tarikata_cs Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Здравейте, Смятам да закупя Ауди А5 2011г. 2.0 ТФСИ 211к.с. куатро с 8 степенен автоматик.Бих искал да разбера какво е мнението Ви за въпросния модел,също така за 8 степенния автоматик.Бях харесал друго със 7 степенен S tronic ,но прочетох,че бил много проблемен. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Демек искаш да си купиш 2.0 тфси с мултитроник на предно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 24 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 (Редактирано) Това питам ,колата се води с 8 степенен типтроник.На 2.0ТФСИ куатро дали е читав ?! Колата е на 130х.км и в от Щатите. Редактирано 24 Октомври 2019 от tarikata_cs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Ааа тя е типтроник значи. Ще изчакап колегите да се изкажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Типтроника е читав но може да има изненади от мотора. Виж в карфакса дали са правени акции по него и виж дали колата е била тоталка преди да дойде тук. За някои коли още се намират снимките от търговете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 24 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 WAUMFBFR3BA033473.pdf WAUMFBFR3BA033473 2.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Щом са сменили клапана и са ъпдейтнали софт-а значи е харчила масло все пак, което не е добре. Аз лично не съм чувал това да е помогнало на някого, но щом до 76к км. не е правено друго може пък и да е свършило работа в случая, или поне разхода да не е висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 24 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2019 Горе е писал, че е на 130 000 км. Ти трябва да си решиш дали да взимаш, има 50/50 шанс да правиш ремонт за няколко хиляди. Ако това не те притеснява я взимай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 25 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Не е проблема за парите.Това ми звучи абсурдно да се прави ремонт на тези км. ... Значи в единия случай отказах друга заради S tronic ,сега заради ремонт на двигател . Нещо се излагат от Ауди мн.сериозно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Какво ми е на с-троника ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Скъп за поддръжка за това което предлага. Всеки път ли искаш да ти се обяснява, Партишки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2019 Скъп бил за поддръжка пхахах. Те аудитата не са за скъсаняци, всеки път ли да се обяснява? Взимайте шкоди, хубави били. Тая тема е петъчна явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Чакай да ти го обясня като за тебе, строника е като мултиторника, супер е само да не е твой да го поддържаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 (Редактирано) Поддръжката на Мултитроника е супер евтина, трябва само да сменяш маслото на всеки 60 хил. км, което излиза около 150 лв. с труда. Ремонта е скъп, но той е за хора които не знаят нищо за този автоматик и го купуват вече развален. Няколко такива примера във форума само от последните 6 месеца! Само като видя тема за Мултитроник започваща с въпроса "Нормално ли е...", вече е ясна работата и отговора почти винаги е: "Не е нормално, пробутали са ти умиращ." Редактирано 26 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 1 hour ago, soult@ker said: Чакай да ти го обясня като за тебе, строника е като мултиторника, супер е само да не е твой да го поддържаш. На мен няма какво да ми обясняваш, аз такава кутия карам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 On 10/25/2019 at 2:37 PM, tarikata_cs said: Не е проблема за парите.Това ми звучи абсурдно да се прави ремонт на тези км. ... Значи в единия случай отказах друга заради S tronic ,сега заради ремонт на двигател . Нещо се излагат от Ауди мн.сериозно Колкото се излагат от Ауди, точно толкова се излагат и поребителите, които пестят по няколко долара от смяна на масло. Кутията с 6 цилиндров мотор е много добре, предполагам, че и с 2.0 ще е така. "Ремонтът" на мотора е нищо на фона на консумативите, таксите и горивото за една година. "ремонт" е в кавички, защото ако е само разхода на масло си е за кавички , ако е карана дълго време така ...... След "ремонт" ако продължи да се кара с оригинално масло и смяна на по 30к км ще се докара бързо до следващ ремонт..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 1 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2019 Прави ми впечатление, че все по често тия теми заприличват на “абе ако си купя тази къща за 2500000 дали ще и падне покрива”? абе купувате премиум втора употреба за не малко пари деба. Като си решил да взимаш отиваш там, където можеш да го видиш, покараш, инспектираш и ако ти хареса го отнасяш. За какво са тия теми във форуми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване