Tjdimitrovv Posted February 27, 2020 Report Share Posted February 27, 2020 (edited) Здравейте колеги! Извинявам се предварително, ако има друга такава тема, но потърсих и не намерих. Имам наскоро закупена А4 Б6 1.8T AVJ Quattro, но колата харчи страшно много масло и след проверка на турбото, стигнахме до извод, че е от клапаните (майсторите де, аз не разбирам много много от коли). Въпроса ми е, че цената за смяна на клапани, шлайфане на глава, гарнитури и т.н (без да стигаме до сегменти) отива почти 1000 лв. и то с някой отстъпки, което на мен въобще не ми се вижда нормално за 20 годишна кола. Исках да попитам, ако някой колега е правил подобен ремонт, колко приблизително му излезе, защото имам чувството, че доста ще се набутам и започвам да се чудя дали изобщо си заслужава. От малък съм фен на марката, но така си го набих с тая кола, че чак яд ме хваща, но се надявам да я стегна и да си я карам.. Edited February 27, 2020 by Tjdimitrovv Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladi Posted February 27, 2020 Report Share Posted February 27, 2020 В повечето случаи са разбити и водачите на клапаните, та ако ще правиш нещо, то по-добре сваляй главата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander alexandrov Posted February 27, 2020 Report Share Posted February 27, 2020 И аз съм в този филм. 20 клапана, 20 повдигача, водачи, гумички, гарнитура, болтове, май това беше към 650-700лв със сериозна отстъпка. Това е само за частите без труд. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razl Posted February 28, 2020 Report Share Posted February 28, 2020 Колко страшно много масло харчи на примерно на 1 000 км? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjdimitrovv Posted February 28, 2020 Author Report Share Posted February 28, 2020 6 hours ago, razl said: Колко страшно много масло харчи на примерно на 1 000 км? Примерно колега, до скоро беше 0.5л на 1000 а сега вече даже неща и да го засичам, щото май станаха повече. 21 hours ago, vladi said: В повечето случаи са разбити и водачите на клапаните, та ако ще правиш нещо, то по-добре сваляй главата. Ще се сваля главата и ще се шлайфа със сигурност, но все пак ми се стори адски много. Точно за свалянето и работата на шлайфистите само са казали между 350-450 лв...от там нататък труд на майстора, гарнитури и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
razl Posted March 5, 2020 Report Share Posted March 5, 2020 Старата ми Б4 16 клапана 140 кс също харчеше 500г на 1000км, ама си я карах 10 години и нищо не и пречеше... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjdimitrovv Posted March 5, 2020 Author Report Share Posted March 5, 2020 (edited) Да бе колега ама ако я настъпя и не се седи вътре, да не говорим на отворени прозорци. Доста понамирисва. Edited March 6, 2020 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted March 5, 2020 Report Share Posted March 5, 2020 Смени си и сегментите и биелните лагери, за да си сигурен, че всичко е наред. Свалиш ли главата, буталата излизат сравнително лесно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now