GoroP Публикувано 22 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 Тази снимка е на друг вид двигател - с водна помпа , а не с маслена помпа към агренажа. Обтегача и обтяжната ролка садруги. Моят мотор е 150 к.с. бензин , 1.8Т. Колелото на маслената помпа е доста по-голямо от това на снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 Ти май не си си виждал мотора разхвърлян? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 (Редактирано) И това е 1.8 т ,просто друга, но подобна версия ,идеята е че газовия обтегач е нов,а твоя е стар.Вероятно блокира и претоварва ролката. Разстоянието между обтегача и вилката на обтяжната ролка е прекалено голямо или поне така изглежда. Редактирано 22 Февруари 2020 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 24 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2020 (Редактирано) Имаше стар метод за пробване за натягането на ремъка трябва да може да се извърти самия ремък на 90 градуса. Два пъти съм го сменял и не съм сменял самия обтегач и вече над 100 000 км. Не съм имал проблем. Хем че първият път бях го натегнал според ауто дата и беше пренатегнат. Но с първото палене и се усеща. Редактирано 24 Февруари 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 9 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Днес в поредния сервиз, след като ги запознах с историята за чупещите ми се обтяжни ролки, майсторите се за интригуваха. Дадох данни за колата от големия талон. Провериха в оригинална програма на Ауди и ми казаха следното: За този двигател е спряно производството на оригинален вид ремъци и най-вероятно предишните 3 пъти са слагали алтернативни, но не съвсем същите като оригиналния ремък - вероятно с друг брой зъби или друг профил на зъба. Пишело го като забележка в програмата. Двигателят е от типа ATW - по талон и на капака на главата до бобините има на хартия изписан целия номер, а пък на главата до датчика в предния край на втория вал е точкувано с център AWM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 9 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 10 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 Според мен, въпреки всички дотук събрани мнения от около 40 сервизни монтьори квартални и по-специализирани в ремонт на двигатели на Ауди двигатели, смятам, че причината за влошаването на всеки нов преход до пръскането на ролката е следната: При рязко вдигане на оборотите /колата е автоматик, но първите два пъти ме остави на АМ при рязко ускоряване при изпреварване/ се случва следното - от изхабения хидравличен обтегач /комплект/ се получава недопустима десинхронизация между двата вала. Един или повече от цилиндрите работят против правилата и следва детонация - респективно нарушаване плавността на въртене на коляновия вал. Тези смущения чрез все още здравия зъбен ремък се стоварват върху обтегача и обтяжната ролка, като по-слабият се чупи. Бъркам ли някъде? Трябва да се смени поне вътрешната верига между валовете /защото само при преход към високи обороти идват проблемите/! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Март 2020 Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 По- добре се заимавай с това, с което си се занимаваш, остави техниката на знаещите. Т'ва " Един или повече от цилиндрите работят против правилата и следва.......", не може дори да се коментира....... Купи си нормални части (тоя път ПЪЛЕН комплект), ела да ти ги сменя и ролката ще те надживее. А коя е "външната" верига? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 10 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 NIKO, благодаря, че все пак имаш търпението да прочетеш. Но чети по-внимателно и гледай снимките на счупеното. Имаш данните на двигателя ми - посочи верните номера за елементите при обслужването. Не искам да си мисля, че ти ще си причината за следващото чупене, защото виждам у теб същото самочувствие като при предишните ми монтьори, които сега се чудят къде да се заврат от срам. Тук проблемът е специфичен и се случва рядко - 75% дори от старите майстори ще имат 2-ка на изпита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Март 2020 Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 А, добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 10 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 NIKO, благодаря ти пак. Интересувай се и ти от препатили като мен и от решенията на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Март 2020 Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 Конкретно не мога да дам идея, но не вярвам за кола 2000г да не се прави точния ремък и ролки. Точно консумативи не е възможно. Може ли нещо да блокира за момент разпределителния вал? Само това ми идва на акъла. Не знам дали има водна помпа на тоя ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 11 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 При този двигател е колело за маслената помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Март 2020 Доклад Share Публикувано 11 Март 2020 Маслената помпа е на ангренажния ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 22 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoroP Публикувано 16 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 така че въпросът е какъв е правилният ангренажен копмплект за двигателя тип ATW с монтирана глава от тип AWM ??? Очевидно до 112 х. км преди първото обслужване в НРБ е бил такъв. Съжелявам 1000 пъти, че не си поисках старите части тогава. Хора помагайте! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Според мен(!) си със същия комплект като за АЕВ. Не виждам причина да не изкарва необходимите километри след правилен монтаж. Двигателя ти е същия. Пробвал ли си да отидеш в представителство на Ауди с номера на рамата и да ти дадат оригиналните номера на частите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 На 11.03.2020 г. at 21:33, mshbul написа: Маслената помпа е на ангренажния ли? тука е дълбокото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Маслената помпа се върти от вал, който се зацепва към ангренажния ремък. Още от началото на 80-те години се ползва този тип при фв/ауди 1,6 и 1,8. Не виждам какво толкова се филмирате...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 и кво става като дигне налягане над допустимото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Първо ще удърви повдигачите и ще избяга компресията, без да удари клапаните в буталата. Това още преди да е загрял мотора. Други въпроси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 може, а може и да не е толкова, че да ги вдърви, а само да товари ангренажа. ама без мерки и теглилки в реалния живот само предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване