Jump to content

обтяжна агренажна ролка


GoroP

Recommended Posts

Тази снимка е на друг вид двигател - с водна помпа , а не с маслена помпа към агренажа.  Обтегача и обтяжната ролка садруги. Моят мотор е 150 к.с. бензин , 1.8Т. Колелото на маслената помпа е доста по-голямо от това на снимката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е 1.8 т ,просто друга, но подобна версия ,идеята е че газовия обтегач е нов,а твоя е стар.Вероятно блокира и претоварва ролката. Разстоянието между обтегача и вилката на обтяжната ролка е прекалено голямо или поне така изглежда.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше стар метод за пробване за натягането на ремъка трябва да може да се извърти самия ремък на 90 градуса. Два пъти съм го сменял и не съм сменял самия обтегач и вече над 100 000 км. Не съм имал проблем.

 Хем че първият път бях го натегнал според ауто дата и беше пренатегнат. Но с първото палене и се усеща.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес в поредния сервиз, след като ги запознах с историята за чупещите ми се обтяжни  ролки, майсторите се за интригуваха.

Дадох данни за колата от големия талон. Провериха в оригинална програма на Ауди и ми казаха следното:

За този двигател е спряно производството на оригинален вид ремъци и най-вероятно предишните  3 пъти са слагали

алтернативни, но не съвсем същите като оригиналния ремък - вероятно с друг брой зъби или друг профил на зъба.

Пишело го като забележка в програмата.

Двигателят е от типа ATW  - по талон и на капака на главата до бобините има на хартия изписан целия номер,

а пък на главата до датчика в предния край на втория вал е точкувано с център AWM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, въпреки всички дотук събрани мнения от около 40 сервизни монтьори квартални и по-специализирани в ремонт на двигатели на Ауди двигатели, смятам, че причината за влошаването на всеки нов преход до пръскането на ролката е следната:

При рязко вдигане на оборотите /колата е автоматик, но първите два пъти ме остави на АМ при рязко ускоряване при изпреварване/ се случва следното - от изхабения хидравличен обтегач /комплект/ се получава недопустима десинхронизация между двата вала. Един или повече от цилиндрите работят против правилата и следва детонация - респективно нарушаване плавността на въртене на коляновия вал. Тези смущения чрез все още здравия зъбен ремък се стоварват върху обтегача и обтяжната ролка, като по-слабият се чупи.

 Бъркам ли някъде?

Трябва да се смени поне вътрешната верига между валовете /защото само при преход към високи обороти идват проблемите/!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По- добре се заимавай с това, с което си се занимаваш, остави техниката на знаещите. Т'ва " Един или повече от цилиндрите работят против правилата и следва.......", не може дори да се коментира.......

Купи си нормални части (тоя път ПЪЛЕН комплект), ела да ти ги сменя и ролката ще те надживее.

А коя е "външната" верига?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NIKO, благодаря, че все пак имаш търпението да прочетеш. Но чети по-внимателно и гледай снимките на счупеното.  Имаш данните на двигателя ми - посочи верните номера за елементите при обслужването. Не искам да си мисля, че ти ще си причината за следващото чупене, защото виждам у теб същото самочувствие като при предишните ми монтьори, които сега се чудят къде да се заврат от срам.

Тук проблемът е специфичен и се случва рядко - 75%  дори от старите майстори  ще имат 2-ка на изпита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно не мога да дам идея, но не вярвам за кола 2000г да не се прави точния ремък и ролки. Точно консумативи не е възможно.

 

Може ли нещо да блокира за момент разпределителния вал? Само това ми идва на акъла. Не знам дали има водна помпа на тоя ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

така че въпросът е какъв е правилният ангренажен копмплект за двигателя тип  ATW с монтирана

глава от тип AWM ??? Очевидно до 112 х. км преди първото обслужване в НРБ е бил такъв.

Съжелявам 1000 пъти, че не си поисках старите части тогава.

Хора помагайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен(!) си със същия комплект като за АЕВ.  Не виждам причина да не изкарва необходимите километри след правилен монтаж. Двигателя ти е същия. 

Пробвал ли си да отидеш в представителство на Ауди с номера на рамата и да ти дадат оригиналните номера на частите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслената помпа се върти от  вал, който се зацепва към ангренажния ремък. Още от началото на 80-те години се ползва този тип при фв/ауди 1,6 и 1,8. Не виждам какво толкова се филмирате......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ще удърви повдигачите и ще избяга компресията, без да удари клапаните в буталата. Това още преди да е загрял мотора.  Други въпроси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...