Jump to content

Ниско налягане на маслото 2.0 TDI 177


Denisx

Recommended Posts

Здравейте,

 

За трети път ми светва лампата за ниско налягане на маслото. И трите са идентични. Продължително каране по баир нагоре (говорим километри, а бе 100-200м), никакви проблеми и в момента който спра на място и лампата веднага светва. Тръгвам и угасва и така докато ми се наложи да катеря баир продължително. Датчика е сменен, грешки няма. Ходих на диагностика и че не намират проблем.

 

Колата е със Stronic, quattro. Забелязах, че като сменя на N угасва, вкарвам на R (да паркирам) и светва пак. Някакви насоки?

 

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Провери си нивото на маслото.

2.Ако е ок си сложи истинско добро масло за двг с дпф.

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че е от това, ама да напомня че датчика следи и температура на маслото! 

п. п. Не разбрах показва ти че е малко маслото(МIN. С леката в жълто или свети червено направо) 

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което Todor e постнал, ниско налягане. Прочетох темата в bgmamma (докъде стигнахме), има добри насоки, но при мен лампата светва само след каране продължително време по баир нагоре, спирам на място и светва, карам 100м на равен участък и повече не светва лампата до следващото продължително каране по баир нагоре. В друга ситуация все още не е светнала.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Поствам крайният ъпдейт ако някой ден друг има подобен на този проблем. След като се смени цялата маслена система смених и главата (оборудвана с всички повдигачи, разпределителни валове и.т.н), но колата не се излекува дори след смяната на главата. Майстора, който е уникално сръчно и съвестно момче, разглоби отново цялата кола на части и откри проблем в маслените дюзи на 4-те цилиндъра. Замери налягането им и то бе недостатъчно, смени ги с нови  (4 дюзи по 30 лв едната) и вече всичко е наред, колата е като нова."

 

Това е решението за човека от темата в бг мама, но не съм сигурен какви са тези маслени дюзи на цилиндрите!?!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ebay.com/itm/PISTON-OIL-SQUIRTER-SPRAY-JET-VW-JETTA-BEETLE-GOLF-PASSAT-CJAA-CBEA-OEM-GENUINE-/392160935541

нещо подобно, може би,

каране по голям наклон нагоре по-голямо натоварване, триене, разводняване на маслото, по-висока температура, необходимост от по-добро мазане и охлаждане,  не съм спец, но това е логиката,

до колкото разбрах тези дюзи на цилиндрите впръскват масло директно на буталата и ако са подпушени при спиране на място маслената помпа не работи на пълни обороти, пада налягането няма добро мазане и лампата светва.

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Другата седмица ще сменявам съединители при Мишо, ще го карам да ги сменим тези дюзи и ще пиша допълнително дали е решен проблема.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако лампата светва при престой на място колега, провери си маслената помпа, вероятно е да е износена - мое мнение, след като на високи обороти налягането на маслото е в норма .

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим, колата е при Мишо и съм го помолил да ги провери тея маслени дюзи. Една подробност която може би забравих да споделя, лампата светва когато маслото е много загряло (115~ градуса).

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

On 9/11/2019 at 1:24 AM, Todor Todorov said:

Ако лампата светва при престой на място колега, провери си маслената помпа, вероятно е да е износена - мое мнение, след като на високи обороти налягането на маслото е в норма .

С чисто нова, оригинална помпа и дефектирали маслени дюзи лампата присветва доста под 100 градуса на ново масло.

Колкото и да е нова помпата, тя няма достатъчен дебит на празен ход, за да захрани 3-4 отворени маслени дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ясно, аз лично нямам проблем със светеща лампа за маслото, но ще ги сменя тези дюзи тъй като моята кола е олроад 2,0тди 177 на над 200к и ще споделя как и колко струва смяната.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

@Denisx Здравейте колега.И аз имам проблем с лампата за налягане.Вие как отстранихте проблема финално?

Пак ли се оказа от маслени дюзи в буталата или остановихте нещо друго?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

@Todor Todorov

Привет с Литвы! хотел бы узнать ли удалось тебе устранить проблему низкого давление масла после замены масляных форсунок? У меня тот же самый двигатель, тот же самый автомобиль Аudi A4 allroad 2.0 177hp (CGLC) 2013 и таже самая проблема с давлением на холостых при высокой температуре масла.

Буду благодарен за любую информацию.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Мисля, че решението е смяна на капака на клапаните , който е заедно с клапанчето за картерните газове - 03L103469M . Накрая на темата е решението!  - https://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/uk-audi-a4-b8-5-diesel-w-low-oil-pressure-2905902/page5/

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...