Jump to content

Губи антифриз


Martoni

Recommended Posts

Прави се тест за изгорели газове в антифриза. Ако няма се надува системата под налягане и се търси теч.

Link to comment
Share on other sites

Тия прекрасни лейки на всевъзможни флуиди, имат навика да текат между главите от едно палаво уплътнение на охладителя, на бегла стойност 400 лева ново. И се разкокошинва всичко в средата. Едно от многото благинки на големия душегуб.

 

https://www.audi-sport.net/xf/threads/coolant-leaking.355977/

 

34 ти пост, човекът е показал нагледно какво се случва.

2018-11-23-12-00-22-eng-jpg.172308

img_0631-jpg.169341

Edited by FSH
Link to comment
Share on other sites

Проблема се появи след смяна на антифриз в Ауди сервиз. Може би не са затегнали нещо. От къде се пуска антифриза за да проверя ?!!! Ако е проблема в уплътнение с добавка няма ли да се реши проблема ? 

Link to comment
Share on other sites

преди 44 минути, Martoni написа:

Ако е проблема в уплътнение с добавка няма ли да се реши проблема ? 

Ама да разбира се.:hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, Martoni написа:

Проблема се появи след смяна на антифриз в Ауди сервиз. Може би не са затегнали нещо. От къде се пуска антифриза за да проверя ?!!! Ако е проблема в уплътнение с добавка няма ли да се реши проблема ? 

След като проблема се е появил в Ауди сервиз, защо не им я закараш обратно, да си оправят бакиите? 

В този форум останахме само карачи на б3-б4, а3-а4 и то до 98-а година.

Единственият масон оцелял е Малката Булка, караща У6 (урод 6).

Link to comment
Share on other sites

преди 13 минути, Deeper написа:

След като проблема се е появил в Ауди сервиз, защо не им я закараш обратно, да си оправят бакиите? 

В този форум останахме само карачи на б3-б4, а3-а4 и то до 98-а година.

Единственият масон оцелял е Малката Булка, караща У6 (урод 6).

А ти пробвал ли си да обясниш на техник, че проблема е въникнал след неговия ремонт. Това е същото като случая от последния месец с докторите и починалото дете в София. Нали чу, детето си е виновно, щото се е разболяло...

Link to comment
Share on other sites

Да, пробвал съм и съм успявал да ти кажа.

Вземи пробвай и ти. По немско съм чувал, че по лесно ставали нещата дори! 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Светни с фенерче между двете глави ако има антифриз ще падне разглобяване има един смотан термостат дето обича да протича

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

И аз минах през това ремонтче. Но смених само гарнитурки над и под охладителя. За сега не тече от други места. Като се разтече и на помпата с термостата ще и дойде реда.

4, 9 , 1 и 19 :)

П.с Допълнително и уплътненията на колектора. Всичко 100 кинта и ден работа.

20200407_184909_copy_768x1024.jpg

20200407_184904_copy_768x1024.jpg

20200407_165259_copy_768x1024.jpg

IMG-8f12abe8b60698d578c948db1090ae85-V_copy_768x1365.jpg

Edited by Nikolay Tanchev
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Може ли номера на гарнитурите, клапана и охладителя? Също така - предполагам и гарнитури/уплътнения на всмукателен колектор също се сменят? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...