Jump to content

Engine coolant temperature sensor (G62)


Tsvetelin2001

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Имам следния проблем с колата :

Сутрин когато колата е напълно студена много често след запалване след около 5-10 минути вентилаторите на радиатора се включват на много високи обороти шумът е като от реактивен двигател. Стрелката показваща температурата на двигателя стои в най долна позиция дори и след половин час и повече работа на мотора,просто не мърда изобщо на горе. Често когато това се случва колата гасне в движение и след това много трудно пали отново, стартера върти,върти и нищо. Запалва след 4-5 опита и чак когато успее да запали отново тогава стрелката за температурата скача директно на 90 градуса. 
Не разбирам много но съм получавал адекватна помощ тук във форума и отново моля за съвети и вашето мнение.

Взех от приятел Vag com кабел да видя за грешки и прилагам снимка.

BB8FE7F9-9A4E-4C67-A008-2373C20D5F43.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Лесно ли се сменя,къде се намира?

Може ли някакъв линк за тази част да погледна как изглежда и евентуално да поръчам?

Благодаря!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай там има номер на Ауди от там директно с тези снимки ходи до един магазин за авточасти покажи купувай, датчик се намира на самия радиатор от долната част ама не съм сигурен дали беше от дясно.

66C0DD9B-1728-4954-87AB-D763818F02E8.png

6C1D74DB-3A39-40DA-B9BB-16FDD700E401.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за V6 tdi G62 по снимки в нета е точно зад дясната глава.По ясно се вижда като се смъкне тръбата от филтъра към турбото.

5d9521a53bc203b8104c45e5c0f127f8.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ви за отговорите!

Намирам се в Норвегия и преди около месец ходих два пъти на сервиз и диагностика заради този проблем. Първия път ми казаха че “вторична въздушна помпа” дава грешка и че трябва да се смени и я сменихме. Проблемът обаче си остана и отидох втори път и пак я закачиха и ми казаха че не откриват никакви проблеми след диагностика. Днес обаче видях че освен грешката за топлинен сензор излиза и грешка за “вторична въздушна помпа”която вече смених....много странно.

Имам слаби технически познания и мисля че сам няма да мога да сменя въпросния сензор,ще се наложи май да ходя пак на сервиз.

Двигателя е 2,4 бензин

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото и датчика са горе долу пак така и при 2.4

Обаче на първата снимка има една камара грешки. Те от твоята кола ли са? Защото ако да, то може и да имаш проблеми с кабели някъде, а не с датчици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не,снимката не е от моят двигател.

Ще ходя на сервиз и ще кажа също да проверят и кабелите въпреки че симптомите са абсолютно едни и същи всеки ден. Симптомите се проявяват по един и същи начин всеки път при точно определени обстоятелства и това ме кара да мисля че не се кабели.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...