Jump to content

Проблем с утечка


Vachkov

Recommended Posts

Здравейте колеги , значи проблема е следния - колата е 3ка дизел бмк-а двигател и няма старт стоп система и често ми пада акумулатора , минала година съм сложил нова варта 110 ампера 900 и нещо стартов силвър дайнамик , динамото го мерих и зареждаше на ръба , ходих на майстор и зачисти "маси по купето " и сега е ок , мерих утечка но няма , и той мери утечка и няма , но акумулатора си пада , някакви идей ? Често карам на малки разстояния примерно 3 седмици всеки ден по 2-3 км , но в месеца един или 2 пъти карам и на дълго , незнам дали това би било проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като си я карал, спираш, отваряш капака и си пипаш плюсовата клема под червеното капаче - пред пасажера се пада - дали е горещо. Ако е - отиваш да ти оправят този възел - има лош контакт там.

Чел ли си я и за грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за забавянето, но днеска успах да влезна да прочета отговорите както и да си заредя акумулатора :)  , зареждането го мерихме на акумулатора , това за плюся ще го видя и ще пиша . На диагностика не показа нищо , миналата зима преди да сменя акумулатора я закачих след едно такова падане и ми изписа че някакъв модул се е опитвал да стартира в 3 през ноща , това възможно ли е да се базика някои модул и да прави мизерии , също така имам и проблем със средния стоп и външния ляв стоп (лед е) , някой от предишните собственици го е преправял и сега ту свети , ту не :Д , дали е възможно да правят те номера , въпреки че не мога да хвана утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.5V е вече малко под ръба. Аз бих сложил ръба на около 13.75V, а добрето над 14V. Иначе не е проблем да се зареди акумулатор на 100% с 13.5V, само че ще отнеме значително повече време отколкото ако е над 14V. От там идва и проблема с недозареждане при каране на по-къси разстояния.

 

Възможно е да е заради прословутата загряваща клема.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, аз по-скоро имах предвид, че ако има над 13.5 едва ли проблема е, че не се зарежда чак толкова, че да падне и да се търси друг проблем.

 

Освен това на тия коли е така направено, че като е студено дава доста над 14 даже 14.5. Би трябвало ако сега е 13.5 в студа да отива към 14.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не зарежда акумулатора само с над 14 в, сооред колко е разреден, в началопт винаги е малко по-високо, после спада. Сложен е алгоритъма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

може да ти прави проблем и battery regulator модулът - той е между акумулатора и бронята и е вързан за самия акумулатор с дебел кабел. Той управлява много неща и следи напрежението. Понякога вътре в него стават студени спойки и започва да дава проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коя година ти е колата? Фейслифт май го нямат. Иначе е отзад между акумулатора и бронята, като вдигнеш кората в багажника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опит установих че зимно време ако колата се кара на къси разстояния или рядко, задължително иска един път в месеца заряд 12 часа на акумулатора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sunshai аз всеки ден си я карам по магистрала около 60 км днеска пак колата е студена пак не пали беше на 100% един  път завъртя и падна на 10%

Редактирано от rs66666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам какво ми се е случило на мен...Закарай колата на колега "електричар" да я закачи на мултицет ,първо да се установи имали утечка ,и след това има други стъпки за решение на проблема!

Плюсовата клема може да е проблем за пълна зарядка ,но няма отношение към утечка!!!

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, chefoukr said:

И фейса има тоя модул на същото място си е.

как представлява този модул ?

@OvivO беше на 100% и клемата си беше нормално

няма  такиви еликтричари в чужбина(Белгия) освен Ауди сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де моя грешка че е на същото място.И аз нямам модул на масата както предифейса.Тънкото кабелче от минуса отива към плюсовата клема и там е няква кутия.Но като се замислих при адаптацията на акумулатора с vcds фейса няма 61 меню а през 19 cangateway.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптацията е през 19, защото е фейс.
Кодирането на акомулатор, също е важно, за да знае модула какъв е акомулатора и че е нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля ви савет да не би да е бушон или модул защото нямам звук

20190513_090128.jpg

губи ток от това може би ?

20190513_084240.jpg

имам звук само когато времето е много топло иначе когато е студено никакъв звук

20190513_084252.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колко време я имаш колата?По грешките излиза че май месец е откачано DSP възможно сменяно с друго и хака компонент протекшана.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата така си я купих преди 5 месеца и веднага направих диагностика и видях тези грешки

нали ако имам компонент протекшън пак трябва да има звук само някои говорители де..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...