Vachkov Публикувано 23 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2019 Здравейте колеги , значи проблема е следния - колата е 3ка дизел бмк-а двигател и няма старт стоп система и често ми пада акумулатора , минала година съм сложил нова варта 110 ампера 900 и нещо стартов силвър дайнамик , динамото го мерих и зареждаше на ръба , ходих на майстор и зачисти "маси по купето " и сега е ок , мерих утечка но няма , и той мери утечка и няма , но акумулатора си пада , някакви идей ? Често карам на малки разстояния примерно 3 седмици всеки ден по 2-3 км , но в месеца един или 2 пъти карам и на дълго , незнам дали това би било проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2019 след като си я карал, спираш, отваряш капака и си пипаш плюсовата клема под червеното капаче - пред пасажера се пада - дали е горещо. Ако е - отиваш да ти оправят този възел - има лош контакт там. Чел ли си я и за грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 И зареждането къде го мерите - на акумулатора или някъде другаде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 26 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Извинявам се за забавянето, но днеска успах да влезна да прочета отговорите както и да си заредя акумулатора :) , зареждането го мерихме на акумулатора , това за плюся ще го видя и ще пиша . На диагностика не показа нищо , миналата зима преди да сменя акумулатора я закачих след едно такова падане и ми изписа че някакъв модул се е опитвал да стартира в 3 през ноща , това възможно ли е да се базика някои модул и да прави мизерии , също така имам и проблем със средния стоп и външния ляв стоп (лед е) , някой от предишните собственици го е преправял и сега ту свети , ту не :Д , дали е възможно да правят те номера , въпреки че не мога да хвана утечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 На ръба какво значи, ако има над 13.5 на акумулатора е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 (Редактирано) 13.5V е вече малко под ръба. Аз бих сложил ръба на около 13.75V, а добрето над 14V. Иначе не е проблем да се зареди акумулатор на 100% с 13.5V, само че ще отнеме значително повече време отколкото ако е над 14V. От там идва и проблема с недозареждане при каране на по-къси разстояния. Възможно е да е заради прословутата загряваща клема. Редактирано 26 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 така е, аз по-скоро имах предвид, че ако има над 13.5 едва ли проблема е, че не се зарежда чак толкова, че да падне и да се търси друг проблем. Освен това на тия коли е така направено, че като е студено дава доста над 14 даже 14.5. Би трябвало ако сега е 13.5 в студа да отива към 14. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Колата не зарежда акумулатора само с над 14 в, сооред колко е разреден, в началопт винаги е малко по-високо, после спада. Сложен е алгоритъма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 @Vachkov и аз съм чул за такъв модъл но къде как незнам и аз имам същия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 може да ти прави проблем и battery regulator модулът - той е между акумулатора и бронята и е вързан за самия акумулатор с дебел кабел. Той управлява много неща и следи напрежението. Понякога вътре в него стават студени спойки и започва да дава проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 (Редактирано) @OvivO аз този дебел кабел гледах и е вързан на купето минус но не съм видял модул Редактирано 4 Ноември 2019 от rs66666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 коя година ти е колата? Фейслифт май го нямат. Иначе е отзад между акумулатора и бронята, като вдигнеш кората в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 @OvivO 2009 ми е колата .. трябва ли да кодирвам акулуматора след сменяне да не би да е от това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 И фейса има тоя модул на същото място си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 От опит установих че зимно време ако колата се кара на къси разстояния или рядко, задължително иска един път в месеца заряд 12 часа на акумулатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 (Редактирано) @sunshai аз всеки ден си я карам по магистрала около 60 км днеска пак колата е студена пак не пали беше на 100% един път завъртя и падна на 10% Редактирано 5 Ноември 2019 от rs66666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 имаш утечка, пипна ли си плюсовата клема отпред пред пасажера? сутрин на колко процента ти е акумулатора в MMI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 (Редактирано) Аз казвам какво ми се е случило на мен...Закарай колата на колега "електричар" да я закачи на мултицет ,първо да се установи имали утечка ,и след това има други стъпки за решение на проблема! Плюсовата клема може да е проблем за пълна зарядка ,но няма отношение към утечка!!! Редактирано 5 Ноември 2019 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 3 hours ago, chefoukr said: И фейса има тоя модул на същото място си е. как представлява този модул ? @OvivO беше на 100% и клемата си беше нормално няма такиви еликтричари в чужбина(Белгия) освен Ауди сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Така де моя грешка че е на същото място.И аз нямам модул на масата както предифейса.Тънкото кабелче от минуса отива към плюсовата клема и там е няква кутия.Но като се замислих при адаптацията на акумулатора с vcds фейса няма 61 меню а през 19 cangateway. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Адаптацията е през 19, защото е фейс.Кодирането на акомулатор, също е важно, за да знае модула какъв е акомулатора и че е нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 моля ви савет да не би да е бушон или модул защото нямам звук губи ток от това може би ? имам звук само когато времето е много топло иначе когато е студено никакъв звук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 От колко време я имаш колата?По грешките излиза че май месец е откачано DSP възможно сменяно с друго и хака компонент протекшана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rs66666 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 колата така си я купих преди 5 месеца и веднага направих диагностика и видях тези грешки нали ако имам компонент протекшън пак трябва да има звук само някои говорители де.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Първо вземи смъкни тоя протекшън.То с това трябваше да почнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване