ads Публикувано 8 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 Е, забила ти е лявата (шофьорската) температурна клапа. На живи данни може да видиш работата ѝ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 (Редактирано) Достатъчно е, един от 'сичките тия темп. сензори да пръцне и цялата система става леле майко. А на "диагностика" не щат да излизат по принципь..... Редактирано 8 Юни 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 Когато единия ми температурен сензор беше умрял, имаше записана грешка. А дори и да не записва такава грешка, на живи данни може да си гледаш всички сензори, предполагам, лесно може да хванеш кой е виновния. При мен имат разлики в показанията си от повече от 5-6-7 градуса, но... явно не стареят еднакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 Е те трябва да имат малки разлики, всеки мери различен поток. Не знам, имах някакъв фантомен проблем на В5-ца, всички клапи бяха нови, а си духаше откъдето и както иска, без записвани ошибки. Почнах да сменям сензори един по един и след третия или четвъртия мисля, климатроника забаца по команда. На живо всичко уж наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2020 Ясно. Аз говоря за ляв и десен темп. датчик въм въздуховода за краката. Там би трябвало температурата на въздушния поток да е най-еднаква, но по спомен показанията на двата сензора се разминаваха с 4 градуса. Може наистина едната клапа да уплътнява малко повече от другата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 9 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2020 Днеска, я закачиха на машина да я видят фреона беше намалил и беше 300гр. Допълниха я и сега духа добре, обаче от компресора от задната страна има оцветено, той човека ми обясни какво е ама така и неразбрах, свалял се компресора и това се сменяло, нормално било щот толкоса години няма как да не се скапело. Отделно каза че кат се прави ще смени направо и нещо като филтър горе на тръбата, щот попринцип било хубаво да се сменя на 3 4 години. Каза също че теча не е голям щом от септември месец беше пълнен и до момента са останали 300гр. Вика може и да изкараш лятото, ако съм преценил да не бързам и да видя ако пак почне да духа като преди тогава да го правя ако нямам излишни пари вмомента. Искам да попитам някой знае ли как се прави адаптация на тези клапи(потенциометри) с програмата лънч? "Launch" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 9 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2020 Дехидратора може да изкара целия живот на колата, ако климатичната система е в добро състояние и никога не остане без налягане от хладилното вещество. За тази програма не мога да ти помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 9 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2020 Благодаря колега:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 1 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Някой дали знае управлението на климатроника, това с копчетата на таблото някъде ремонтират ли ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 (Редактирано) При положение че се продават за по 50 лева в Мегапартс, не вярвам някой да седне да ремонтира. Даже и бутоните да са олющени, можеш да ги смениш с твоите. Редактирано 2 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 3 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 (Редактирано) Идеално че може да се сменят, незнаех ама мисълта ми беше ако някой ги прави и да стават по добре от колкото втора употреба, за да не изкиха и то също. Проблема е че продължават да излизат тея грешки, и се чудя вече дали да не сменям това управление и да видя да не е от него, сменил съм тези потенциометри не веднъж се опитах да я адаптирам и нищо, вече найстина си мисля да опитам управлението. Пробвал съм моторчетата се въртят ама закача ли ги пускам диагностика отиват всички на 0 и грешките продължават да си седят. Скоро ши стане студено времето а вътре духа само студено, не обръща на топло....... Редактирано 3 Септември 2020 от enviro Доп снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 (Редактирано) Това Делфи с този български превод защо не го разкараш? Много е зле! Какви тампони? Грешката е много ясна: 01841 - Potentiometer/Actuator for temperature flap; left (g220) Демек проблема е потенциометъра който се намира в актуатора на клапата. Много известен проблем. Има изписано за тези потенциометри много, даже и в този форум. Редактирано 3 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 3 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 Потенциометара съм го сменил с няколко такива, но уви не става и не става, поръчах нови и с тях съм ги въртял не става, сложих друга машинка, размених ги и пак дава грешката, само леко помръдва и това е на ръка се движи свободно. Делфито ми беше подръка затова него ползвах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 ...ше сменяш, докат` пробачка, 8 парчета (ОСЕМ!!!!) потенцьометри смених, че да я накарам тая левашката клапа да забаца. А ваденето е работа за Худини деева.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване