DobrevST Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 (Редактирано) Вече 10 000км карам колата и не успях да отстраня играенето на обороти докато загрява (830-900), съответно това води до леки, но изнервящи поклащания на цялата кола и силно задушлива миризма на неизгоряла нафта, кояти идва от двигателния отсек (през ауспуха не се усеща нищо). Когато загрее до 85-90 градуса няма никакви проблеми. Torsion value e 1. Дюзите - 0,10-0,50 мс при 90гр, но докато играят оборотие на 1и и 4и цилиндър с малко надвишават 1-а. Тандем помпа проверена. Разходът на място със спряни консуматори е 1л/час. От време на време изпушва сиво синкав пушек, което не винаги е съпеоводено с миризма и последните 3000 км е загубила 1,5л антифриз, а течове не се установяват. Майстор предполага, че е от ЕГР охладителя. Някакви насоки от къде да почна? Редактирано 28 Март 2020 от DobrevST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Може да провериш показанията на температурните датчици, при напълно студен двигател трябва да са близки на околната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 Проучи подробно, кой е най-доказания майстор в твоя регион. Свържи се и я носи там.В сервизите сега почти няма клиенти. С тия симптоми някой "майстор" може да те вкара в страшен филм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 На 28.03.2020 г. at 17:38, DobrevST написа: Някакви насоки от къде да почна? Намери из форума сервиза на @ifidik, чуйте се и отивай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 30 Март 2020 Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 Може би най-добрия вариант.Сега видях, че е от Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 30 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2020 (Редактирано) В Сливен съм вече. Докато бях във Варна, ходих при ифидик, но той каза, че не се наема да я погледне, заради пиезодюзите. В английските форуми пишат за някакъв EGR рестриктор, като плочките за изолиране на егр, но с малка дупка. Казват, че след слагането ѝ и настройването на ремъка вибрациите са значително по-малко. По тази логика и цялостното изолиране на ЕГР би трябвало да помогне? Редактирано 30 Март 2020 от DobrevST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Април 2020 Доклад Share Публикувано 3 Април 2020 Торжъна го направи на 0 или -0.5 градуса, да не е +1. Твоя е двувалов мотор и от всмукателя чете показанията, демек трябва да видиш изпускателния вал дали е ок спрямо другия. Смени гумичките и ги натегни дюзите на 180 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 14 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 @kpematop On 4/3/2020 at 1:49 PM, kpematop said: За да оправя torsion-a, всмукателния ли трябва да настроя и след него изпускателния или само изпускателния? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 всмукателния и после изпускателния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване