътувам по 5-6 пъти месечно, 4.2 с ръчна не съм сигурна има ли?

Като динамика 4.2 има ли голяма разлика спрямо 3.2?

Това А6 с 3.2 не е ли с доста ниска цена спрямо масовката? Или е с проблеми и затова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези километри, ако ги караш на бензин.....де'А знам ама ще да е цифра. Та погледнато така, май е по-добре да е 4.2 на газ. Да кажем, че ще караш 140-150 км/ч би трябвало да имаш разход на газ около 14-15 л/100 км...макс.

Ако е на бензин 3.2....не знам, може бъмбълби да каже колко бензин гори 3.2.

Динамиката...ами моята тежи 2 тона + с шофьор. Той си е смотан асматик мотора....чак динамика и с този автомат... Общо взето всяко 3.0ТДИ с читав чип може да му подаде бинокъл. 

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jasmine: точно на колегата колата 3.2 е доста поддържана и за 11 ще получиш доста кола, с големи ремонти в историята и на неговата сметка.

Много по-добър избор от всяка нововнесена и напудрена.

 

4.2 повече ще радва, но трябва и нея да я нацелиш поддържана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 бидейки осемцилиндров е малко по-скъп за газифициране. Освен ако не е първия 4.2i от 2004/2005та.

Моето каране е на 80% магистрално по тракия, с 4 души, багаж, климатик и 140 на темпомат е 10-10.5/100. При 150-160 е към 11/100. Бензин това. На газ колко би било не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, Jasmine said:

Забравих да спомена, че ще е на газ.

Предпочитам да е само на бензин и тепърва да се слага агу.

3.2 и 4.2 са еднакво лесни за газифициране?

Като е на газ ти трябва 4.2 до 2006 за да сложиш обикновенна газова, 3.2 и 4.2 след 2006 са с директно впръскване. Течната фаза за тях е ор 5 холки нагоре. Може да се сложи и газоа която харчи бензии газ, обикновенно 10-20% бензин и другото газ.

8 minutes ago, Lo_Ridah said:

4.2 бидейки осемцилиндров е малко по-скъп за газифициране. Освен ако не е първия 4.2i от 2004/2005та.

Моето каране е на 80% магистрално по тракия, с 4 души, багаж, климатик и 140 на темпомат е 10-10.5/100. При 150-160 е към 11/100. Бензин това. На газ колко би било не знам...

Почна като дизелистите да послъгваш, имах 3.2 в 4 ф на предно и не сум забелязал такива ниски разходи при тези скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам против да те возя някой следващ уикенд (ако е при мен още колата) и да се увериш сам.А газова за 3.2 за 5хилки... Тука малко вповече ми се вижда. Гледах преди месец някъде, след като няколко души ме питаха колко струва и не знаех. Около 1.6-1.8к бяха газовите за 3,2.

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2 ФСИ на предно:

Verbrauch innerorts / außerorts / kombiniert, l/100 km 14,3 / 7,1 / 9,7  - ръчка

Verbrauch innerorts / außerorts / kombiniert, l/100 km  13,9 / 7,1 / 9,6 - автомат

3.2 ФСИ quattro:

Verbrauch innerorts / außerorts / kombiniert, l/100 km 15,5 / 7,9 / 10,7 - ръчка

Verbrauch innerorts / außerorts / kombiniert, l/100 km 15,7 / 8,1 / 10,9 - автомат

Данни от "книга"...та напълно възможно е да дава такива разходи. 

Ако е автомат и е ако кутия не е първата 6НР19, то и кутията помага за по-нисък разход.

По спомен за печките даваха до 6% по-нисък с второто поколение 6НР19.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с 8/100 съм го постигал един единствен път. Една сутрин пътувах сам до Хасково от София и бях закотвил темпомата на 80. Още помня един чичо с лада нива, който ме изпревари на Тракия и ме гледаше с погледа “ти в ред ли си, карай малко поне” :D

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и 3.2 е опция, но 4.2 е за предпочитане.

Имам няколко предстоящи огледа, кои сервизи могат да направят компютърна диагностика?

Колега препоръчва дас ауто или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да видим някое предложение.

И компютърната диагностика може да я направи всеки, който има лаптоп и VCDS. Това обаче не знам до колко ще ти помогне.

А в тези лъскави и хвалени/прехвалени форумни сервизи...ми да ти кажа за 40 лв. общо взето ще има:

трябва да си смениш тампоните на мотора, спирачките са за смяна, ей тука е омаслено и т.н. неща които не са толкова важни.

Трябва ти човек, който имат опит с такива мотори и кутии, а ако има и въздух и с въздушно окачване. И разбира се да закачи и да види какви са грешките, да я покара, да направи няколко лога в движение, да види как е кутията и т.н. Не разчитай на това, някой да я закачи  с компа на място и да ти каже всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш да е 4.2 с код на мотора ВАТ ( това се слага в А6 4F) мога да ти кажа за някои неща:

- няма ангренаж. Има само един ремък за 50 лв., който върти динамото. Всичко е на веригите. Останалите V6 и V8 също имат вериги, потенциални за смяна, но имат и ангренаж, който не знам колко струва, ама май ще е над 1000 лв.

- Всмукателния колектор е разглобяем и по-опростен от на V6 и другите V8. Верно няма части за него, но пък всичко може да се направи. Не, че трявбва да го правиш веднага, но ако се наложи.

- Свещи гледах Beru х 9 лв. броя, а за газ даже някои газаджии препоръчват и Brisk , които пък са x 4 лв....баси евтинията, ама де'а знам.

- Бобини 45-50 лв. бр. х 8

- Газов инжекцион - на LPG TECH примерно, колко...2000 +.. не знам точно

- Масло синтетика на Ravenol 0w40 - 15 лв. литъра х 9 литра ( и един в багажника за доливане...поне)

Някъде около 3К лева , след като я купиш

- Гледай да е на въздух според мен. Много по-добре е като комфорт спрямо пружината особено някой S-line.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Jasmine said:

 

Колега препоръчва дас ауто или нещо такова.

баш там недей...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да препоръчате сервиз за софия, в който евентуално биха преценили имала ли е удари колата?

 

За тази какво мислите?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11552475768787536&slink=bud2f6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има почтени гуми, няма да те подведат. Кои две са почтените - предните или задните, 17ките или 18ките, не знам.

Но на 90% съм сигурен, че продавача ще може да ти свири на сватбата и/или кръщенето.

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, Jasmine said:

Можете ли да препоръчате сервиз за софия, в който евентуално биха преценили имала ли е удари колата?

 

За тази какво мислите?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11552475768787536&slink=bud2f6

Защо търсите 4.2? С каква скорост трябва да се движи тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ми хвана окото но навярно наистина собственикът е дал странно описание.

Насочила съм се към а6, тъй като пътувам доста и с пежото е мъка, след като се возих в такова а6, реших да взема такова.

4.2 искам заради газта.

Дизелите съм чувала, че са много проблемни и трудно се намират в добро състояние 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...