Jump to content

Вибрации и миризма 2.0 TDI BRD


DobrevST

Recommended Posts

 Вече 10 000км карам колата и не успях да отстраня играенето на обороти докато загрява (830-900), съответно това води до леки, но изнервящи поклащания на цялата кола и силно задушлива миризма на неизгоряла нафта, кояти идва от двигателния отсек (през ауспуха не се усеща нищо). Когато загрее до 85-90 градуса няма никакви проблеми. Torsion value e 1. Дюзите - 0,10-0,50 мс при 90гр, но докато играят оборотие на 1и и 4и цилиндър с малко надвишават 1-а. Тандем помпа проверена. Разходът на място със спряни консуматори е 1л/час. От време на време изпушва сиво синкав пушек, което не винаги е съпеоводено с миризма и последните 3000 км е загубила 1,5л антифриз, а течове не се установяват. Майстор предполага, че е от ЕГР охладителя. Някакви насоки от къде да почна? 

Редактирано от DobrevST
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да провериш показанията на температурните датчици, при напълно  студен  двигател  трябва да са близки на околната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проучи подробно, кой е най-доказания майстор в твоя регион. Свържи се и я носи там.В сервизите сега почти няма клиенти.  С тия симптоми някой "майстор" може да те вкара в страшен филм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.03.2020 г. at 17:38, DobrevST написа:

Някакви насоки от къде да почна? 

Намери из форума сервиза на @ifidik, чуйте се и отивай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В Сливен съм вече. Докато бях във Варна, ходих при ифидик, но той каза, че не се наема да я погледне, заради пиезодюзите. В английските форуми пишат за някакъв EGR рестриктор, като плочките за изолиране на егр, но с малка дупка. Казват, че след слагането ѝ и настройването на ремъка вибрациите са значително по-малко. По тази логика и цялостното изолиране на ЕГР би трябвало да помогне? 

Редактирано от DobrevST
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Торжъна го направи на 0 или -0.5 градуса, да не е +1. Твоя е двувалов мотор и от всмукателя чете показанията, демек трябва да видиш изпускателния вал дали е ок спрямо другия. Смени гумичките и ги натегни дюзите на 180 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@kpematop 

On 4/3/2020 at 1:49 PM, kpematop said:

 

 За да оправя torsion-a, всмукателния ли трябва да настроя и след него изпускателния или само изпускателния? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...