Jump to content

Покупка на А5 Въпроси


Recommended Posts

Не на празно у английско цените са от 2.5к ...

Това се опитах и аз да подам като съвет, но Цецо нещо се хвана на Ганкино, а той можел само право ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята а5 се продава, с доста екстри е, но навремето си я търсих точно с ръчни скорости и не знам дали това е проблем за автора на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си продаваш колата, що не хвърли направо линк към обявата?

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/31/2019 at 9:51 PM, congo said:

При двигателите произведени преди 2011 година има проблем с помпата за високо налягане. Има сервизна акция от Ауди но не при всички мотори е правена. Проблема се изразява в задиране на помпата, от там стружки в горивната система. Цени на ремонти от 5000 до 8000лв. Цена на помпа от 1000 за втора употреба до 2600лв за нова.

Има ли информация коя ревизия на помпата гарантирано не прави проблеми?

Иначе нова помпа на Бош, актуална ревизия е 1000лв с връщане на старата.

едит: и се сменя за минути.

 

Проблемите на този мотор за мен са свързани основно с екологията - скъп, сложен и на неудобно място ЕГР и ДПФ.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, AKB FAN написа:

Ако си продаваш колата, що не хвърли направо линк към обявата?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11564761797117719&slink=du27o9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, 1948 said:

 Дай му сега на човека и повече информация, какво е правено, какво не е . Какво е състоянието на автомобила (ясно е, че е перфектно) по принцип.

Мисля, че при тоз мотор, ръчните са нещо, с което може да се живее спокойно. 

Редактирано от AKB FAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 5г откакто е при мен съм сменил 2 датчика, съединител с маховик, акумулатор,комплект пистов ремък,бравите на вратите и 1 накладки. Това е, слава богу нищо сериозно. Относно ръчните скорости, на мен лично ми харесва, не са къси предавките и се кара много приятно.

Редактирано от 1948
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не братле, колата ти е 12 годишен дизел. Имаш я от 5. Обявена е на 204000км.

Ако имаш сервизна история, доказваща километрите би било добре, но въпреки всичко, дори и да е така всичко което е изброено по горе трябва да бъде подменено :)

В най-добрият случай, колата ти е на двойно повече километри и някой някога го е правил това НО .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, 1948 написа:

Личи си,че си доста компетентен

Е как, регнат е преди 2 седмици и пише във всички възможни теми по всички възможни раздели, дали не е наясно с нещата... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се напрягай с мислене пампо.

Колкото инда е тъп Дийпъра е прав, точно си е време за смяна на големите неща което е нормлано за 12 годишен дизел. Салона муе потресаващ, или не е поссържан или е на двойно километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по такива причини избягвах да пиша за колата във форума, че има доста псевдо разбирачи, които се изказват крайно неподготвени, но уви... Автомобилът има пълна сервизна история, но гурутата ми обясняват, че е на двойно километри.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът е само с вътрешен ес-лайн или бъркам?

"S-line модел с богато оборудване от екстри" може ли по-подробно да бъдат описани екстрите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...