Jump to content

Относно стопени бушони къси светлини


JoroA

Recommended Posts

Батеее, това, че се занимаваш с електроника, не означава, че разбираш от автомобили....особено с изискванията към конструирането им.

Ще ти дам хипотетична ситуация  с инцидент и счупен фар, от който окъсява инсталацията.. 

Последващото развитие, оставям на теб. 

Избираш единия от двата варианта

1. да  смениш фара и да не можеш да смениш бушона.

Втори.  Да не згори бушона...и да не можеш да го извадиш. 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой е този герой на тази хипотетична ситуация, който хем може да смени цял фар, хем не може да отпои едно бушонче? И кой пък му е дал фар да сменя?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toй очевидно не се занимава с електроника, иначе щеше да знае какво се случва с калая от вибрациите и ниските температури. Не случайно по колата няма нито едно запоено кабелно съединение. Нашичкия е обикновен полу-грамотен лаладжия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, а ти си големия експерт, нали? Затова ли постоянно те банват админите, да не ги засенчваш с познанията си? 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, по темата: не си прав за вибрациите и ниските температури.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното конструктивно преднзначение на бушоните е да горят, а основната манипулация с тях е подмяната им.

По тая ти твоя логика...

Аз гума на път (с кола)съм сменял  само един път, що ли да не си заваря болтовете...ще навивам гайки...за кво...ще ги парна с електрожена, и яз като любител заварчик мога да си го позволя. Или друго, що не си запоя крушките,  за кво са ми тия фасонки, само се разхлабват и окисляват. Крушките и без това не горят, пък на новите  са с диоди, директно са запоени. Даже са предвидили, централната пъпка на всички крушки е запоена за жичката в балона, кво по лесно да к лепна едно кабелче отдолу.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не говорим по принцип, а просто за един бушон от 40 с развалено гнездо и конкретно в случая на автора на темата. Разбира се че не е добра идея да се запоят всички бушони, но само 1 от 40 не е проблем в конкретната ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е интересно да споря с теб. Булката по-горе поне може да спори и аргументите му са валидни. Твоето е само заяждане.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро гледам да не си губя времето с такива като тебе, на които живота е толкова лош, че единственото им удоволствие е да дразнят другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 17 часа, Malkata bulka написа:

Основното конструктивно преднзначение е да горят,

Така е.

Преди 17 часа, CVT написа:

, но само 1 от 40 не е проблем в конкретната ситуация.

А дали знаеш, че във VAG групата като основно правило е ДА НЕ СЕ ЗАПОЯВА НИЩО в такива съединения?

Поредния по-умен от инженерите ли имаме тук?

Преди 17 часа, CVT написа:

а просто за един бушон

А на мен в техникума ми обясняваха, че се казват предпазители. Ддддейба... :hilezh:

Редактирано от FSH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след този техникум не си разбрал че бушон и предпазител е едно и също? 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, CVT написа:

И след този техникум не си разбрал че бушон и предпазител е едно и също? 😆

 

Не, техникумът е първото място, където става ясно, че бушон го казва баба ти, а научното наименование е предпазител и така е редно да се нарича този елемент в електрическата верига. Ако не си баба ти, разбира се....

С други думи, имайки претенции за нещо, е редно да се изразяваш технически.

Друго неясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, също не е ясно колко често си отваряш профили защото те банват. Не е и ясно в този профил защо използваш снимката на колегата @cokesucker😆😆😆

 

А защо те баннаха последно? Едва ли е заради използване на научни понятия в бита. 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...