Jump to content

Въпрос относно ел перка климатик


enviro

Recommended Posts

преди 23 минути, NIKO написа:

Е, всяко зло за добро, мятай клапите! И да не забрайш оная отляво, над/зад  педала на газта, по-добре го махни.

Аз бих си оправил моят си вентилатор....

Да ама моят е задрал като го сваля идеята ми беше да го сваля и да сложа работещ веднага, иначе ще го видя и ще си го оправя за резерва сигурно, най лошото е че на мойто реле е хванало такава корозия че едното кабелче направо се е счупило, а гледам сякаш са капсоловани, ще гледам да го снимам и да кача снимка, само релето свалих и одрязах кабела на перката че не е разглобена предницата, дано утре дойде здрава перка поръчах от друго място а с тая пих една студена вода :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Хахаха не пия имам здравословни проблеми и си такова мамата. Ама няма начин 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каръка кога му е вървяло? Получавам днеска само реле, без перката с одрязани кабели преди перката, а изришно пращам снимка с описание че търся перка за климатик с управлението......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Няма как да я отворя щот ще престои повече от 1 ден вчера бях при един и ми каза щом е задрала и не може да се върти на ръка всичко сигурно било дроб вътре и ремонта и щял да излезе скъп, каквото и да означава това. Макарче утре найстина се надявам вече да имам и работеща перка и като сваля мойта ще я отворя да видя какво и е, и поне да си имам за черни дни резерва а не да разчитам на някой да ми праща и да се нашивам яко с доставки, тея Еконт не се развиват правилно. Яко са им надути цените с сравнение спиди.....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още градски транспорт.

Тя работата е за два-три часа, а вътре трудно ще стане "дроб", толкова е елементарно устройството, корозира една втулка, прай се нова и толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега де......

Помня как си правих втулката, ама как го разглобих и сглобих, нямам никаква идея....., работа преди близо десет години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 9 часа, NIKO написа:

Спокс отворих я и малко я смазаха с масло, аз неисках само така ама....... Няма да коментирам развъртяха е на 12в доста да се пораздвижи хубаво, сега е оставих щот нямаше как да я сглобявам, утре кат стана сабахлянта е мятам да е сглобя че си .... Мамата

Сваля се една зегерка от страната на перката и тя пада и на самата кръгла джаджа има едни като пинчета и се отварям и така се отваря самото чудо 

Защо постоянно постовете ми се качват като цитиране ......

Преди 9 часа, NIKO написа:

 

Редактирано от enviro
Защо винаги се качват като цитати постовете ми?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених е тръгна но няма да се размина найстина само с това. Явно потенциометрите ще се налага да ги сменям. Установих че духа студено от най лявата духалка от страната на шофьора. Това ли са който трябва да поръчам или не

825718249-716090507.jpg

2000352712-244534097.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Ами уж да, аз не разбирам кой знае какво, ама уж направи адаптация първо излизаха само двете грешки, после започна да излизат 4те 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш само пет парченца, е нема да стане, поне 15 трябват, за да има статистически 4-5 работещи.

После тия китайци искат минимум 3-4-5 адаптации, докато "влязат в правия път". Като цикъла може да се  повтори неколкократно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мисля споменах, че по обхват и параметри варират в определени граници и трябва да се  подбират с най-близките до оригиналните стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да ама уж аз си ги замервах и нз какво и накрая кво стана все греда

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой може ли да ми каже или къде да прочета, всяко отделно моторче за какво е и какво прави? Чакам си аз потенциометрите от китай сигурно още 10дни поне ще почакам, ама интересно ми прави че от страната на шофьора си духа само хладно, от пасажерската страна, моторче v159 съм го свалил нацяло и на ръка като вдигна ливата ръчка нагоре почва да духа топло, а като е дам на долу почва да духа нормално все едно е пуснат вентилатор но не е даже и хладно. Затова ме интересува може ли да ми кажете всички моторчета кое за какво е, че имам чуството че като ги сменя пак няма да се случват нещата, тая шофьорската си е блокирала на студено и вечер като е хладно затварям двете да не духат и само пасажерските да се постопли. Чудо е с тоя климаторник, и вчера вдигнах капака барам тръбичката която е близо до акумулатора от страната на купето е ледена а от стрната на двигателя е нормална нито ледена нищо гореща. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале тва найстина е доста сложна система, дано не се стигне до разглабяне и на самото табло :D интересно че цяла зима имах много топло, а сега то идва само от пасажерската страна добре че имам 4ри подгрева :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...