Jump to content

Два филтъра за купето?


nakata6

Recommended Posts

Колеги здравейте и честита Коледа! Попаднах на видео в YouTube на А4 б8 allroud има и външен филтър под кората за + за подаване за ток, прилагам и линк, въпроса ми е само allroud ли има два или всички б8, преди да тръгна да разглобявам кората. Благодаря 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги може да се импровизира с някакъв филтърен материал за едри прахови частици, иначе всичката гняс се набива директно в турбината.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   

Да адмирации  колега nakata6 за тази тема. Мисля че много малко от притежателите на A4 B8 имат такъв външен филтър преди вентилатора и поленовия филтър на купето, а той разбира се е изключително полезен.

Предлагам малко инфо. което открих в YouTube но е на полски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колеги и аз се разрових явно всички имаме само една решетка, очудвам се на тази недомислуца на Audi... При АUDI всичко е от качествен материал и сглобка но как са могли да сложат само решетка преди турбината, но факт. ИМА ТАКЪВ ФИЛТЪР САМО В EBAY АМАЗОН И ДРУГИ САЙТОВЕ, НО В БЪЛГАРСКИ САЙТОВЕ ЛИПСВА, ЕТО И ЛИНК КОЛЕГИ АЗ ЛИЧНО МИСЛЯ ДА СИ ПИРЪЧАМ  https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F123734858276

Или просто напишете в Google : 8KD819441

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с едно филтърно платно, което колегата Крематор ми даде и въобще не го мисля, важното е да спира едрия боклук, за другото явно немеца е сметнал, че е достатъчно защитено. С това двойно филтриране какво се цели, че не схващам? То остава и горивата да си филтрираме допълнително... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора на вентилатора е изложен на всички боклуци! И за това често дефиктира. Аз също поръчах и ще сложа доп. Филтър не струва много. 

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.12.2019 г. at 13:17, Милчев написа:

 

Колега от ebay ли го поръча

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е любопитно, ако  филтърът не е с лиценз на ВАГ, откъде са взели артикулен номер, защото този кош, където се поставя си е доста специфичен, че да кажем ето на - съвпада?.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Мексико и Китай е предназначен като цяло втория филтър. 

 

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/409242-Additional-cabin-filter-discovered!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги то малко нож с две остриета май, мислите ли че този допълнителен филтър може да затрудни работата на климатика и на моторчето 

И да има по малък приток на въздух смисъл на степен 6 да духа като на степен 4

Редактирано от nakata6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно ще разбереш, като си монтираш един диференциален манометър... ;)
Шегувам се, разбира се, че ще има, колкото е по-запушен филтърът, толкова по-малко въздух ще постъпва към турбината, тоест ще се намали дебита на постъпващия въздух към купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така, ще има минимално намален дебит при инсталиран нов филтър, и повече намален дебит на въздух към вентилатора при замърсен или стар филтър. Но аз лично ще си сложа филтъра и препоръчвам това, защото всички знаем по какви "пътища" се движат автомобилите ни тук. Спокойно може да се проверява състоянието на филтъра, ако се почувства намален дебит, пък и от audi сигурно са дали някакъв период за подмяна. Разбира се това ще се случва много по често ако колата се движи по прашни и мръсни пътища, често или постоянно се паркира на сянка под дърветата и др. подобни.

Желая на всички колеги Весело посрещане на Новата 2020 !!! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б6цата там си беше филтърът по принцип и не знам кой педал смотан реши, че трябва да е след турбината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.01.2020 г. at 2:22, Aleks67 написа:

На Б6цата там си беше филтърът по принцип и не знам кой педал смотан реши, че трябва да е след турбината...

Точно така 😁, такива са си.  Но нали всички знаем за програмираното остаряване - трябва да се купуват нови автомобили. "Великите" инженери са сметнали това за необходимост да преместят вътре филтъра заради пасажерите. Отвън е можело да има по-груб филтър предпазващ оборудването поне, да ама не.

За Много Години и Честита 2020г. на всички колеги !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години! :)
Като се замисля, едва ли ще окаже чувствително влияние, колкото и да е запушен...  И след тази дискусия, вероятно доста колеги ще се оборудваме с дабъл филтъринг... ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да споделиш впечатление после колега, отностно подаването на въздух в купето дали си е всичко ок

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...