Jump to content

А4 Б6 avf 1.9tdi 130кс проблеми със паленето и поклащане на двигателя


Еекivo

Recommended Posts

Здравей те имам следния проблем и се нуждая от решение. Преди 2 месеца колата започна да пали трудно на загрял двигател и се започна големия филм. Първо рециклирах стартера но проблема си остана,след това датчици колянов вал, разпределителен вал, температурен. Проблема си е още там двигателя люле е и не пали(стрелката на температурата подминели 50). Тръгнахме да търсим проблем в горивото но няма смених помпа в резервоара, тандем помпа нова, свалих дюзи тествани са ОК,на вагком грешки няма дюзите са с идеални стойности,двигателя продължава да се люлее и да пали трудно, от два дена и студена пали трудно. Съединителя е нов и люлеенето на мотора не е от маховика. Колата не е ремапвана 130кс си е само смениха софтуера за запалването но никаква промяна, моля за малко помощ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Колата е гледа един човек и сега е при него каза че компютъра се бил омазъл  затова не палела и двигателя се тресе. Дано е това че механично нищо не и намират. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си и на идея, аз не разбирам но след всичко което прави ха то не остана друго освен компютъра. Даже релета та смених , чистиха резервоара след смяната на всичко друго. Хахахахах остана компютъра и купето баси колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И той е нов. 

Тази кола се оказа баси мистерията. Грешки няма  пише че е ОК но не е. И като загрее  и завъртиш да запали след мин. Две въртене пали и двигателя иска да излезе от коша така се тресе след секунда спира и започва да се полюлява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се оправи ако ли не на части. Защото ми омръзна. Два месеца и половина без кола. 

Редактирано от Еекivo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изброените неща по горе които са правени и диагностицирани са 100% правилно направени пробвайте да смените версията на софтуера

Така ще игнорирате и евентуална учебна дейност на някой преди това (ако някой е ровил в софта)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е оставих точно това ми казаха че ще правят. Дано стане нещо. Ще пиша предполагам чак вторник сряда ще разбера но ще пиша тук резултата. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по компа на колата са правили сега се мисли за автоматик хахахахаххаха но пали и спря да пуши като трактор,но още леко се поклаща мотора.Казаха че е някоя дюза.Та имам въпрос може ли без сваляне или смяна с добавка или нещо друго да се оправи?

Ако ли не откаде да намеря читава AVF 1.9tdi 130кс.

Редактирано от Еекivo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави тази песен любовна с добавки и ала бала

Едни дюзи на старо струват 350/400 лв

Един нов разпръсквач за твоята дюза - фирад asla 150p1042 e 80/85лв

Смяната и регулиране на дюзата е около 40 лв/бр

Всичко стъпва около 500лв но знаеш че вече наистина всичко в главата е ок и ще караш 100 000 км и там няма да пипаш

Това като съвет ако ти е нужен

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първия си пост пишеш: Тръгнахме да търсим проблем в горивото но няма смених помпа в резервоара, тандем помпа нова, свалих дюзи тествани са ОК,на вагком грешки няма дюзите са с идеални стойности.

Май нещо не се връзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадох 50 кинта да свалят дюзите на стенд да ги тестват и казаха че са ок. Сега излиза друго. По вярвам на този човек който за 2 дена оправи колата от колкото на другите 5 които 3 месеца не е. Или стенда е калпав или майстора не знам. А на вагком са с идеални стойности пак. Грешки никакви не е записала. Но мотора се поклаща леко като пусна климата и спира. Може да е тампон на двигателя но сега се радвам че пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекодирането на автоматик помага само и единствено с впръскването на повече гориво при палене. Не е хубаво компютърът да е настроен по този начин, по добре е да се върне на ръчни скорости, но да се ремапне картата за запалване. :) Не ти се е омазал компютърът, както каза ти, а ти са се захабили горивните помпи, дюзите и стартера ти и затова не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш:Дадох 50 кинта да свалят дюзите на стенд да ги тестват. Чудно къде свалят PD тествуват и монтират пак? 

За разпределителния вал последна нов ли е или и той от някъде за  50лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета темата не е лошо да си вземеш един компютър  дори да е с ремап  до 30 % ,тъй като не се знае какво е ровено по стария, дори да няма грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека каза да по карам няколко дена така и след това да е върна при него. Каза че имал хубав софтуер за 130кс да го сложим. Не знам защо не го е сложил а ми е даде да покарам така.Другата седмица ще е карам пак. За сега си пали на  загрял мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, ads написа:

Не е нужно да сменя компютъра, достатъчно е някой мапер да му сложи оригиналния софт, или ремапнат такъв. :)

Винаги има процент риск да не запали повече. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези модели мисля, че не отчитат. Поне при мен с 4 изгорели свещи нямаше грешка. Свещите работят под 8 градуса температура на антифриза, имай го предвид. 

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...