Tsvetelin2001 Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Здравейте колеги! Имам следния проблем с колата : Сутрин когато колата е напълно студена много често след запалване след около 5-10 минути вентилаторите на радиатора се включват на много високи обороти шумът е като от реактивен двигател. Стрелката показваща температурата на двигателя стои в най долна позиция дори и след половин час и повече работа на мотора,просто не мърда изобщо на горе. Често когато това се случва колата гасне в движение и след това много трудно пали отново, стартера върти,върти и нищо. Запалва след 4-5 опита и чак когато успее да запали отново тогава стрелката за температурата скача директно на 90 градуса. Не разбирам много но съм получавал адекватна помощ тук във форума и отново моля за съвети и вашето мнение. Взех от приятел Vag com кабел да видя за грешки и прилагам снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Сменяй сензора за топлина на радиатора и си окей, ако няма нещо по кабелите де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 10 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 (Редактирано) Лесно ли се сменя,къде се намира? Може ли някакъв линк за тази част да погледна как изглежда и евентуално да поръчам? Благодаря! Редактирано 11 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Гледай там има номер на Ауди от там директно с тези снимки ходи до един магазин за авточасти покажи купувай, датчик се намира на самия радиатор от долната част ама не съм сигурен дали беше от дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Ако говорим за V6 tdi G62 по снимки в нета е точно зад дясната глава.По ясно се вижда като се смъкне тръбата от филтъра към турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 10 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 (Редактирано) Благодаря ви за отговорите! Намирам се в Норвегия и преди около месец ходих два пъти на сервиз и диагностика заради този проблем. Първия път ми казаха че “вторична въздушна помпа” дава грешка и че трябва да се смени и я сменихме. Проблемът обаче си остана и отидох втори път и пак я закачиха и ми казаха че не откриват никакви проблеми след диагностика. Днес обаче видях че освен грешката за топлинен сензор излиза и грешка за “вторична въздушна помпа”която вече смених....много странно. Имам слаби технически познания и мисля че сам няма да мога да сменя въпросния сензор,ще се наложи май да ходя пак на сервиз. Двигателя е 2,4 бензин Редактирано 11 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 По горния ми пост не се отнася за твоя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Мястото и датчика са горе долу пак така и при 2.4 Обаче на първата снимка има една камара грешки. Те от твоята кола ли са? Защото ако да, то може и да имаш проблеми с кабели някъде, а не с датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 11 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 (Редактирано) Не,снимката не е от моят двигател. Ще ходя на сервиз и ще кажа също да проверят и кабелите въпреки че симптомите са абсолютно едни и същи всеки ден. Симптомите се проявяват по един и същи начин всеки път при точно определени обстоятелства и това ме кара да мисля че не се кабели. Редактирано 12 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 От вторичната въздушна помпа (SAI) само чека свети, в авария няма да влезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване