Malkata bulka Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 (Редактирано) Батеее, това, че се занимаваш с електроника, не означава, че разбираш от автомобили....особено с изискванията към конструирането им. Ще ти дам хипотетична ситуация с инцидент и счупен фар, от който окъсява инсталацията.. Последващото развитие, оставям на теб. Избираш единия от двата варианта 1. да смениш фара и да не можеш да смениш бушона. Втори. Да не згори бушона...и да не можеш да го извадиш. Редактирано 8 Януари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 (Редактирано) И кой е този герой на тази хипотетична ситуация, който хем може да смени цял фар, хем не може да отпои едно бушонче? И кой пък му е дал фар да сменя? Редактирано 8 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Toй очевидно не се занимава с електроника, иначе щеше да знае какво се случва с калая от вибрациите и ниските температури. Не случайно по колата няма нито едно запоено кабелно съединение. Нашичкия е обикновен полу-грамотен лаладжия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 (Редактирано) Да бе, а ти си големия експерт, нали? Затова ли постоянно те банват админите, да не ги засенчваш с познанията си? 😆 Редактирано 8 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 По темата имаш ли да кажеш нещо? Всъщност по-добре недей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 (Редактирано) Добре, по темата: не си прав за вибрациите и ниските температури. Редактирано 8 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 (Редактирано) Основното конструктивно преднзначение на бушоните е да горят, а основната манипулация с тях е подмяната им. По тая ти твоя логика... Аз гума на път (с кола)съм сменял само един път, що ли да не си заваря болтовете...ще навивам гайки...за кво...ще ги парна с електрожена, и яз като любител заварчик мога да си го позволя. Или друго, що не си запоя крушките, за кво са ми тия фасонки, само се разхлабват и окисляват. Крушките и без това не горят, пък на новите са с диоди, директно са запоени. Даже са предвидили, централната пъпка на всички крушки е запоена за жичката в балона, кво по лесно да к лепна едно кабелче отдолу. Редактирано 8 Януари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Тук не говорим по принцип, а просто за един бушон от 40 с развалено гнездо и конкретно в случая на автора на темата. Разбира се че не е добра идея да се запоят всички бушони, но само 1 от 40 не е проблем в конкретната ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 26 minutes ago, CVT said: Добре, по темата: не си прав за вибрациите и ниските температури. Защото...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 (Редактирано) Не ми е интересно да споря с теб. Булката по-горе поне може да спори и аргументите му са валидни. Твоето е само заяждане. Редактирано 8 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Точно така. Като си технически некомпетентен е най-лесно да се фръцнеш по женски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 По-скоро гледам да не си губя времето с такива като тебе, на които живота е толкова лош, че единственото им удоволствие е да дразнят другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 (Редактирано) Преди 17 часа, Malkata bulka написа: Основното конструктивно преднзначение е да горят, Така е. Преди 17 часа, CVT написа: , но само 1 от 40 не е проблем в конкретната ситуация. А дали знаеш, че във VAG групата като основно правило е ДА НЕ СЕ ЗАПОЯВА НИЩО в такива съединения? Поредния по-умен от инженерите ли имаме тук? Преди 17 часа, CVT написа: а просто за един бушон А на мен в техникума ми обясняваха, че се казват предпазители. Ддддейба... Редактирано 9 Януари 2020 от FSH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 (Редактирано) И след този техникум не си разбрал че бушон и предпазител е едно и също? 😆 Редактирано 9 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 преди 42 минути, CVT написа: И след този техникум не си разбрал че бушон и предпазител е едно и също? 😆 Не, техникумът е първото място, където става ясно, че бушон го казва баба ти, а научното наименование е предпазител и така е редно да се нарича този елемент в електрическата верига. Ако не си баба ти, разбира се.... С други думи, имайки претенции за нещо, е редно да се изразяваш технически. Друго неясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 (Редактирано) Да, също не е ясно колко често си отваряш профили защото те банват. Не е и ясно в този профил защо използваш снимката на колегата @cokesucker. 😆😆😆 А защо те баннаха последно? Едва ли е заради използване на научни понятия в бита. 😆 Редактирано 9 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts