tri4kata Posted August 21, 2019 Report Share Posted August 21, 2019 Здравейте колеги, имам следния проблем с Ауди 100 2.0Е 16V quattro. При контактен ключ бензиновата помпа се включва и качва бензин съвсем нормално, при което колата завърта и пали без проблем, но малко след това изгасва. След като изгасне се чува как помпата отново започва да подава бензин, но реално между първоначалното запалване и този момент не работи. С други думи колата качва бензин само за старта и след това нормалното хранене е забавено и колата изгасва междувременно. Ако запали и се задържи след това колата работи и ускорява напълно нормално. Веднъж ако запали и се задържи след това винаги пали, но първите 10-20 секунди гасне на ниски обороти и трябва да подавам допълнително докато се закрепи. Това не се променя независимо дали колата е топла или студена, дори да е напълно загряла след каране. Знам, че този механичен инжекцион е много проклет, но в случая мисля, че не е виновен, температурата също се индикира правилно на уредите. Моля за съвети и се извинявам, ако темата се дублира. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Цанчо Posted August 22, 2019 Report Share Posted August 22, 2019 Не е проблема в помпата, инжекциона иска регулиране - "проклетия инжекцион" си проявява характера, трябва да се вкара в норми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tri4kata Posted August 22, 2019 Author Report Share Posted August 22, 2019 Кое точно иска регулиране и как става, дюзата за студено палене отделно ли се регулираше?. Имам спомен, че съм се занимавал с такава инжекция на 1.8 пасат. Иначе благодаря и ще пробвам Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted August 22, 2019 Report Share Posted August 22, 2019 Прочети тази тема: В нея са описани отделните компоненти на инжекциона,какво се мери и как се прави реглажа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI100 Posted September 30, 2019 Report Share Posted September 30, 2019 Здравей преди година и нещо имах подобен проблем.При мен се оказа запушени тръби на бензинопровода който минава под колата.Просто останаха последни не проверени.Преди да купуваш,миеш,въртиш болче,обезвъздушаваш,вадиш,разглобяваш, откачи тръбата в посока към инжекциона надуй с въздух и като изкараш мазнотиите, затвори винтила на въздуха (ако имаш газ)до край ,върни половин оборот и ще ти запали от първия път!Останалото вече се надявам да не си разместил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now